Έρχεται η υβριδική Porsche 911 Turbo: 700 ίπποι, τεχνολογία GTS και αεροδυναμικά τρικ που κόβουν την ανάσα! – Cars Electric

Η Porsche ανεβάζει ξανά τον πήχη στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων, καθώς ετοιμάζεται να αποκαλύψει την ανανεωμένη 911 Turbo για το 2025, η οποία πλέον υιοθετεί τεχνολογίες και σχεδιαστικά στοιχεία που γνωρίσαμε πρόσφατα στην GTS. Αν και μέχρι σήμερα η Turbo είχε παραμείνει αμετάβλητη από την έκδοση του 2024, τώρα ήρθε η ώρα να φορέσει τα «υβριδικά της ρούχα» και να προσφέρει ισχύ που αγγίζει τα… 700 άλογα!
Υβριδική… αλλά χωρίς καλώδιο!
Η νέα 911 Turbo δεν είναι plug-in υβριδική, ούτε προσφέρει λειτουργία αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης όπως, για παράδειγμα, η Corvette E-Ray. Παρόλα αυτά, η υβριδική της καρδιά υπόσχεται να προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις, με άμεση απόκριση και αυξημένη απόδοση. Πρόκειται για ένα κανονικό υβριδικό σύστημα, χωρίς δυνατότητα φόρτισης μέσω πρίζας, το οποίο εστιάζει αποκλειστικά στη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.
Porsche: Από την GTS… με αγάπη
Το σύστημα που θα συναντήσουμε στην ανανεωμένη Turbo αντλεί έμπνευση από τη νέα Porsche 911 GTS. Εκεί, ένας επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας 3,0 λίτρων με ένα turbo συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 53 ίππων (54 PS), αποδίδοντας συνολικά 540 ίππους. Παρόλο που η Turbo και η Turbo S χρησιμοποιούν σήμερα έναν πιο ισχυρό 3,7 λίτρων twin-turbo με 572 και 641 ίππους αντίστοιχα, οι πληροφορίες δείχνουν πως το νέο υβριδικό σύστημα, θα ξεπερνά αυτά τα νούμερα. Η Turbo S του 2025 ίσως φτάσει ή και ξεπεράσει τους 700 ίππους!
Porsche: Αντίο στο χειροκίνητο — Κανένα πρόβλημα!
Όπως συνέβη και με τη GTS, το υβριδικό σύστημα δεν είναι συμβατό με χειροκίνητο κιβώτιο. Ωστόσο, αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για την Turbo, καθώς εδώ και σχεδόν 15 χρόνια διατίθεται αποκλειστικά με το αυτόματο PDK διπλού συμπλέκτη, το οποίο πλέον φιλοξενεί και τον ηλεκτροκινητήρα.
Porsche: Αεροδυναμική και αισθητικές αλλαγές
Το design της νέας Turbo φανερώνει ξεκάθαρα την εξέλιξή της. Στο εμπρός μέρος συναντάμε κάθετα ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια, παρόμοια με της GTS, τα οποία προσαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο για καλύτερη ψύξη και αεροδυναμική απόδοση. Επιπλέον, όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα 992.2, θα διαθέτει φωτιζόμενο λογότυπο Porsche στο πίσω μέρος, έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, καθώς και στάνταρ κουμπί εκκίνησης, εκτός από τις πιο «ακραίες» εκδόσεις GT3 και GT3 RS.
Porsche: Αλλαγή στη διαρρύθμιση καθισμάτων
Μια από τις πιο διακριτικές αλλά ουσιαστικές αλλαγές αφορά τα καθίσματα: πλέον, η Turbo θα διατίθεται στάνταρ μόνο με μπροστινά καθίσματα. Παρότι οι αγοραστές Carrera, GTS και GT3 μπορούν να παραγγείλουν τα (σχεδόν διακοσμητικά) πίσω καθίσματα, αυτό δεν θα ισχύει για την Turbo – τουλάχιστον στην αρχική διαμόρφωση.
Porsche: Πότε έρχεται;
Η αποκάλυψη της νέας 911 Turbo και Turbo S αναμένεται μέσα στο φθινόπωρο, με πιθανή επίσημη πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες τον Νοέμβριο.
Γιατί να μας νοιάζει;
Γιατί μιλάμε για την ταχύτερη, εξυπνότερη και πιο εξελιγμένη Turbo όλων των εποχών. Με ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα, νέα τεχνολογία, αεροδυναμικά βοηθήματα και πιθανή ισχύ 700 ίππων, η 911 Turbo 2025 δεν είναι απλώς ένα facelift – είναι μια μηχανή που επαναπροσδιορίζει την έννοια του supercar, με καθημερινή χρηστικότητα.
Πηγή: carscoops.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.