Έρχεται το νέο Volkswagen T-Roc – Με φουτουριστική εμφάνιση και υβριδική δύναμη! – Cars Electric

Η αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα της δεύτερης γενιάς του Volkswagen T-Roc, έχει ξεκινήσει και τα πρώτα επίσημα σκίτσα, μάς αποκαλύπτουν πώς θα είναι το δημοφιλέστερο compact SUV της μάρκας. Η VW ετοιμάζεται να παρουσιάσει το μοντέλο, που θα συνεχίσει την εντυπωσιακή επιτυχία του προκατόχου του, με νέες σχεδιαστικές πινελιές, υβριδική τεχνολογία και περισσότερη δυναμική στο δρόμο.
Νέα εμφάνιση, ίδια φιλοσοφία
Ήδη από τις διαρροές εικόνων που είχαν εμφανιστεί νωρίτερα φέτος, είχαμε μια ιδέα για το πώς θα μοιάζει. Τα νέα σχέδια, επιβεβαιώνουν ότι η μεγαλύτερη αλλαγή είναι το πιο φαρδύ μπροστινό μέρος, που δίνει στο SUV μια σαφή συγγένεια, με τα νεότερα Volkswagen Tiguan, Golf και Passat.
Στο εμπρός τμήμα, ξεχωρίζουν οι λεπτοί LED προβολείς ενωμένοι με μια φωτεινή λωρίδα, ενώ στο πίσω μέρος, η μπάρα φωτισμού πλήρους πλάτους ενισχύει τον μοντέρνο χαρακτήρα. Παρόλα αυτά, η σιλουέτα παραμένει γνώριμη: έντονη γραμμή οροφής, πλατιά κολόνα C και δυναμικοί θόλοι τροχών, που διατηρούν τον SUV χαρακτήρα.
Επιρροές και σχεδιαστική κατεύθυνση
Ο νέος επικεφαλής σχεδιασμού της VW, Andreas Mindt, είχε την ευκαιρία να βάλει τη σφραγίδα του σε περίπου 50% του έργου, όπως αποκάλυψε ο CEO της εταιρείας, Thomas Schäfer. «Κάναμε σημαντικές αλλαγές στο μπροστινό, το πίσω και το εσωτερικό, χωρίς να χρειαστεί ριζική ανανέωση», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Οι αντιπρόσωποι που είδαν από κοντά το νέο T-Roc, φέρονται να εντυπωσιάστηκαν, ενώ η VW τους έδωσε και μια πρώτη γεύση, από την τιμολογιακή πολιτική του μοντέλου, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη, για την εμπορική του επιτυχία.
Υβριδική τεχνολογία για την εποχή
Πέρα από τη σχεδίαση, το νέο T-Roc θα φέρει μια από τις σημαντικότερες μηχανολογικές αναβαθμίσεις: νέους πλήρως υβριδικούς βενζινοκινητήρες. Μαζί τους θα συνεχίσουν να υπάρχουν εκδόσεις mild-hybrid και plug-in hybrid, όπως έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της VW.
Η τεχνολογία HEV (Hybrid Electric Vehicle), επιτρέπει στο SUV να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ συνδυάζει κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα, για βελτιωμένη απόδοση, χωρίς την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης.
Ο Schäfer εξήγησε πως η εισαγωγή HEV έγινε αναγκαία, κυρίως λόγω αγορών όπως η Νότια Αμερική και η Κίνα, όπου υπάρχει μεγάλη ζήτηση. Παράλληλα, και οι ΗΠΑ στρέφονται πλέον προς τα HEV, ειδικά μετά την επιβράδυνση στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Πλατφόρμα και κινητήρες
Το νέο T-Roc, θα βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμα MQB evo, την ίδια που υποστηρίζει το ανανεωμένο Golf Mk8.5. Οι επιλογές κινητήρων θα είναι πλούσιες:
-
Βασικός 1.5 TSI τετρακύλινδρος με ισχύ έως 148 ίππους
-
Πιθανός 2.0 TDI για όσους επιμένουν στο ντίζελ
-
Νέες υβριδικές εκδόσεις για οικονομία και χαμηλότερες εκπομπές
Αν προστεθεί και η έκδοση T-Roc R, τότε μιλάμε για έναν 2.0 TSI με 328 ίππους, τετρακίνηση και 7άρι DSG, που θα μετατρέψει το compact SUV σε μικρό… πύραυλο δρόμου.
Το τελευταίο με κινητήρα εσωτερικής καύσης
Ένα στοιχείο με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι το νέο T-Roc, θα είναι το τελευταίο ολοκαίνουργιο μοντέλο της VW με θερμικό κινητήρα, καθώς η μάρκα προχωρά με ταχείς ρυθμούς προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό, μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτό σημαίνει ότι η δεύτερη γενιά του T-Roc, κλείνει έναν κύκλο πριν η VW περάσει οριστικά στην εποχή των BEV.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.