Γεμάτο δοκιμασίες το Ράλλυ Παραγουάης για την M-Sport Ford – motorone.gr
Η M-Sport Ford World Rally Team αντιμετώπισε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στα άγνωστα εδάφη του Ράλλυ της Παραγουάης, την πιο πρόσφατη προσθήκη στο πρόγραμμα αγώνων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA. Αν και η διοργάνωση ήταν μια τεράστια επιτυχία, προσελκύοντας τεράστια πλήθη στις ειδικές διαδρομές, στο service park και στην τελετή έναρξης, οι δύσκολες συνθήκες και οι απαιτητικοί δρόμοι την μετέτρεψαν σε ένα ράλλυ επιβίωσης, με τα δύο πληρώματα της M-Sport να αντιμετωπίζουν συνεχείς αναποδιές.
Ένα πρώιμο δράμα για τους Gregoire Munster και Louis Louka τους οδήγησε εκτός δρόμου στην πρώτη ειδική διαδρομή, αφού ένα μεγάλο άλμα προκάλεσε ζημιά στον βραχίονα του τιμονιού και στο εμπρός φρένο, αναγκάζοντας το πλήρωμα να περάσει σχεδόν 40 λεπτά πραγματοποιώντας επισκευές στην άκρη του δρόμου. Έχοντας ήδη χάσει χρόνο, συνέχισαν μόνο για να ανακαλύψουν ένα διπλό κλατάρισμα ελαστικών, αλλά καθώς η μία ήταν απλά αργή απώλεια πίεσης, κατάφεραν να φέρουν το αυτοκίνητο πίσω στο service.
Μετά από μια φρενήρη επισκευή κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος, επέστρεψαν για τις απογευματινές ειδικές διαδρομές, αλλά μία ακόμη έξοδος στην ΕΔ5 είχε ως αποτέλεσμα το Ford Puma Rally1 να χάσει την πίσω αεροτομή του και να υποστεί σοβαρές ζημιές στον εμπρός προφυλακτήρα, στερώντας σημαντικές αεροδυναμικές επιδόσεις. Αυτό ανάγκασε το πλήρωμα να υποχρεωθεί να φροντίζει το αυτοκίνητο μέχρι το τέλος της ημέρας.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο Josh McErlean και ο Eoin Treacy απέφυγαν τα πρώιμα δράματα, αλλά βρέθηκαν να δοκιμάζονται από τις απαιτητικές ειδικές διαδρομές της Παραγουάης. Μια ισχυρή συμπίεση σε ένα σημείο έστειλε τις σημειώσεις του Treacy να πετάξουν μέσα στο cockpit, αλλά το δίδυμο προσαρμόστηκε γρήγορα και απέκτησε αυτοπεποίθηση. Οι σταθεροί χρόνοι που σημείωναν τους έφεραν στην 7η θέση της γενικής κατάταξης στο τέλος του πρώτου σκέλους.
Το Σάββατο ήταν δυστυχώς σύντομο για την ομάδα. Ο McErlean είχε ξεκινήσει δυνατά, σημειώνοντας χρόνο στο ΕΔ9 μόλις 1,1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Katsuta και μπροστά από τον team-mate του, Munster. Ωστόσο, μια δυνατή προσγείωση προκάλεσε διαρροή λαδιού, την οποία το πλήρωμα ανακάλυψε στο οδικό τμήμα και δυστυχώς δεν κατάφερε να συνεχίσει.
Η ημέρα του Munster τελείωσε με παρόμοιο τρόπο. Μετά την ΕΔ10, μια προειδοποίηση στο οδικό τμήμα αποκάλυψε αύξηση της θερμοκρασίας και διαρροή λαδιού, η οποία θεωρείται ότι προκλήθηκε και πάλι από την ίδια συμπίεση που είχε υποστεί ο McErlean στην προηγούμενη ειδική διαδρομή. Η ομάδα εργάστηκε σκληρά για να ολοκληρώσει δύο εντατικά service υπό τους κανοισμούς του Super Rally το Σάββατο το απόγευμα, προκειμένου να προετοιμάσει τα αυτοκίνητα για την επανεκκίνηση της Κυριακής.
Η βροχή που έπεσε κατά τη διάρκεια της νύχτας έκανε τις ειδικές διαδρομές της τελευταίας ημέρας απρόβλεπτες, με τα επίπεδα πρόσφυσης να αλλάζουν συνεχώς. Τόσο ο Munster όσο και ο McErlean παράκαμψαν διασταυρώσεις στην αρχική δοκιμασία, καθώς δυσκολεύονταν να εκτιμήσουν τις συνθήκες, και υπέφεραν από τη χειρότερη βροχή της ειδικής διαδρομής.
Ωστόσο, καθώς οι ειδικές διαδρομές στέγνωσαν κατά τη διάρκεια του πρωινού, τα πληρώματα απέκτησαν καλύτερη πρόσφυση και αυτοπεποίθηση, με τους Munster και McErlean να καταλαμβάνουν την 7η και 8η θέση στην προτελευταία ειδική διαδρομή. Αποφεύγοντας τις έντονες βροχοπτώσεις στην τελική Power Stage, ο McErlean έγραψε τον 9ο χρόνο και τερμάτισε 30ός στη γενική κατάταξη, ενώ ο Munster έγραψε τον 7ο χρόνο και τερμάτισε 40ός στη γενική κατάταξη.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.