Νέο πρωτότυπο Toyota GT: Τι ξέρουμε ως τώρα για το οκτακύλινδρο supercar, πριν την επίσημη παρουσίασή του – motorone.gr

Η Toyota εργάζεται σκληρά για τη παρουσίαση του νέου της supercar, με στόχο να δούμε το τελικό προϊόν σε δρόμους και πίστες μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Το ολοκαίνουργιο μοντέλο θα είναι και το πρώτο supercar της ιαπωνικής εταιρείας, μετά το εμβληματικό κουπέ της Lexus, ονόματι LFA.
Το ευρύ κοινό είδε για πρώτη φορά το πολυαναμενόμενο νέο μοντέλο στο φετινό Goodwood Festival of Speed, ενώ μαζί με το μεταμφιεσμένο πρωτότυπο αυτοκίνητο δρόμου ήταν και η αγωνιστική εκδοχή που θα τρέξει στην κατηγορία GT3.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Τεχνικές λεπτομέρειες: Τι γνωρίζουμε ως τώρα
Παρά τη δημόσια εμφάνισή τους, δεν έχει κυκλοφορήσει σχεδόν καμία επίσημη πληροφορία σχετικά με τα πρωτότυπα. Μπορούμε όμως να βγάλουμε κάποια πρώτα συμπεράσματα από την παρουσία τους στο Φεστιβάλ Ταχύτητας. Το supercar της Toyota θα χρησιμοποιεί μάλλον έναν turbo V8, ο οποίος πιθανότατα θα έχει και μιας μορφής υβριδική υποβοήθηση, στις εκδόσεις για τον δρόμο.
Η ισχύς και η ροπή του συνόλου δεν έχουν αποκαλυφθεί, όμως με δεδομένο ότι οι άμεσοι αντίπαλοι του μοντέλου αποδίδουν πάνω από 700 ίππους, είναι πολύ πιθανό και η Toyota να βρίσκεται σε αυτό το εύρος.
Μπορούμε επίσης να μάθουμε πολλά από τις αναλογίες του αυτοκινήτου. Φαίνεται ότι ο κινητήρας θα βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό, αλλά πίσω από τον μπροστινό άξονα, δημιουργώντας μια διάταξη με κινητήρα μπροστά και στο μέσο του αμαξώματος, όπως είδαμε και στην προηγούμενη γενιά της Mercedes-AMG GT.
Είναι επίσης πιθανό ότι η ισχύς από τον κινητήρα θα περνά στον δρόμο μέσω ενός κιβωτίου τύπου transaxle, το οποίο θα βρίσκεται στον πίσω άξονα και θα ενσωματώνει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων γρήγορης αλλαγής. Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν αυτό το κιβώτιο θα είναι αυτόματο, ή διπλού συμπλέκτη.
Η κατασκευή του αυτοκινήτου φημολογείται επίσης ότι θα είναι από ανθρακονήματα, κρατώντας το βάρος χαμηλά και αυξάνοντας τη δομική ακαμψία. Παρόμοια επιλογή είχε γίνει και για την Lexus LFA, η οποία ήταν και το πρώτο μοντέλο του ομίλου Toyota που υιοθέτησε το συγκεκριμένο υλικό, το 2011.
Η αγωνιστική έκδοση θα είναι ζωτικής σημασίας για το όλο εγχείρημα, καθώς εισάγει την εξαιρετικά επιτυχημένη ομάδα Gazoo Racing Team της Toyota στην κατηγορία GT3. Πρόκειται για μια αγωνιστική κλάση όπου ανταγωνίζονται οι σημαντικότερες μάρκες σπορ αυτοκινήτων και supercars, από τη Ferrari και την Porsche μέχρι τη McLaren, τη BMW, τη Lamborghini και την Aston Martin. Το καλύτερο είναι ότι η Toyota σχεδιάζει να αφήσει τους πελάτες να συμμετάσχουν στην κατηγορία GT3 με τα αυτοκίνητα δρόμου, παρότι δεν θα διαθέτουν την αεροτομή του αγωνιστικού αυτοκινήτου ή τα πιο ελαφριά πλαστικά παράθυρα.
Θα φέρει το σήμα της Toyota ή της Lexus;
Η Toyota είναι ακόμα τόσο συγκρατημένη όσον αφορά τις λεπτομέρειες που δεν γνωρίζουμε ακόμη αν το νέο supercar θα φέρει το σήμα της Gazoo Racing μαζί με το σήμα της Toyota ή αν θα φέρει το όνομα της Lexus, ως διάδοχος της LFA.
Τα καλά νέα είναι ότι δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ για να παρουσιαστεί πλήρως είτε σε αγωνιστική έκδοση είτε σε έκδοση δρόμου. Πιστεύουμε ότι το αυτοκίνητο θα μπορούσε να βρίσκεται στις πίστες το 2027, αν όχι το 2026.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS
ΑΠΟΔΟΣΗ: ΝΙΚΟΣ ΝΑΟΥΜ
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.