Ηλεκτρικό SEAT Ibiza: Το εμβληματικό supermini ετοιμάζεται να μπει στη πρίζα!

Ηλεκτρικό SEAT Ibiza: Το εμβληματικό supermini ετοιμάζεται να μπει στη πρίζα!


Η SEAT φαίνεται πως προετοιμάζει το έδαφος για ένα νέο, ηλεκτρικό μέλλον. Μετά την επιβεβαίωση ότι τα Ibiza και Arona θα αποκτήσουν ήπια υβριδική τεχνολογία το 2027, και το Leon θα μετατραπεί σε πλήρως υβριδικό το 2028, έρχονται ενδείξεις πως το πρώτο ηλεκτρικό Ibiza βρίσκεται ήδη στα σχέδια της ισπανικής φίρμας. Ο Sven Schuwirth, εκτελεστικός αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της SEAT, αποκάλυψε πως το όνομα Ibiza θα συνεχίσει να υπάρχει, ανεξάρτητα από την τεχνολογία κίνησης:

«Σίγουρα θα διατηρήσουμε το όνομα. Είναι ισχυρό brand. Οι οδηγοί λένε “Οδηγώ Ibiza”, όχι “SEAT Ibiza”, όπως συμβαίνει και με το Golf».

Παρότι η εταιρεία δεν έχει ακόμα παρουσιάσει κανένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, η προοπτική ενός Ibiza EV, φαίνεται πιο ρεαλιστική από ποτέ. Το supermini της μάρκας, που γιορτάζει τα 40 χρόνια ζωής και έχει πουλήσει σχεδόν έξι εκατομμύρια μονάδες, αποτελεί αναμφίβολα την καρδιά της SEAT και το ιδανικό όχημα για την είσοδο στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Αναμενόμενο είναι πως ένα μελλοντικό Ibiza EV θα βασιστεί στην πλατφόρμα MEB Entry του ομίλου Volkswagen – την ίδια που θα χρησιμοποιούν τα VW ID.2, Polo και Cupra Raval, τα οποία θα λανσαριστούν μέσα στο 2026. Ωστόσο, όσοι ελπίζουν να δουν σύντομα ένα ηλεκτρικό SEAT, μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουν. Ο Schuwirth ξεκαθαρίζει:

«Μέχρι το 2029 δεν θα δούμε ηλεκτρικό SEAT. Το κόστος της τεχνολογίας παραμένει υψηλό και οι καταναλωτές δεν είναι ακόμη έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερα, ειδικά με τη μείωση της ζήτησης στα ηλεκτρικά οχήματα».

Έτσι, η SEAT επιλέγει μια πιο ρεαλιστική στρατηγική, επικεντρώνοντας τις προσπάθειές της στα υβριδικά συστήματα για να παρατείνει τη ζωή των σημερινών μοντέλων της και να επιτύχει τους στόχους εκπομπών CO₂.

«Η συνύπαρξη πλήρως υβριδικών και plug-in υβριδικών μοντέλων είναι το κλειδί για την επόμενη φάση μας», πρόσθεσε ο Schuwirth.

Όσο η SEAT ετοιμάζεται για το μεγάλο βήμα, οι καταναλωτές που αναζητούν ηλεκτρικό supermini έχουν ήδη εναλλακτικές, όπως το νέο Renault 5 EV, το οποίο διατίθεται στη Βρετανία με μίσθωση από μόλις 184 λίρες τον μήνα. Το ηλεκτρικό Ibiza, όταν τελικά έρθει, θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα στη μικρομεσαία κατηγορία, φέρνοντας τη SEAT ξανά στο επίκεντρο της προσιτής ηλεκτροκίνησης.

Πηγή: autoexpress.co.uk

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων