Ανανέωση για τα Dacia Sandero, Sandero Stepway και Jogger, με νέους υβριδικούς κινητήρες – Έρχονται τον Δεκέμβριο του 2025 – motorone.gr

Η Dacia ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές τα ανανεωμένα Sandero, Sandero Stepway, Jogger και Logan μέσα στον Δεκέμβριο του 2025.
Τα τρία πρώτα μοντέλα αναμένεται να φτάσουν σύντομα και στην Ελλάδα, αποκτώντας σημαντικές αναβαθμίσεις στα κινητήρια σύνολα, στον εξοπλισμό και στον σχεδιασμό τους.
Σύμφωνα με την Dacia, οι νέοι κινητήρες προσφέρουν περισσότερη ισχύ, όμως παραμένουν οικονομικοί:
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
- Το Hybrid 155 αντικαθιστά το Hybrid 140.
- Το Eco–G 120 αντικαθιστά το Eco-G 100.
- Το TCe 100 αντικαθιστά το TCe 90.
Μετά το Bigster και το Duster, τα Sandero, Sandero Stepway και Jogger αποκτούν πλέον το νέο full υβριδικό κινητήρα Hybrid 155. Το νέο σύνολο με 155 ίππους και 170 Nm ροπής, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει μείωση κατά 10% των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου σε σύγκριση με τον προηγούμενο υβριδικό κινητήρα 140 ίππων.
Στην πόλη, το σύνολο μπορεί να παραμείνει σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία για έως και 80% του χρόνου οδήγησης, ενώ ξεκινά πάντα σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία. Όλα τα μοντέλα θα είναι άμεσα διαθέσιμα με τον νέο κινητήρα, εκτός του Sandero Stepway, που θα το αποκτήσει στο τελευταίο τρίμηνο του 2026.
Η έκδοση διπλού καυσίμου αποκτά περισσότερη ισχύ (+20 ίπποι), παραμένοντας η πιο οικονομική επιλογή. Η δεξαμενή LPG έχει μεγαλώσει στα:
- 49,6 λίτρα αντί για 40 λίτρα στα Sandero και Sandero Stepway και
- 48,8 λίτρα αντί για 40 λίτρα στο Jogger.
Ως αποτέλεσμα, η αυτονομία σε λειτουργία LPG αυξάνεται κατά 20%. Η συνολική αυτονομία (LPG + βενζίνη) είναι 1.590 χλμ. για το Sandero και 1.480 χλμ. για τα μοντέλα Stepway και Jogger.
Ο 1.000άρης turbo τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας που διατίθεται στο Sandero αποδίδει πλέον 100 ίππους – σε σύγκριση με τους 90 ίππους που απέδιδε προηγουμένως. Διατηρεί επίσης το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τα Sandero Stepway και Jogger διατηρούν τον βενζινοκινητήρα TCe 110 και το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το Sandero παραμένει διαθέσιμο με τον βενζινοκινητήρα SCe 65 και το πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Νέος σχεδιασμός, πιο μοντέρνα αισθητική
Εκτός από τις αλλαγές στους κινητήρες, τα τρία μοντέλα που θα έρθουν στην χώρα μας αποκτούν και τροποποιήσεις στην εμφάνισή τους, με νέα LED φωτιστικά σώματα που ενσωματώνονται στην μάσκα και έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα αποκτούν μια «Pixel» δομή, που ακολουθά τις γραμμές του αμαξώματος, ιδιαίτερα στο Jogger.
Στο εσωτερικό υπάρχουν αναβαθμισμένα υλικά με νέες επενδύσεις σε καθίσματα, ταμπλό και πόρτες. Αλλαγές υπάρχουν και στα μπουτόν του τιμονιού, με στόχο την βελτίωση της εργονομίας, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια νέα οθόνη 10 ιντσών με ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.