Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3”

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''

Η Ferrari αναβιώνει ένα από τα πιο ιστορικά της ονόματα, την Testarossa, με μια υπερσύγχρονη supercar δημιουργία, που υπόσχεται να ταράξει τα νερά του ανταγωνισμού. Η νέα Ferrari 849 Testarossa έρχεται το 2026, συνδυάζοντας ηλεκτρισμό, αεροδυναμική ακριβείας και την αδιαμφισβήτητη ιταλική φινέτσα, για να επαναπροσδιορίσει την κορυφή της κατηγορίας των PHEV hypercars.

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
PHEV δύναμη… στο κόκκινο

Η 849 Testarossa, τοποθετείται ανάμεσα στη ναυαρχίδα Ferrari F80 και την μικρότερη 296 GTB, ως φυσική διάδοχος της SF90. Διαθέτει ένα εντελώς ανασχεδιασμένο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, βασισμένο στην τεχνογνωσία της SF90, με έναν V8 4.0 λίτρων biturbo, που παράγει 818 ίππους και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 217 ίππων. Το σύνολο φτάνει τους 1.035 ίππους, 48 περισσότερους από την SF90, προσφέροντας εκρηκτικές επιδόσεις.

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''

Ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί σε βάθος: νέες κυλινδροκεφαλές, ανασχεδιασμένο μπλοκ, βελτιωμένες εισαγωγές και μεγαλύτερα τούρμπο εμπνευσμένα από το hypercar F80. Το όριο στροφών ανεβαίνει στις 8.200 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας πιο άγρια αίσθηση. Η ηχητική υπογραφή της νέας Testarossa, υπόσχεται «καθαρό Ferrari» ήχο σε κάθε συνθήκη, χάρη σε μια νέα πολλαπλή εξαγωγής και εξελιγμένη στρατηγική αλλαγής ταχυτήτων, δανεισμένη από την ακραία SF90 XX Stradale. Η πλήρως ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 24 χιλιόμετρα, μέσω μιας μπαταρίας 7,45 kWh, διατηρώντας την πρακτικότητα, χωρίς να χάνει τον σπορ χαρακτήρα.


ΔΕΗ Blue Προσφορά

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Ασύλληπτες επιδόσεις – Το Fiorano «υποκλίνεται»

Η νέα Ferrari 849 Testarossa επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χλμ/ώρα. Στην πίστα δοκιμών του Fiorano, γυρίζει σε 1:17 λεπτά, μόλις 0,2 δευτερόλεπτα πιο αργά από την ακραία SF90 XX, δείχνοντας πως πρόκειται για ένα καθαρόαιμο track weapon με άδεια κυκλοφορίας στον δρόμο.

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''

Το βάρος της παραμένει στα 1.570 κιλά, ίδιο με την SF90, με ισορροπημένη κατανομή (45% εμπρός – 55% πίσω). Νέα φρένα με μεγαλύτερους δίσκους και καλύτερη ψύξη, 35% ελαφρύτερα ελατήρια, νέοι χάρτες επιτάχυνσης και ελαστικά ειδικής ανάπτυξης (Michelin, Pirelli, Bridgestone) ανεβάζουν το επίπεδο πρόσφυσης. Τα driving modes (eDrive, Hybrid, Performance, Qualify) επιτρέπουν απόλυτη προσαρμογή, από αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στην πόλη, μέχρι max attack στην πίστα.

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Αεροδυναμική ακρίβειας – 415 κιλά κάθετης δύναμης

Η Ferrari επένδυσε ιδιαίτερα στη βελτίωση της αεροδυναμικής. Η Testarossa παράγει 415 κιλά κάθετης δύναμης, ενώ η ψύξη κινητήρα και φρένων βελτιώθηκε κατά 15%, εξασφαλίζοντας κορυφαία απόδοση ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες. Η ενεργή πίσω αεροτομή, εμπνευσμένη από τις SF90 και 296 GTB, εναλλάσσεται μέσα σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο ανάμεσα σε διαμόρφωση χαμηλής οπισθέλκουσας και υψηλής κάθετης δύναμης, προσθέτοντας έως και 100 κιλά επιπλέον downforce όταν χρειάζεται.

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Design – Το παρελθόν εμπνέει, το μέλλον οδηγεί

Η Testarossa του ’80 υπήρξε θρύλος – ένα σύμβολο της εποχής των supercars. Η νέα 849 Testarossa δεν αντιγράφει, αλλά τιμά το όνομα με σύγχρονη γλώσσα σχεδίασης. Χωρίς τα εμβληματικά πλαϊνά «σχισίματα» ή τους αναδυόμενους προβολείς, αλλά με λεπτομέρειες φόρο τιμής όπως οι διπλές ουρές πάνω από τα πίσω φώτα εμπνευσμένες από την 512 S. Το μπροστινό μέρος, φέρει γεωμετρικές γραμμές που θυμίζουν 80s Ferrari, ενώ η «οριζόντια πρόσοψη», συνδέει την κληρονομιά με τα σημερινά F80 και 12Cilindri. Οι σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών, συνδυάζουν κομψότητα και αεροδυναμική απόδοση.

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Cockpit – High-tech Ferrari εμπειρία

Η καμπίνα της 849 Testarossa είναι σαφώς οδηγοκεντρική. Με μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια οθόνη αφής για τον συνοδηγό, Apple CarPlay, Android Auto και τον κλασικό διακόπτη eManettino στο τιμόνι, η εμπειρία είναι 100% Ferrari.

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''

Μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια: το φυσικό κουμπί εκκίνησης αντικαθιστά τη λειτουργία αφής της SF90, χαρίζοντας μια πιο μηχανική αίσθηση. Δύο επιλογές καθισμάτων – comfort ή carbon bucket – καλύπτουν τόσο GT όσο και track day χαρακτήρα.

Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Αυτή είναι η νέα PHEV Ferrari 849 Testarossa με 1.035 PS και 0-100 σε 2,3''
Assetto Fiorano – Για τους πιο σκληροπυρηνικούς

Η προαιρετική έκδοση Assetto Fiorano, μειώνει το βάρος κατά 30 κιλά, με περισσότερα ανθρακονήματα, τιτάνιο, carbon ζάντες, πιο σκληρή ανάρτηση και μοναδικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2. Δύο αποκλειστικά χρώματα – Bianco Cervino και Rosso Corsa – ολοκληρώνουν το πακέτο, για όσους θέλουν την απόλυτη συλλεκτική Ferrari.

Πηγή: autoexpress.co.uk,- Cars Electric

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων