Η Κίνα προκαλεί τη Ferrari: Το πρώτο supercar της GWM με 1.000 ίππους έρχεται το 2026!

Η Κίνα προκαλεί τη Ferrari: Το πρώτο supercar της GWM με 1.000 ίππους έρχεται το 2026!


Η Great Wall Motor (GWM) ετοιμάζεται να κάνει το μεγάλο βήμα στον κόσμο των supercars, με το πρώτο της μοντέλο να αποκαλύπτεται στα τέλη του 2026. Ο πρόεδρος της εταιρείας, Wei Jianjun, το χαρακτήρισε ως «το πρώτο αληθινό σπορ αυτοκίνητο της Κίνας», τονίζοντας ότι η ανάπτυξη του project βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη εδώ και 4-5 χρόνια.

Το φιλόδοξο εγχείρημα υλοποιείται στο πλαίσιο της νεοσύστατης Ultra Luxury Vehicle Business Group, με επικεφαλής τον Wei. Στην ομάδα έχουν προστεθεί κορυφαία στελέχη, όπως ο πρώην VP τεχνολογίας της GWM, Song Dongxian, ενώ διεθνείς προσλήψεις έχουν ενισχύσει τον τομέα του design και της μηχανολογίας.

Η πρώτη δημόσια «υπόνοια» του μοντέλου έγινε τον Ιούλιο του 2025, μέσα από φωτογράφιση για την 35η επέτειο της GWM. Εκεί, ένα καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο με φαρδιά φτερά και χαμηλό προφίλ τράβηξε την προσοχή, προκαλώντας φήμες για το πρώτο supercar της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον CTO της GWM, Wu Huixiao, το αυτοκίνητο θα στοχεύει ευθέως σε supercars, έχοντας μάλιστα ως σημείο αναφοράς τη Ferrari SF90. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν V8 4.0 twin-turbo σε plug-in υβριδική διάταξη, με απόδοση κοντά στους 1.000 ίππους, επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 350 km/h.

Αν τα νούμερα επιβεβαιωθούν, η GWM φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί απευθείας τα κορυφαία ευρωπαϊκά supercars – αλλά σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Οι προβλέψεις μιλούν για κόστος περίπου 2 εκατομμύρια γιουάν (280.000 δολάρια ΗΠΑ), δηλαδή σχεδόν στο μισό της Ferrari SF90 στην κινεζική αγορά.

Η GWM τονίζει ότι το όχημα θα συνδυάζει υψηλή απόδοση, αεροδυναμική σχεδίαση και προηγμένα υλικά, ενώ θα ενσωματώνει και πολιτισμικές αναφορές από την Κίνα.

Η είσοδος της εταιρείας στα supercars αποτελεί ιστορική καμπή για έναν κατασκευαστή που είναι γνωστός κυρίως για SUV και pick-up. Παράλληλα, φανερώνει μια γενικότερη τάση των κινεζικών brands να ανεβαίνουν επίπεδο, ακολουθώντας τα βήματα μοντέλων όπως το Yangwang U9 της BYD και το SU7 Ultra της Xiaomi.

Τελικά, ο στόχος της GWM δεν είναι μόνο να δημιουργήσει ένα νέο supercar, αλλά να αποδείξει πως οι Κινέζοι κατασκευαστές μπορούν να σταθούν απέναντι στους καλύτερους του κόσμου.

Πηγή: carnewschina.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων