Απεργία 1 Οκτωβρίου: Συμμετέχουν και τα Ταξί στις κινητοποιήσεις – motorone.gr

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Συμμετέχουν και οι οδηγοί ταξί στην μεγάλη απεργία της 1ης Οκτωβρίου, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, στα Παραπολιτικά 90,1 FM.

«Θεωρώ ότι είναι καιρός πλέον ο ξεσηκωμός του ‘11 να ξαναγίνει, και εμείς οφείλουμε να παίξουμε πρωταγωνιστικό ρόλο, όπως παίξαμε και τότε», σημείωσε ο Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Θυμίζουμε πως ο κλάδος μέσα στον Σεπτέμβριο έχει πραγματοποιήσει ήδη μία 48ωρη απεργία στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου και μια 18ωρη στάση εργασίας στις 22 Σεπτεμβρίου.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Η συνέντευξη του Θύμιου Λυμπερόπουλου στα Παραπολιτικά 90,1

Ερωτηθείς για τους χθεσινούς απεργοσπάστες:

Θ.ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Κανένα σπάσιμο της απεργίας απλά τα μαγαζιά που νοικιάζουν αυτοκίνητα προσπαθήσανε με κάποιο τρόπο να πιέσουν τους οδηγούς που ‘θέλαν κι αυτοί να απεργήσουν, να τους ζητάνε μεροκάματο και βάρδια. Πολλοί λίγοι βγήκαν εκδικαζόμενοι αλλά αυτό τελειώνει από εδώ και πέρα δηλαδή όποιο μαγαζί ξανακάνει αυτό θα έχει ιστορία διαδήλωσης για τη βρώμικη συμπεριφορά εις βάρος των οδηγών και των ιδιοκτητών.

Θ.ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Η χθεσινή συνέλευση έβγαλε ότι από εδώ και πέρα όποιος διαφωνεί με τις αποφάσεις της γενικής συνέλευσης αυτοδικαίως πρέπει να τον διαγράφουμε. Όποιος βγαίνει κόντρα στις αποφάσεις αυτές θα διαγράφεται και αυτό έχει να κάνει με κάποιους ανθρώπους που θέλουν να παίξουν κομματικό παιχνίδι.

ΔΗΜ: Να δουλεύει θα μπορεί ή θα τον εμποδίζετε;

Θ.ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό είναι θέμα δικό του, αναλαμβάνει την ευθύνη. Εμείς δεν έχουμε τίποτα να κάνουμε αλλά φωνή λαού οργή Θεού. Δεν μπορώ να ξέρω την αντίδραση 15.000 ανθρώπων τι θα κάνουν άμα δούνε κάποιον να δουλεύει. Εμείς τους προτρέπουμε να τους ξεφτιλίζουνε για τον τρόπο που προδίδουν το επάγγελμα, τίποτα άλλο.

Για τη συμμετοχή του κλάδου των ταξί στην 24ωρη απεργία την 1η Οκτωβρίου:

Θ.ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: 1η Οκτωβρίου γίνεται μια γενική μεγάλη απεργία που θα συμμετέχει οπωσδήποτε ο κλάδος. Θεωρώ ότι είναι καιρός πλέον ο ξεσηκωμός του ‘11 να ξαναγίνει, και εμείς οφείλουμε να παίξουμε πρωταγωνιστικό ρόλο όπως παίξαμε και τότε.

Θ.ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Διαψεύδω τον κ. Κυρανάκη διότι παραποιεί τον νόμο με ΚΥΑ τον 4530, δεν αναφέρεται στον 4530 και αναφέρεται σε άλλους νόμους πριν το 2014. Κάνει μια ΚΥΑ αντισυνταγματική που υπερβαίνει τον νόμο και αλλοιώνει το νόμο προς όφελος των ΙΧ, μαζί με την κα Κεφαλογιάννη, που τους καταργούν τον έλεγχο και τους ρίχνουν τις ποινές σε εξευτελιστικές ποινές. Λέει ο νόμος ότι εσύ ο ιδιώτης που θα κάνεις μια παρανομία και θα πληρώσεις μόνο 350€ και βγάζεις του κόσμου τα λεφτά χωρίς να τα δηλώνεις, θα παίρνεις τις πινακίδες αμέσως ενώ το ταξί για μια ίδια παράβαση μπορεί να το κρατήσουν και 2 και 6 μήνες και δεν παίρνει πίσω τις πινακίδες με τίποτα. Αυτοί με ΚΥΑ καταργούν τον νόμο.

Για την κόντρα του με τον κ. Κυρανάκη:

Θ.ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ο άνθρωπος όχι μόνο δεν έχει μιλήσει ποτέ μαζί μου, όχι μόνο ζητάω διάλογο, όχι μόνο έχω κάνει προτάσεις εγγράφως, όχι μόνο δεν θέλει να με δει από λόγους τελείως άλλους δηλαδή κρατάει την αισχρή παρέμβαση που έκανε υπέρ της UBER το ’18 που έλεγε ότι τους ταξιτζήδες τους συμφέρει ένα φοιτητής να δουλεύει με ένα ΙΧ και να κάνει μικρές διαδρομές και φθηνά και ότι τους ταξιτζήδες δεν θα τους ενοχλήσει στο έργο τους αυτό καθόλου και έβγαινε και έλεγε πως η UBER με τα ΙΧ είναι σωστή και δουλεύει σωστά. Τον διέψευσαν τα ευρωπαϊκά δικαστήρια, τον διέψευσαν οι αποφάσεις και οι νόμοι που έχουμε πάρει και βγαίνει τώρα και λέει ότι εγώ δεν έχω προτάσεις. Το ξέρω το πείσμα, ξέρω ότι είναι επίθεση σε πολιτικό επίπεδο που κάνει ο ίδιος ο Μητσοτάκης από το ’18 σε μένα γιατί δεν τον έχω στηρίξει ποτέ πολιτικά μες τη ΝΔ.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων