Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! [video]

Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα!


Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν την ικανότητα να μετατρέπουν την καθημερινή οδήγηση σε μια αθόρυβη και αβίαστη εμπειρία. Χωρίς κραδασμούς, χωρίς θόρυβο απο κινητήρες καύσης, χωρίς πολύπλοκους μηχανισμούς. Γι’ αυτό και πολλοί οδηγοί θεωρούν, ότι κάνουν τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, να μοιάζουν με κατάλοιπα μιας άλλης εποχής.

Κι όμως, οι λάτρεις των κινητήρων εξακολουθούν να αγαπούν την αίσθηση και τον χαρακτήρα που δίνει ένας θερμικός κινητήρα, ειδικά σε εμβληματικά αυτοκίνητα όπως η BMW 2002. Αλλά τι θα γινόταν αν αυτό το θρυλικό coupe μετατρεπόταν σε σύγχρονο ηλεκτρικό;

Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! 

<p data-wpview-marker=
Μία BMW του 1972, αναγεννημένη ως 2002te

Η συγκεκριμένη BMW 2002 του 1972, βαμμένη στο εμβληματικό Golf Yellow και πλέον γνωστή ως 2002te, αναρτήθηκε στην διαδικτυακή πλατφόρμα Bring a Trailer, μετά από εκτενή ηλεκτρική μετατροπή από την Bavarian Econs Tech του Μονάχου.

Ο αρχικός κινητήρας και το κιβώτιο έχουν αφαιρεθεί και αντικαταστάθηκαν από:

  • Μπαταρία 33 kWh προερχόμενη από BMW i3

  • Ηλεκτροκινητήρα Tesla Model S με 180 PS

  • Ροπή 170 Nm

  • Ηλεκτρικό σύστημα 400V

Αποτέλεσμα; Ένα κλασικό BMW που οδηγείται σαν σύγχρονο EV.

Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! 

<p data-wpview-marker=
Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! 

<p data-wpview-marker=
Απόδοση και οδήγηση: Ελαφρύ, γρήγορο και… απόκοσμα αθόρυβο

Παρά την ηλεκτρική του καρδιά, το αυτοκίνητο έχει παραμείνει εντυπωσιακά ελαφρύ:
Μόλις 1.088 κιλά.

Σύμφωνα με τον πωλητή:

  • Αυτονομία: έως 200 km ανά φόρτιση

  • 0–100 km/h: 6,2 δευτερόλεπτα

  • Μετάδοση: Δεν διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων — λειτουργεί ως μονοτάχυτο EV

Και ναι, στις στροφές πρέπει να είναι εξαιρετικά απολαυστικό.

Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! 

<p data-wpview-marker=
Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! 

<p data-wpview-marker=Ένα αυτοκίνητο που έφτασε «παρθένο» στο συνεργείο

Το συγκεκριμένο 2002 έφτασε στη Bavarian Econs Tech με:

  • 31.000 km στο κοντέρ

  • Χωρίς ίχνος σκουριάς

  • Αυθεντικό εξωτερικό χρώμα

  • Σχεδόν πλήρως αυθεντικό εσωτερικό

Ακόμη και μετά την ηλεκτρική μετατροπή, το κλασικό look παραμένει ανέπαφο.

Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! 

<p data-wpview-marker=
Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! 

<p data-wpview-marker=
Εσωτερικές αναβαθμίσεις και σύγχρονος εξοπλισμός

Για να συμβαδίζει με την εποχή, το αυτοκίνητο απέκτησε:

  • Νέα bucket καθίσματα

  • Ανανεωμένες μοκέτες

  • Αναβαθμισμένο σύστημα κλιματισμού

  • Σύστημα ήχου Bluetooth με 8 ηχεία Helix και subwoofer

Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! 

<p data-wpview-marker=
Αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά

Η ηλεκτρική BMW συνοδεύεται από:

  • Ζάντες Alpina 13″ με ελαστικά Michelin XDX-B

  • Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KW Racing V3 Classic

  • Πολυουρεθανικά Powerflex σινεμπλόκ σε όλα τα σημεία

Οπτικά και οδηγικά, ο χαρακτήρας της είναι μοναδικός.

Μια κλασσική «μπέμπα» 2002 φόρεσε «καρδιά» Tesla και μπήκε στη πρίζα! 

<p data-wpview-marker=
Η δημοπρασία τρέχει – Προλάβετε όσο υπάρχει… ρεύμα

Αν αγαπάτε τα κλασικά αυτοκίνητα με μια μοντέρνα, ηλεκτρική διάσταση, τότε η BMW 2002te είναι ένα πραγματικό κόσμημα. Η διαδικτυακή δημοπρασία βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο Bring a Trailer — και αναμένεται να τραβήξει πολλούς συλλέκτες.

Πηγή: Bring a Trailer

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων