Η Mercedes-AMG θα αποστασιοποιηθεί από τα υπόλοιπα μοντέλα της Mercedes-Benz – motorone.gr
Η Mercedes-AMG θα διαφοροποιηθεί σημαντικά από την Mercedes-Benz σε οτιδήποτε αφορά τη μελλοντική εξέλιξη και ανάπτυξη των αυτοκινήτων επιδόσεων. Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλο της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, επιδιώκει να διαχωρίσει τα προϊόντα AMG της εταιρείας από τα μοντέλα μαζικής παραγωγής.
Μιλώντας για την επιθυμία να εξερευνήσει νέες θέσεις και ανεκμετάλλευτες σειρές μοντέλων, ο Källenius δήλωσε: «Με την AMG: εδώ σταματάει ένα μεγάλο μέρος της ιστορίας».
«Με την AMG, αν θέλουμε να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί στην εποχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το σύστημα κίνησης πρέπει να προχωρήσει σημαντικά παραπέρα. Πρέπει να είναι αφοσιωμένο {ενν. στις επιδόσεις} αν θέλεις να είναι ένα πραγματικό αυτοκίνητο επιδόσεων».
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Η άποψη αυτή ταιριάζει απόλυτα με όσα γνωρίζουμε για το Concept AMG GT XX, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά. Το μοντέλο μας δίνει μια πρώτη εικόνα από ένα κομψό τετράθυρο supercar που αναμένεται να φτάσει στην παραγωγή το 2026 και χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες που αναπτύχθηκαν από τη βρετανική εταιρεία YASA. Το AMG GT XX δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο της Mercedes-Benz και το αυτοκίνητο παραγωγής θα προσφέρεται μόνο σε εκδόσεις AMG.
Πρόκειται για ένα έργο που ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-AMG, Michael Schiebe, απολαμβάνει: «Η μεγάλη διαφορά με την AMG είναι ότι εξακολουθεί να έχει ένα στοιχείο “rock ‘n’ roll”. Έχεις μια ιδέα – μπορεί να είναι τρελή – αλλά αν πείσεις τη διοίκηση θα πάρεις και τη χρηματοδότηση».
«Η πρόκληση είναι να κάνουμε τα αμιγώς ηλεκτρικά μας μοντέλα σαν μαραθωνοδρόμους. Το να είσαι καλός μόνο στα σπριντ δεν ταιριάζει πολύ καλά στο τμήμα επιδόσεων, διότι αν χάνεις την ισχύ μετά από μια ή δύο επιταχύνσεις, δεν μπορείς να το αποκαλείς αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Εδώ λοιπόν μιλάμε για συνεχείς επιδόσεις».
Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο η Mercedes-Benz ελπίζει να ξεχωρίσει τις εκδόσεις AMG από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας είναι η συνέχιση της φιλοσοφίας «One Man – One Engine» – ακόμα και στην ηλεκτρική εποχή.
O Schiebe δήλωσε: «Η προσωπική σχέση μεταξύ του αγοραστή και του κατασκευαστή του αυτοκινήτου είναι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της AMG, οπότε σίγουρα θα συνεχίσουμε με αυτό και στην ηλεκτρική εποχή. Σίγουρα θα υπάρχει κάτι που θα έχει να κάνει με τη δεξιοτεχνία και την προσοχή που δίνει κάποιος σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δεν θα είναι απλώς μια δραστηριότητα μάρκετινγκ».
Ωστόσο, η AMG δεν βλέπει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως τη μοναδική λύση, με τον διευθυντή εξέλιξης οχημάτων, Stefan Jastrow, να επιβεβαιώνει ότι οι χαρισματικοί V8 της εταιρείας έχουν ακόμα ζωή για την μάρκα: «Χρειαζόμαστε έναν V8 στο μέλλον; Η απάντηση είναι σαφώς ναι, αλλά για πόσο καιρό; Δεν ξέρουμε. Χρειάζεται να ανταποκρίνεται στους τρέχοντες κανονισμούς, και ίσως για τους μελλοντικούς που δεν γνωρίζουμε ακόμα».
Οι πρώτοι «καρποί» της δουλειάς της AMG, όπως προαναφέραμε θα έρθουν στο προσκήνιο την επόμενη χρονιά, με την έκδοση παραγωγής της AMG GT XX να θέτει το σημείο αναφοράς για τις μελλοντικές επιδόσεις των EV της Mercedes-Benz. Το τι άλλο θα προκύψει από αυτή τη νέα φιλοσοφία των αυτοκινήτων επιδόσεων μένει μόνο να το δούμε.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS
Απόδοση: Νίκος Ναούμ
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.