Ανατροπή στα Supermini: Δείτε πώς το Opel Corsa 2027 αλλάζει τα πάντα! – Cars Electric

Η Opel ετοιμάζεται να φέρει επανάσταση στην κατηγορία των supermini, με το ολοκαίνουργιο Corsa, που αναμένεται το 2027. Για πρώτη φορά, το μικρό hatchback, θα διατίθεται τόσο σε πλήρως ηλεκτρική, όσο και σε υβριδική έκδοση, προσφέροντας κορυφαία τεχνολογία και σπορ χαρακτηριστικά, που θα ανεβάσουν τον πήχη για όλη την κατηγορία.
Με τιμές που πιθανόν θα κυμαίνονται μεταξύ €28.850 και €40.380 στη Βρετανία, το νέο Corsa, θα βρίσκεται στην καρδιά της αγοράς των supermini, έτοιμο να αντιμετωπίσει ανταγωνιστές όπως το Renault 5, το Cupra Raval, το Peugeot e-208 και το Volkswagen ID.2.
Από το πρωτότυπο στην παραγωγή: Το Corsa GSE Vision Gran Turismo
Η Opel έχει αφιερώσει χρόνο στην εξέλιξη αυτού του μοντέλου, αντίθετα με την τρέχουσα γενιά, που αναπτύχθηκε γρήγορα, μετά την ένταξη της στο γκρουπ Stellantis. Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο εξελιγμένο supermini, με τελευταίας γενιάς τεχνολογία και νέα πλατφόρμα STLA-S.
Το πρωτότυπο Corsa GSE Vision Gran Turismo, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, δίνει μια ιδέα για το πώς θα μοιάζει το μοντέλο παραγωγής. Ο διευθυντής σχεδιασμού της Vauxhall, Μαρκ Άνταμς, επισημαίνει:
«Το όχημα συνδυάζει το όραμα της GSE με τη σχεδιαστική φιλοσοφία Bold and Pure».
Παρά τα εντυπωσιακά στοιχεία του πρωτοτύπου, η έκδοση παραγωγής, θα έχει λεπτότερο Vizor, καθαρή επιφάνεια και πιο οργανική οροφή, σε αντίθεση με τα μαύρα ή ασημένια πλαστικά στοιχεία. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει τέσσερις πόρτες και πιο παραδοσιακό πίσω τμήμα, με φωτισμό πλήρους πλάτους, εμπνευσμένο από το μοτίβο Compass.
Τεχνολογία που καθορίζει την επόμενη γενιά
Το νέο Corsa, θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA-S, η οποία το καθιστά «όχημα που καθορίζεται από λογισμικό». Αυτό σημαίνει, ότι όλα τα ηλεκτρονικά στοιχεία του αυτοκινήτου, επικοινωνούν μέσω μίας μονάδας ελέγχου, μειώνοντας την πολυπλοκότητα και επιτρέποντας, πιο προηγμένα συστήματα, όπως steer-by-wire και τιμόνι τύπου «ζυγού», τεχνολογία που μέχρι τώρα παρατηρείται μόνο σε πιο ακριβά μοντέλα.
Η ηλεκτρονική αρχιτεκτονική, θα υποστηρίζει μοντέρνες οθόνες, εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης και βελτιώσεις στη συνδεσιμότητα, προσφέροντας μια εμπειρία οδηγού, που ξεπερνάει τα τυπικά supermini.
Κινητήρες και ηλεκτρική απόδοση
Το νέο Opel Corsa, θα προσφέρεται σε ηλεκτρική και υβριδική μορφή. Η υβριδική έκδοση, θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,2 λίτρων τρικύλινδρο κινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Η πλατφόρμα δεν υποστηρίζει plug-in υβριδικά, ωστόσο η ηλεκτρική έκδοση θα κυριαρχεί, με μπαταρίες περίπου 54kWh και βελτιώσεις στην αυτονομία και απόδοση.
Το πρωτότυπο GSE Vision Gran Turismo διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 82kWh, όμως το μοντέλο παραγωγής υψηλών επιδόσεων, θα είναι πιο λογικό και θα μοιράζεται πολλά χαρακτηριστικά με την επόμενη Peugeot 208 GTi. Ένα SUV spin-off, βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα, αναμένεται επίσης.
Αντίπαλοι και προοπτικές στην αγορά
Μέχρι το 2027, η κατηγορία των supermini θα έχει νέους ισχυρούς ανταγωνιστές. Το Volkswagen ID.2, το Cupra Raval, το Peugeot e-208, το Renault 5 αλλά και τα ηλεκτρικά της Hyundai και Kia, θα κάνουν την αγορά πιο απαιτητική. Παρ’ όλα αυτά, το νέο Corsa, φαίνεται καλύτερα εξοπλισμένο από ποτέ, για να ηγηθεί της κατηγορίας, συνδυάζοντας τεχνολογία, σχεδίαση και ποικιλία κινητήρων.
Με τη νέα σχεδίαση, τις τεχνολογικές καινοτομίες και τις ηλεκτρικές επιλογές, το Opel Corsa 2027, υπόσχεται να αλλάξει τους κανόνες της κατηγορίας supermini και να θέσει νέα στάνταρ για τα μικρά hatchback.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.