Από 0 στα 100 σε 4,3” – Αυτή είναι η νέα ηλεκτρική Mercedes GLC 400 EQ – Cars Electric

Η Mercedes δεν έχει καταφέρει μέχρι σήμερα, να κάνει μεγάλη εντύπωση με τα προηγούμενα ηλεκτρικά της μοντέλα υπό τη σημαία EQ. Μετά την compact CLA EQ, η οποία συνδυάζει και βενζινοκινητήρα, οι ελπίδες μετατοπίζονται στη νέα GLC 400 EQ, που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) στο Μόναχο. Η νέα ηλεκτρική GLC έρχεται για να αντιμετωπίσει τον κύριο αντίπαλό της, την BMW iX3 και το κάνει με στυλ, κομψότητα και αυτοπεποίθηση.
Σχεδίαση που σαγηνεύει
Σε αντίθεση με την ήδη επιτυχημένη GLC με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η ηλεκτρική έκδοση είναι περίπου δέκα εκατοστά μεγαλύτερη, προσδίδοντας μια πιο εντυπωσιακή παρουσία στον δρόμο. Το μπροστινό μέρος με την κάθετη μάσκα, αποκλίνει από τον κλασικό στρογγυλεμένο σχεδιασμό των προηγούμενων ηλεκτρικών μοντέλων της Mercedes, προσφέροντας μια αισθητική που εντυπωσιάζει. Το πίσω μέρος, απαλά κωνικό, θυμίζει κάποιους Ασιάτες ανταγωνιστές, αλλά με διακριτικό στυλ και φώτα σε σχήμα αστεριού, που προσδίδουν μια premium αίσθηση. Η νέα GLC είναι σαφώς αναγνωρίσιμη ως Mercedes, αλλά με μια φρέσκια, σικ και κομψή προσέγγιση.
Εσωτερικό: Πολυτέλεια και τεχνολογία
Το εσωτερικό εντυπωσιάζει με την πανοραμική οροφή και τον μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων που εκτείνεται από πόρτα σε πόρτα (σχεδόν 39 ίντσες). Σε αντίθεση με την BMW iX3, η Mercedes δίνει έμφαση σε έναν εντυπωσιακό «τοίχο ενδείξεων», που ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες, με στυλ και άνεση. Το μεταξόνιο των 2,97 μέτρων, εξασφαλίζει ευρυχωρία και άνεση, τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών, είναι πραγματικά τεράστιος: από 570 λίτρα σε στάνταρ διάσταση έως 1.740 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Επιπλέον, υπάρχει και ένας δεύτερος χώρος 128 λίτρων, ιδανικός για μικρά αντικείμενα. Το ηλεκτρικό crossover, μπορεί επίσης να ρυμουλκήσει φορτία έως και 2,4 τόνους.
Δείτε ακόμη: Το εσωτερικό της ολοκαίνουργιας ηλεκτρικής Mercedes GLC ντροπιάζει τον ανταγωνισμό!
Όνομα που μπερδεύει
Η ονομασία του μοντέλου είναι μια πρόκληση: Mercedes-Benz GLC 400 4MATIC με τεχνολογία EQ. Είναι ογκώδες και όχι εύκολα αναγνωρίσιμο, ακόμα και για ειδικούς ή πωλητές. Οι πελάτες πιθανότατα θα περιοριστούν στο πιο απλό Mercedes GLC 400 EQ, που παραμένει αρκετά «βαρύ» για μάρκα premium. Παρά το όνομα, η τεχνική πλευρά του αυτοκινήτου, είναι ό,τι πιο ενδιαφέρον στην μεσαία κατηγορία SUV.
Ισχύς και απόδοση που σοκάρει
Η GLC 400 EQ διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, συνολικής ισχύος 360 kW / 489 hp, τροφοδοτούμενους από μπαταρία 94 kWh. Το σύστημα 800 Volt επιτρέπει μέγιστη ισχύ φόρτισης 330 kW, αν και ελαφρώς μικρότερη από την BMW iX3. Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h γίνεται σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 210 km/h. Η τυπική κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 14,9 και 18,8 kWh ανά 100 km, εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία 710 χιλιόμετρα. Η ταχεία φόρτιση, προσφέρει επιπλέον 300 χιλιόμετρα σε μόλις δέκα λεπτά.
Καινοτομίες για άνεση και οδήγηση
Η μεταβλητή αερανάρτηση και ο πίσω άξονας που στρίβει κατά 4,5 μοίρες, βελτιώνουν την άνεση και την ευελιξία στην οδήγηση. Παράλληλα, το κιβώτιο δύο ταχυτήτων στον πίσω άξονα, όπως στη CLA, μειώνει σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας. Η νέα GLC 400 EQ αναμένεται στην αγορά την άνοιξη του επόμενου έτους, με τιμή εκκίνησης περίπου 70.000 ευρώ στη Γερμανία. Θα προσφέρονται επίσης άλλες τέσσερις εκδόσεις κινητήρα, με τη βασική μόνο με πίσω κίνηση, να ξεκινά από περίπου 60.000 ευρώ.
Γιατί είναι η GLC 400 EQ η SUV που όλοι περιμένουν
Η Mercedes GLC 400 EQ συνδυάζει κομψή σχεδίαση, υψηλή τεχνολογία και εντυπωσιακές επιδόσεις, προσφέροντας μια νέα premium εμπειρία, στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV. Η εμφάνιση, η άνεση και η τεχνολογία, κάνουν την GLC 400 EQ μια από τις πιο υποσχόμενες προτάσεις της αγοράς, θέτοντας ψηλά τον πήχη, απέναντι στον ανταγωνισμό από τη Βαυαρία.
Πηγή: elektroauto-news.net
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.