Το νέο Leapmotor B03X έρχεται στην Ευρώπη
Το Leapmotor A10, έκανε την πρώτη του εμφάνιση μόλις πριν από λίγες ημέρες, όμως η εταιρεία ήδη προχώρησε σε αλλαγή ονομασίας, για τις αγορές εκτός Κίνας. Εξαιτίας θεμάτων πνευματικών δικαιωμάτων, το μοντέλο που προορίζεται να ανταγωνιστεί άμεσα το Renault 4 θα λανσαριστεί στην Ευρώπη, με το όνομα B03X, όταν φτάσει στη Γηραιά Ήπειρο, μέσα στο 2026.
Το μικρό ηλεκτρικό SUV, παρουσιάστηκε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γκουανγκζού, όπου θα συνεχίσει να κυκλοφορεί ως A10 για την εγχώρια αγορά. Αντίθετα στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο, θα λανσαριστεί με την ονομασία B03X, η οποία αν και λιγότερο ελκυστικ, πιθανότατα ακολουθεί μια νέα στρατηγική ονοματολογίας της Leapmotor. Αν το «X» συμβολίζει το crossover, δεν είναι ακόμη σίγουρο, αν και άλλα μελλοντικά SUV της μάρκας, θα υιοθετήσουν αυτή τη λογική.

Από τις πρώτες επίσημες εικόνες, το B03X φαίνεται να δανείζεται σχεδιαστικές πινελιές από Smart και Volvo, με στρογγυλεμένες γραμμές και μοντέρνες επιφάνειες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αποτελεί η LED φωτεινή υπογραφή εμπρός και πίσω, η οποία έχει σχεδιαστεί ώστε να θυμίζει χαμογελαστό emoji, προσδίδοντας έναν παιχνιδιάρικο τόνο. Στον εξοπλισμό ξεχωρίζει ο αισθητήρας LiDAR τοποθετημένος πάνω από το παρμπρίζ, οι ημι-κρυφές λαβές θυρών, καθώς και η θύρα φόρτισης, ενσωματωμένη σε έναν από τους εμπρόσθιους θόλους. Μια μαύρη C-κολόνα δημιουργεί την εντύπωση αιωρούμενης οροφής, ενώ το μοντέλο θα διατίθεται με ζάντες 18 ιντσών και επιλογή έξι χρωμάτων. Ο σχεδιασμός του B03X κρίνεται κομψός αλλά σχετικά διακριτικός, παρόμοιος με το μεγαλύτερο SUV της μάρκας, το B10.
Γιατί το B10 είναι το μοντέλο-κλειδί της Leapmotor

Παρότι δεν έχουν δημοσιευθεί ακόμη φωτογραφίες του εσωτερικού, είναι πολύ πιθανό να ακολουθεί τη μινιμαλιστική φιλοσοφία των υπόλοιπων μοντέλων Leapmotor. Τα C10 και B10 για παράδειγμα δεν διαθέτουν φυσικά κουμπιά, με όλες τις λειτουργίες να ελέγχονται μέσω κεντρικής οθόνης αφής 14,6 ιντσών, ενώ οι πληροφορίες οδήγησης προβάλλονται σε ψηφιακό πίνακα 8,8 ιντσών. Οι τεχνικές λεπτομέρειες παραμένουν περιορισμένες, όμως η εταιρεία επιβεβαιώνει, ότι το νέο B03X βασίζεται στην αρχιτεκτονική Leap 3.5 και χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα νέας γενιάς, με σύστημα ψύξης λαδιού, για καλύτερη θερμική απόδοση και χαμηλότερο βάρος.

Η αυτονομία του υπολογίζεται στις 500 km σύμφωνα με τον κινέζικο κύκλο CLTC, μια τιμή που αναμένεται να μεταφραστεί σε περίπου 402 km WLTP όταν δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Σε επίπεδο διαστάσεων, το B03X έχει μήκος πάνω από 4.200 mm, πλάτος 1.800 mm και ύψος 1.600 mm, τοποθετώντας το στην ίδια κατηγορία με το Ford Puma Gen-E. Άλλοι ανταγωνιστές θα είναι τα Opel Mokka, Citroën e-C3 Aircross και το ελαφρώς μεγαλύτερο BYD Atto 2.
Το Leapmotor B10 έφτασε στην Ελλάδα – Δείτε αναλυτικά εκδόσεις και τιμές

Το επίσημο ευρωπαϊκό ντεμπούτο του αναμένεται στις αρχές του 2026, ενώ οι τιμές θα ανακοινωθούν κοντά στο λανσάρισμα, το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς. Για να παραμείνει ανταγωνιστικό στην κατηγορία, η τιμή εκκίνησης για την Ευρώπη εκτιμάται ότι θα πρέπει να είναι περίπου 35.000 €. Η Leapmotor σκοπεύει να επεκτείνει σημαντικά τη γκάμα της, από δύο μοντέλα σήμερα (T03 και C10), σε έξι μέσα στους επόμενους 12–18 μήνες. Μετά το νέο B10 και το επερχόμενο hatchback B05, θα ακολουθήσει το B03X και λίγο αργότερα το 2027, το μικρότερο hatchback B03, που θα φέρει την ονομασία A10 στην Κίνα.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
