Αυτό είναι το kei car Racco της BYD
Η BYD εισέρχεται άμεσα στον πυρήνα της κατηγορίας των kei αυτοκινήτων, παρουσιάζοντας το Racco ως ένα υπερυψωμένο wagon, το οποίο και επομένως προσφέρει περισσότερο εσωτερικό χώρο από ένα τυπικό kei car. Το νέο EV έχει μήκος 3,4 μέτρα, πλάτος 1,48 μέτρα και ύψος 1,8 μέτρα, και διαθέτει συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές για εύκολη είσοδο και έξοδο. Σύμφωνα με τη σύμβαση ονομασίας της σειράς Ocean, η BYD ονόμασε το αυτοκίνητό kei της από την ιαπωνική λέξη για τη θαλάσσια ενυδρίδα. Πέρα από τις προφανείς, τετράγωνες αναλογίες, το Racco διαθέτει ένα καθαρό, τεχνικά σχεδιασμένο εξωτερικό. Η εταιρεία έχει σχεδιάσει το ηλεκτρικό όχημα με στρογγυλεμένα στοιχεία που αποπνέουν έναν φιλικό, προσιτό χαρακτήρα, όπως φαίνεται στους προβολείς, τα φώτα ομίχλης, τη θύρα φόρτισης, την εσοχή της λαβής της πόρτας, τους καθρέφτες και τα πίσω φώτα.
Εκτός από δύο λεπτά ανοίγματα — ένα στην κορυφή και ένα στο κάτω μέρος — το μπροστινό μέρος είναι πλήρως κλειστό για βελτιωμένη αεροδυναμική. Η καθαρή επιφάνεια στην κεντρική περιοχή του προφυλακτήρα, όπου τα περισσότερα αυτοκίνητα kei διαθέτουν μάσκα, σηματοδοτεί άμεσα την ταυτότητά του ως EV. Στα πλάγια, οι ζάντες αλουμινίου τεσσάρων ακτίνων, δίνουν στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο kei μια παιχνιδιάρικη εμφάνιση. Στο πίσω μέρος, σε ένα τυπικό στυλ κινεζικού αυτοκινήτου, το Racco διαθέτει συνδεδεμένα πίσω φώτα. Ένα φωτιζόμενο λογότυπο BYD συμπληρώνει αυτήν την high-tech εμφάνιση, η οποία παραμένει σχετικά ασυνήθιστη, στην κατηγορία των αυτοκινήτων kei.

Ο Atsuki Tofukuji, Πρόεδρος της BYD Auto Japan, δήλωσε στην παγκόσμια πρεμιέρα ότι το Racco είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας, που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τις αγορές του εξωτερικού. Η εταιρεία έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής περισσότερα από 100 πρωτότυπα και αξιολογεί την απόδοσή τους σε συγκρούσεις, οδήγηση και φόρτιση. Θα προσφέρει το Racco με την μπαταρία Blade (LFP) σε εκδόσεις μικρής και μεγάλης αυτονομίας, πρόσθεσε ο Tofukuji.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του CarNewsChina, η κορυφαία έκδοση του Racco θα διαθέτει μια μπαταρία 20 kWh που υποστηρίζει φόρτιση DC έως και 100 kW και προσφέρει αυτονομία WLTC περίπου 180 χιλιομέτρων. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο kei, θα διαθέτει επίσης αντλία θερμότητας για βελτιωμένη απόδοση.

Η BYD σχεδιάζει να λανσάρει το Racco το καλοκαίρι του 2026. Εκπρόσωποι δημοσίων σχέσεων στο περίπτερο της εταιρείας στην Έκθεση Κινητικότητας στην Ιαπωνία, δήλωσαν ότι θα κατασκευάσει το νέο ηλεκτρικό όχημα στην Κίνα, κάτι που αποτελεί ασυνήθιστη απόφαση για αυτοκίνητο kei.
Πηγή: kuruma-news.jp
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.


