Θανάσης Τσιάνος στα Παραπολιτικά 90,1: 6,5 εκατ. χαμένες ώρες στον Κηφισό το 2024
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στον Κηφισό έχει φτάσει σε ιδιαίτερα σοβαρά επίπεδα. Οι ειδικοί υπολογίζουν ότι μέσα στο 2024 χάθηκαν αθροιστικά 6,5 εκατομμύρια ώρες, νούμερο σχεδόν διπλάσιο από το 2018, ενώ ο Κηφισός, μαζί με τον Σκαραμαγκά και την παραλιακή λεωφόρο, αποτελούν τους οδικούς άξονες με τη μεγαλύτερη επιβάρυνση κυκλοφορίας στην Αττική.
Όπως δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Θανάσης Τσιάνος στην εκπομπή των Βασίλη Σκουρή και Σωτήρη Ξενάκη, το κόστος για το κράτος από τις χαμένες ώρες στην κίνηση υπολογίζεται σε 90 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, καθώς όπως διευκρίνισε, ο χρόνος αυτός θα μπορούσε να αξιοποιηθεί από τον καθένα μας είτε για να εργαστεί είτε ως προσωπικός του χρόνος.
Από πλευράς κίνησης, αυτή είναι μάλιστα η χειρότερη περίοδος, καθώς ο αυξημένος τουρισμός στην Αττική σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι Αθηναίοι δεν έχουν ξεκινήσει να αναχωρούν για τις καλοκαιρινές διακοπές, δημιουργούν ένα κυκλοφοριακό χάος.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Άμεσες λύσεις δεν υπάρχουν σύμφωνα με τον κύριο Τσιάνο. Ανέφερε ότι η επέκταση του δικτύου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και ο περιορισμός στην κίνηση των βαρέων οχημάτων τις ώρες αιχμής θα μπορούσαν να δώσουν μια μικρή ανάσα στο κυκλοφοριακό, όμως η επίλυση του προβλήματος χρειάζεται σημαντικότερες παρεμβάσεις.
Ο Τσιάνος επανέλαβε την θέση των Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων για την ανάγκη δημιουργίας ενός ενιαίου φορέα που θα έχει την πλήρη ευθύνη για τις μετακινήσεις στην Αττική και σημείωσε: «Έως ότου ιδρυθεί αυτός ο φορέας είναι σκόπιμο να συσταθεί ένα συντονιστικό όργανο, να βρεθούν οικονομικοί και ανθρώπινοι πόροι».
Στην τελευταία μελέτη, που πραγματοποιήθηκε το 2008, είχε γίνει πρόβλεψη για διευθέτηση της ροής των οχημάτων σε 4 λωρίδες σταθερά, σε όλο το μήκος του Κηφισού. Το πλάνο αυτό όμως δεν πραγματοποιήθηκε, καθώς ξεκίνησε η κατασκευή ενός νέου flyover στο ύψος της Αχαρνών. Μάλιστα, η λύση που προτάθηκε τότε σήμερα δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί εύκολα, καθώς οι εργασίες θα δημιουργούσαν ακόμα περισσότερο κυκλοφοριακό χάος.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.