Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό σκούτερ της Honda – Cars Electric

Η Honda αναβαθμίζει τον κλάδο των ηλεκτρικών σκούτερ, με την κυκλοφορία του δεύτερου ηλεκτρικού μοντέλου της για την Ευρώπη, του CUV e:. Μετά το προηγούμενο ντεμπούτο της Honda με το EM1 e:, ένα συμπαγές μοτοποδήλατο πόλης, το CUV e: προσφέρει περισσότερη ισχύ, μεγαλύτερη αυτονομία και μεγαλύτερη χρηστικότητα σε πραγματικούς αναβάτες, που θέλουν μια πρακτική ηλεκτρική εναλλακτική λύση, σε ένα σκούτερ 125cc.
Επιτέλους έτοιμο για τα φώτα της δημοσιότητας, το CUV e: είναι κατασκευασμένο σε πλαίσιο τύπου οστού και τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 6 kW (8 PS) τοποθετημένο στο πλάι, που παράγει ροπή 22 Nm. Αυτό το κατατάσσει ξεκάθαρα στην κατηγορία των 125cc, επιτρέποντάς του να φτάσει σε τελική ταχύτητα τα 83 km/h.
Δεν είναι κατασκευασμένο για τον αυτοκινητόδρομο, αλλά για οδηγούς αστικών και προαστιακών περιοχών, που θέλουν να επιτύχουν ταχύτητες, που παρατηρούνται στους ταχύτερους αστικούς δρόμους και να συμβαδίζουν με σχεδόν οποιαδήποτε κυκλοφορία στην πόλη. Για αυτόν τον ρόλο, φαίνεται να έχει μια αξιοπρεπή απόδοση – κάτι παραπάνω από ικανό, να συμβαδίσει με την κυκλοφορία της πόλης, ή να μεταφέρει έναν δεύτερο επιβάτη.
Ένα από τα πιο χρήσιμα χαρακτηριστικά, ειδικά για τους κατοίκους πόλεων και διαμερισμάτων, είναι η χρήση του συστήματος εναλλασσόμενων μπαταριών Mobile Power Pack e: της Honda. Το σκούτερ διαθέτει δύο από αυτές τις αφαιρούμενες μονάδες μπαταριών τύπου Gogoro, η καθεμία με ονομαστική τάση 50 V και 1,3 kWh. Συνολικά, προσφέρουν πάνω από 70 km αυτονομίας με ονομαστική τιμή WMTC. Σε σύγκριση με τη μία μπαταρία Mobile Power Pack του Honda EM1 e:, οι διπλές μπαταρίες του CUV e: δίνουν στη Honda την ευκαιρία, να αντλήσει διπλάσια ισχύ, ή να προσφέρει διπλάσια αυτονομία.
Το πρότυπο εναλλασσόμενων μπαταριών της Honda, έχει σχεδιαστεί για φορητότητα και μεγάλη διάρκεια ζωής, με κάθε μπαταρία να ζυγίζει περίπου 10 κιλά και να έχει ονομαστική ισχύ 2.500 κύκλων πλήρους φόρτισης. Η Honda, δημιουργεί σιγά σιγά ένα οικοσύστημα εναλλασσόμενων μπαταριών και το CUV e: προορίζεται σαφώς να αποτελέσει μέρος αυτής της ευρύτερης υποδομής.
Η φόρτιση των μπαταριών, έχει σχεδιαστεί ώστε να γίνεται εύκολα εκτός οχήματος, είτε στο σπίτι, είτε σε σταθμό μπαταριών (όπου υπάρχει). Μια πλήρης φόρτιση από 0 έως 100% διαρκεί περίπου έξι ώρες ανά συστοιχία, αλλά η Honda λέει ότι το 75% μπορεί να επιτευχθεί σε μόλις τρεις ώρες. Ενώ η γρήγορη φόρτιση θα ήταν καλή, η εναλλάξιμη μορφή σημαίνει ότι οι αναβάτες, μπορούν να διατηρούν ένα επιπλέον ζευγάρι φορτισμένο και έτοιμο εάν χρειαστεί, εξαλείφοντας εντελώς τον χρόνο διακοπής λειτουργίας.
Η Honda δεν έκανε εκπτώσεις ούτε στα χαρακτηριστικά. Το CUV e: προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (Sport, Standard και Econ), καθώς και Reverse Assist για ευκολότερους ελιγμούς. Περιλαμβάνει ένα αρκετά ευρύχωρο, επίπεδο δάπεδο, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, φωτισμό LED, θύρα USB-C και ανάφλεξη χωρίς κλειδί. Οι αγοραστές, μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια έγχρωμη οθόνη TFT πέντε ιντσών ή μια αναβαθμισμένη οθόνη “RoadSync Duo” επτά ιντσών, η οποία υποστηρίζει πλοήγηση στροφή προς στροφή, έλεγχο μουσικής, ενσωμάτωση τηλεφώνου Bluetooth και δεδομένα οδήγησης ειδικά για EV.
Τοποθετημένο ως ηλεκτρικό σκούτερ μεσαίας κατηγορίας, το CUV e: γεμίζει το κενό ανάμεσα στα μοτοποδήλατα χαμηλής ταχύτητας και τις μεγαλύτερες, premium ηλεκτρικές μοτοσικλέτες. Αποτελεί βασικό κομμάτι της ευρύτερης στρατηγικής ηλεκτροκίνησης της Honda, η οποία στοχεύει στην εισαγωγή 10 ή περισσότερων μοντέλων ηλεκτρικών μοτοσικλετών παγκοσμίως έως το 2025 και στην επίτευξη πλήρους ουδετερότητας άνθρακα, στον τομέα των μοτοσικλετών της, έως τη δεκαετία του 2040.
Με αναμενόμενη τιμή που ξεκινά από περίπου 4.000 ευρώ (περίπου 4.300 δολάρια ΗΠΑ), το CUV e: αναμένεται να κυκλοφορήσει πρώτα στην Ευρώπη, ενώ ενδέχεται να ακολουθήσουν και άλλες παγκόσμιες αγορές. Ο συνδυασμός πρακτικής αυτονομίας, μέτριας ταχύτητας, υψηλής ποιότητας κατασκευής και εναλλασσόμενων μπαταριών, θα μπορούσε να το καταστήσει μια ελκυστική επιλογή σε πόλεις, όπου τα ηλεκτρικά δίκυκλα βρίσκονται σε άνοδο.
Αν το EM1 e: ήταν ενα Honda που βουτούσε στα νερά της ηλεκτρικής ενέργειας, το CUV e: μοιάζει με ένα σίγουρο βήμα μπροστά. Δεν είναι φανταχτερό, αλλά είναι λειτουργικό, καλοσχεδιασμένο και αναμφισβήτητα χρήσιμο, ακριβώς το είδος της μηχανής, που θα μπορούσε να βοηθήσει τα ηλεκτρικά σκούτερ, να γίνουν mainstream.
Πηγή: electrek.co
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.