Αυτές είναι οι αναβαθμίσεις στην νέα Toyota GR Corolla – motorone.gr

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Σε μερική αναβάθμιση της GR Corolla προχώρησε η TOYOTA GAZOO Racing. Αξιοποιώντας τα δεδομένα που αντλήθηκαν από το πρωτάθλημα Super Taikyu Series της Ιαπωνίας, το hot hatch της Toyota βελτιώθηκε σε κρίσιμα σημεία με στόχο την καλύτερη απόδοση σε απαιτητικά περιβάλλοντα.

Σε ότι αφορά στην απόδοση και την οδήγηση, ενισχύθηκε η δομή του αμαξώματος για να ανταπεξέρχεται καλύτερα σε κατακόρυφες και πλευρικές δυνάμεις ‘g’, ενώ προστέθηκε μια επιπλέον εισαγωγή δροσερού αέρα για την αποτελεσματικότερη ψύξη του κινητήρα κατά τη διάρκεια παρατεταμένης οδήγησης με πλήρες γκάζι.

Παράλληλα, το ηχοσύστημα της JBL (στάνταρ εξοπλισμός) εμπλουτίζεται με βελτιωμένη λειτουργία Active Sound Control και subwoofer στο χώρο αποσκευών.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Toyota GR Corolla Upgrade 2025 Japan (6)

Τέλος, η Toyota επανασχεδίασε τα κανάλια διανομής του μοντέλου στην ιαπωνική αγορά, όπου μέχρι σήμερα η διάθεσή του ήταν περιορισμένη. Πρόθεση της Ιαπωνικής εταιρείας είναι επίσης να προσφέρει ένα πρόγραμμα αναβάθμισης με νέο λογισμικό για όσους έχουν ήδη αποκτήσει την GR Corolla.

Ενίσχυση του πλαισίου με αυξημένη εφαρμογή δομικής κόλλας κατά 13,9 μέτρα

Για να επιτευχθεί η ιδανική οδηγική απόδοση ακόμη και σε πίστες εκτός Ιαπωνίας – όπως το Nürburgring -οι οποίες συνήθως παράγουν πιο έντονες κατακόρυφες και πλευρικές δυνάμεις “g” συγκριτικά με τις πίστες στην Ιαπωνία, η εφαρμογή δομικής κόλλας έχει επεκταθεί στα 32,7 μέτρα, αυξημένη κατά 13,9 μέτρα από την εφαρμογή στην τρέχουσα έκδοση RZ της GR Corolla – κυρίως στο μπροστινό μέρος του αμαξώματος, στο πάτωμα και στις περιοχές γύρω από τους πίσω τροχούς.

Toyota GR Corolla Upgrade 2025 Japan (1)

Επιπλέον, όταν απελευθερώνεται το γκάζι, το σύστημα παράγει τον χαρακτηριστικό ήχο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το βουητό (που προκύπτει από εκρήξεις που ενεργοποιούνται από την ενεργοποίηση του ελέγχου anti-lag κατά τη διαδικασία εξάτμισης για τη μείωση του turbo lag). Το ASC προσφέρει τρία μοτίβα ήχου προσαρμοσμένα στο πρόγραμμα οδήγησης και, εκτός από τις τρεις ρυθμίσεις έντασης, μπορεί επίσης να επιλεγεί η εργοστασιακή ρύθμιση “OFF”.

Πρόγραμμα αναβάθμισης με νέο λογισμικό

Για όσους είναι ήδη κάτοχοι GR Corolla, αναπτύσσεται ένα πρόγραμμα αναβάθμισης που περιλαμβάνει λογισμικό. Το πρόγραμμα αναβάθμισης, το οποίο θα ισχύσει για την GR Corolla του 2023, θα έχει ως αποτέλεσμα αύξηση της μέγιστης ροπής του κινητήρα κατά 30 Nm – από 370 σε 400 Nm – φέρνοντάς την έτσι στο ίδιο επίπεδο με εκείνη της εξελιγμένης GR Corolla που κυκλοφόρησε το 2025.

Toyota GR Corolla Upgrade 2025 Japan (9)

Το πρόγραμμα αναβάθμισης θα αλλάξει επίσης το σύστημα τετρακίνησης GR-FOUR, στο οποίο η μέχρι πρότινος επιλογή “REAR” με αναλογία κατανομής κινητήριας δύναμης 30:70 εμπρός / πίσω θα αντικατασταθεί από την επιλογή “GRAVEL” με κατανομή 50:50 εμπρός / πίσω, ενώ στην επιλογή “TRACK” όπου μέχρι πρότινος η κατανομή κινητήριας δύναμης ήταν σταθερή 50:50 εμπρός / πίσω, θα μπορεί πλέον να μεταβάλλεται από 60:40 εμπρός / πίσω έως 30:70 εμπρός / πίσω. Η διαθεσιμότητα του προγράμματος έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την άνοιξη του 2026.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων