Το Smart #6 φέρνει νέο συνδυασμό υβριδικών συστημάτων κίνησης

Suzuki S-Cross


Η Smart ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο μοντέλο στην Κίνα, επεκτείνοντας έτσι σταδιακά τη γκάμα της. Η κοινοπραξία μεταξύ της Mercedes-Benz και της Geely, υπέβαλε αίτηση στις αρμόδιες αρχές για το τετράθυρο sedan, με την ονομασία Smart #6 EHD. Η αίτηση αυτή βασίζεται στη δημοσίευση του τελευταίου καταλόγου από το Υπουργείο Βιομηχανίας της Κίνας, ο οποίος απαριθμεί αυτοκίνητα που βρίσκονται κοντά στην έγκριση τύπου. Η συμπερίληψη σε αυτόν τον κατάλογο, θεωρείται κρίσιμο εμπόδιο πριν από την έκδοση άδειας πώλησης. 

Δείτε ακόμα: Το νέο PHEV Smart #5 EHD προσφέρει αυτονομία 1600 Km 

Η σειρά Smart #6 EHD περιλαμβάνει δύο εκδόσεις με διαφορετικούς κωδικούς προϊόντος, οι οποίες χαρακτηρίζονται και οι δύο ως PHEV. Αυτό σηματοδοτεί τη συνεχή επέκταση της μάρκας σε ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης, μετά την παρουσίαση του Smart #5 EHD το περασμένο φθινόπωρο. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία δήλωσε την πρόθεσή της να επικεντρωθεί περισσότερο σε υβριδικές λύσεις, για να καλύψει τις ποικίλες ανάγκες των πελατών. Το νέο sedan, ακολουθεί αυτή τη στρατηγική και εντάσσεται σε μια γκάμα μοντέλων, που έχει επεκταθεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες. 

Το Smart #6 φέρνει νέο συνδυασμό υβριδικών συστημάτων κίνησης

Αυτό που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, είναι το μέγεθος του αυτοκινήτου στη σειρά Smart. Με μήκος σχεδόν πέντε μέτρα, πλάτος λίγο πάνω από 1,9 μέτρα και ύψος περίπου ενάμιση μέτρο, το μοντέλο διαθέτει διαστάσεις απαράμιλλες, από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο Smart. Το μεταξόνιο σχεδόν τριών μέτρων, υποδηλώνει επίσης ένα επίπεδο εσωτερικού χώρου, που ξεπερνά αυτό των προηγούμενων πρωτότυπων μοντέλων Smart. Ανάλογα με την έκδοση, το βάρος κυμαίνεται από λίγο κάτω από δύο τόνους έως λίγο πάνω από 2,1 τόνους. Το sedan προσφέρει πέντε θέσεις και έχει σχεδιαστεί για μέγιστη ταχύτητα έως 200 χλμ./ώρα.

Το Smart #6 φέρνει νέο συνδυασμό υβριδικών συστημάτων κίνησης

Η τεχνική βάση του κινητήρα, συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με μέγιστη ισχύ 163 PS και μπαταρίες που βασίζονται σε LFP. Αυτές παρέχονται από την CATL και την Svolt και οι δύο σημαντικούς κατασκευαστές μπαταριών στην κινεζική αγορά. Επιλέγοντας αυτό τον τύπο μπαταριών, η μάρκα επιλέγει ισχυρές και οικονομικά αποδοτικές λύσεις, που χρησιμοποιούνται συνήθως σε PHEV οχήματα. Η μάρκα δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει επίσημα στοιχεία για την ηλεκτρική αυτονομία, ή την χωρητικότητα φόρτισης.Λίγο μετά την κυκλοφορία του στον κατάλογο, οι πρώτες επίσημες εικόνες του sedan εμφανίστηκαν στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του κατασκευαστή. 

Αποκαλύπτουν ένα σχέδιο, που διαφοροποιείται σαφώς από τα τρέχοντα μοντέλα SUV. Ταυτόχρονα, η Smart ετοιμάζεται να λανσάρει ένα ακόμη μοντέλο. Η εταιρεία ανακοίνωσε ένα διθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το επόμενο έτος, το οποίο θα αντικαταστήσει έμμεσα το Smart ForTwo. Μαζί με τα υπάρχοντα μοντέλα SUV Smart #1, Smart #3 και Smart #5, αυτό θα δημιουργήσει μια γκάμα μοντέλων, που καλύπτει διάφορες κατηγορίες μεγέθους. Το πρόσφατα αποκαλυφθέν sedan, επεκτείνει αυτό το φάσμα προς τα πάνω και θα μπορούσε να διαδραματίσει ρόλο στην προσέλκυση, νέων πελατών στην Κίνα. 

Πηγή: CNEVPost

 

 

 

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων