Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχεται ρύθμιση για την κίνησή τους στα αστικά κέντρα

Οι νόμοι τα αντιμετωπίζουν ως οχήματα. Οι οδηγοί-χειριστές τους, από την άλλη, κατά το δοκούν: άλλοτε τα κινούν στον δρόμο, άλλοτε ανάμεσα στους πεζούς. Και φυσικά, όταν τελειώσει η βόλτα, το πατίνι εγκαταλείπεται κυριολεκτικά… όπου να ’ναι, στα πεζοδρόμια, στις ράμπες, στη μέση της οδικής λωρίδας κυκλοφορίας, στους πολυσύχναστους πεζόδρομους, μετατρέποντάς τα με τον τρόπο αυτόν σε τεράστιες παγίδες για μικρούς και μεγάλους.
Το πατίνι παραμένει ένα… παιχνίδι στη συνείδηση και στα χέρια μας και αυτό είναι που το καθιστά πιο επικίνδυνο και από βαρύτερα οχήματα. «Στο τέλος είναι θέμα αστυνόμευσης, αλλά και οι εταιρείες ενοικίασης οφείλουν να τα μαζεύουν από τα σημεία όπου οι χρήστες τα εγκαταλείπουν. Άλλωστε, όλα φέρουν συσκευή εντοπισμού», δηλώνει στην «Απογευματινή» ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας και Δημόσιων Κοινόχρηστων Χώρων της Αθήνας, Θωμάς Γεωργιάδης.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο της Ντίνας Καραμάνου στo iapogevmatini.gr.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.