Ποια εταιρεία αυτοκινήτων είχε έσοδα το 3ο τρίμηνο 79,5 δισεκατομμύρια δολάρια;

Ποια εταιρεία αυτοκινήτων είχε έσοδα το 3ο τρίμηνο 79,5 δισεκατομμύρια δολάρια;


Η BYD έβαλε φωτιά στα οικονομικά αποτελέσματα των τριών πρώτων τριμήνων του 2025, σημειώνοντας νέο ιστορικό ρεκόρ. Τα συνολικά έσοδα άγγιξαν τα 566,27 δισεκατομμύρια γιουάν (79,5 δισ. δολάρια), αυξημένα κατά 13% σε σχέση με πέρυσι. Μόνο στο τρίτο τρίμηνο, η εταιρεία κατέγραψε 194,99 δισ. γιουάν σε έσοδα και καθαρά κέρδη 7,82 δισ. γιουάν, παρουσιάζοντας άνοδο 23% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Το μικτό περιθώριο κέρδους, ανέβηκε κατά 1,6 μονάδες, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της εταιρείας.

Η BYD συνεχίζει να «ρίχνει» τεράστιους πόρους στην Έρευνα και Ανάπτυξη. Οι σχετικές δαπάνες για τους πρώτους εννέα μήνες, έφτασαν τα 43,75 δισ. γιουάν, 31% υψηλότερα από πέρυσι, υπερβαίνοντας μάλιστα τα καθαρά κέρδη της περιόδου. Με συνολικές R&D επενδύσεις άνω των 220 δισ. γιουάν, η BYD παραμένει πρωταθλήτρια στην αγορά μετοχικού κεφαλαίου Α.

Στις πωλήσεις, η εικόνα είναι εξίσου εντυπωσιακή. Η εταιρεία πούλησε 3,26 εκατομμύρια οχήματα μέσα στους πρώτους εννέα μήνες, σημειώνοντας αύξηση 18,64% και καλύπτοντας ήδη το 70,87% του ετήσιου στόχου των 4,6 εκατ. μονάδων. Τα μοντέλα με το σύστημα οδηγικής υποβοήθησης God’s Eye, ξεπέρασαν τα 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις.

Στο εξωτερικό, η BYD είχε εκρηκτική πορεία. Παρέδωσε 701.600 οχήματα από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, αύξηση 132% σε ετήσια βάση, επεκτείνοντας την παρουσία της σε 117 χώρες και περιοχές. Οι εξαγωγές ξεπέρασαν τις 700.000 μονάδες, «κλειδώνοντας» τον στόχο του διπλασιασμού πολύ πριν το τέλος της χρονιάς. Στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η BYD έφτασε τα 1,61 εκατ. πωλήσεις, αφήνοντας πίσω την Tesla που ανέφερε 1,22 εκατ. για την ίδια περίοδο.

Σημαντικά milestones έρχονται και από τις διεθνείς δραστηριότητές της. Στις 9 Οκτωβρίου, η BYD παρήγαγε το 14 εκατομμυριοστό όχημα νέας ενέργειας στο εργοστάσιό της στη Βραζιλία, όπου ο πρόεδρος Lula da Silva, έγινε ιδιοκτήτης ενός Song Pro. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, παρουσίασε το νέο K-car BYD Racco για την ιαπωνική αγορά, αλλά και το πρώτο της PHEV εκεί, το Sealion 6 DM-i SUV, εγκαινιάζοντας μια διπλή στρατηγική προϊόντων (EV και υβριδικά).

Ακολουθώντας κανονιστικές απαιτήσεις για ταχύτερες πληρωμές σε προμηθευτές, η εταιρεία ανακοίνωσε από τον Ιούνιο τη τυποποίηση πληρωμών εντός 60 ημερών. Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, δείχνουν ήδη μείωση σε πληρωτέους και γραμμάτια, με ακόμη πιο σύντομους κύκλους πληρωμών.

Οι μεγάλες διεθνείς επενδυτικές τράπεζες βλέπουν ακόμα πιο φωτεινό μέλλον. Η Citigroup προβλέπει πωλήσεις 4,67 εκατομμυρίων μονάδων για το 2025 και 5,39 εκατ. για το 2026, με βασικούς μοχλούς την premium κατηγορία, την τεχνολογία των plug-in υβριδικών, την ταχέως διευρυνόμενη γκάμα και τη δυνατή εξάπλωση στο εξωτερικό.

Πηγή: carnewschina.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων