Παρουσίαση στην Ελλάδα και σύντομη οδήγηση του νέου Mazda 6e – motorone.gr

Νέο Hyundai Crater: To πρωτότυπο off-roader με τον επιβλητικό σχεδιασμό - motorone.gr


Mazda 6e: Ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος του Mazda 6 παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών και πρόσφατα εμφανίστηκε στην Ελλάδα με το λανσάρισμά του να γίνεται αισθητό με βάση τις τιμές που ανακοίνωσε η εισαγωγική εταιρεία.

Το ολοκαίνουργιο Mazda 6e σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη ιαπωνική φίρμα, συνδυάζοντας την εκλεπτυσμένη αισθητική της Mazda με την προηγμένη ηλεκτρική τεχνολογία και την οδηγική φιλοσοφία Jinba Ittai – την απόλυτη ενότητα δηλαδή ανάμεσα σε οδηγό και αυτοκίνητο.

Το Mazda 6e είναι ένα μοντέλο που επαναπροσδιορίζει τη σχεδιαστική και οδηγική ταυτότητα της Mazda, παραμένοντας πιστό στις αξίες της μάρκας, κοιτάζοντας φυσικά ξεκάθαρα και μετρημένα προς το μέλλον.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

H στιγμή λοιπόν της δεύτερης ηλεκτρικής πρότασης για την Mazda, είναι γεγονός και δεν είναι SUV αλλά μια αρχοντική μεσαία μπερλίνα με coupe στοιχεία και γενναια προσφορά σε όλα της.

Quiet Luxury

Η κομψή σιλουέτα του αυτοκινήτου προσφέρει μια σπορ, ρευστή γραμμή, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί την πρακτικότητα ενός πεντάθυρου hatchback. Οι επιφάνειες ακολουθούν τη γλώσσα Kodo – Soul of Motion, με γραμμές που δημιουργούν την αίσθηση δυναμικής κίνησης ακόμη και στην ακινησία.

Mazda 6e (25)

Θυμίζει ένα ιδανικά σμιλεμένο σχήμα το οποίο ενισχύει την αεροδυναμική και την αίσθηση ροής. Οι frameless πόρτες, οι ενσωματωμένες χειρολαβές και η ηλεκτρικά επεκτεινόμενη πίσω αεροτομή ολοκληρώνουν μια μορφή που συνδυάζει τεχνολογία και ενδιαφέρουσα αεροδυναμική. Στο πίσω μέρος, τα τέσσερα κυλινδρικά στοιχεία φωτισμού είναι ταυτόχρονα άποψη και φόρος τιμής στη σχεδιαστική κληρονομιά της Mazda.

Με μήκος 4,92 μέτρα, πλάτος 1,89 μέτρα και ύψος 1,49 μέτρα, το νέο 6e είναι ένα μεσαίο 5θυρο σπορ σεντάν που φλερτάρει με την ανώτερη κατηγορία και σε συνδυασμό με το πληθωρικό μεταξόνιο των 2,9 μέτρων, οι αναλογίες του είναι ελκυστικές. Ως αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το Tesla Model 3, που αποτελεί και το αντίπαλο δέος, ενώ είναι πιο μακρύ και πιο φαρδύ συγκριτικά από ένα Hyundai Ioniq 6.

Mazda 6e (10)

Το εσωτερικό του Mazda 6e είναι εξοπλισμένο με δερμάτινη ταπετσαρία και νίκελ διακοσμητικά στοιχεία. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, ενώ από πάνω του υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, με διαγώνιο 10,2 ίντσες, καθώς και μια οθόνη Head-Up που προβάλλει βασικές πληροφορίες, όπως την πλοήγηση και την ταχύτητα, απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Η καμπίνα εκπέμπει ηρεμία και καθαρότητα, ενισχύοντας την αίσθηση ευρυχωρίας και premium ποιότητας. Στο κέντρο υπάρχει η οθόνη του infotainment, με διαγώνιο 14,6 ίντσες, ωστόσο πλέον απουσιάζουν οι φυσικοί διακόπτες για τα χειριστήρια του κλιματισμού. Στα πίσω καθίσματα οι επιβάτες μπορούν να αξιοποιήσουν μια ξεχωριστή οθόνη αφής για να ρυθμίσουν τον κλιματισμό. H πανοραμική γυάλινη οροφή αφήνει το φυσικό φως να εισβάλλει στην καμπίνα ενώ το εξελιγμένο ambient σύστημα φωτισμού με 64 αποχρώσεις, επιτρέπει την πλήρη εξατομίκευση της ατμόσφαιρας.

Mazda 6e (28)

Η υποσχόμενη αυτονομία κατά WLTP, είναι 479 χλμ στην έκδοση με την μπαταρία των 68,8 kWh και 552 χλμ. στην Long Range με τα 80 kWh ενώ και οι επιδόσεις κρίνονται ικανοποιητικές (0-100χλμ./ώρα: 7,6 δλ. και 7,8 δλ. αντίστοιχα – τελική ταχύτητα, περιοριζόμενη ηλεκτρονικά, 175 χλμ./ώρα.) Για την τροφοδότηση των μπαταριών φροντίζει ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW, κάτι που σημαίνει, πλήρης φόρτιση της βασικής μπαταρίας σε 11άρι wallbox AC σε 7μιση ώρες και μια ώρα επιπλέον για την Long Range. Στην περίπτωση ταχυφορτιστή DC η βασική μπαταρία σηκώνει 165 kW και η Long Range 90 kW, κάτι που χρονικά σημαίνει 24 ή 47 λεπτά αντίστοιχα, για φόρτιση από το 10% έως το 80%.

Mazda 6e (7)

Το νέο Mazda 6e διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού (Takumi και Takumi Plus), με τον εξοπλισμό να είναι πληρέστατος από την αρχική έκδοση και τιμή εκκίνησης στα €43.490 και €45.090 για την Long Range. Στις τιμές αυτές αν συμπεριληφθεί το όφελος των €3.000 ευρώ από την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» και το Welcome Bonus των €3.000 της αντιπροσωπείας, για παραγγελίες μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, οι τιμές διαμορφώνονται στα €37.490 για την βασική και στα €39.090  για την Long Range.

Όσον αφορά τις οδηγικές επιδόσεις, η Mazda κάνει λόγο για εφαρμογή της φιλοσοφίας Jinba-Ittai (αυτοκίνητο και οδηγός ως ένα), η οποία χαρακτηρίζει το πετυχημένο roadster MX-5. Αυτό σημαίνει δυναμικό στιλ και αίσθηση στην οδήγηση με βάση τόσο την πίσω κίνηση, το ισορροπημένο σετάρισμα και την κατανομή βάρους.

Mazda 6e (29)

Το σύντομο χρονικό διάστημα που περάσαμε στο δρόμο με το Mazda 6e, δεν είναι κατάλληλο για αποκρυσταλλωμένο συμπέρασμα, αλλά για μια πρώτη γεύση που άφησε θετικές εντυπώσεις. Σαφές και αρχοντικό στο πάτημά του, ζωηρό στις επιταχύνσεις του και επίκαιρο στις ανέσεις που ορίζει η κατηγορία που τοποθετείται και απευθύνεται. Μέχρι την στιγμή που θα μας παραχωρηθεί το αυτοκίνητο για δοκιμή κρατάμε τις καλές πρώτες εντυπώσεις, το άρτιο συνολικά πακέτο προσφοράς του και μια τιμή λανσαρίσματος που αν συνεχιστεί και πέραν του τέλους της χρονιάς που διανύουμε, του δίνει μια ενδιαφέρουσα εμπορική προοπτική.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων