Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο BYD Atto 3 – motorone.gr
Στην πρώτη δοκιμή του BYD Atto 3 κάναμε λόγο για ένα ηλεκτρικό C-SUV που εκπλήσσει ευχάριστα, σκοράρει ψηλά σε όλους σχεδόν τους τομείς και αποδεικνύει στην πράξη πως η BYD είναι μια εταιρεία την οποία ο ανταγωνισμός πρέπει να πάρει πολύ στα σοβαρά.
Ενάμιση χρόνο μετά οι πωλήσεις της BYD στην Ελλάδα τεκμηριώνουν διθυραμβικά το τελευταίο σκέλος της δήλωσής μας. Η κινεζική εταιρεία ωστόσο δεν επαναπαύθηκε στην επιτυχία του Atto 3. Αντίθετα το φρέσκαρε αισθητικά και το βελτίωσε εκεί ακριβώς που έπρεπε: στην ταχύτητα φόρτισης και τη ρύθμιση της ανάρτησης.
Τι άλλαξε σε εμφάνιση και εσωτερικό
Εξωτερικά ο σχεδιασμός ακολουθεί τη φιλοσοφία “Dragon Face” που κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει, ακόμη και το βράδυ που η φωτιζόμενη μπάρα η οποία ενώνει τα εμπρός φωτιστικά σώματα γίνεται πιο ευδιάκριτη. Τα πλαίσια των παραθύρων είναι πλέον σε μαύρο χρώμα και η επένδυση της κολώνας “D” έχει αντικατασταθεί από μία επίσης μαύρη, πλαστική επιφάνεια.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
BYD ATTO 3 FACELIFT 2025 TEST (16)
” data-medium-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/11/BYD-ATTO-3-FACELIFT-2025-TEST-16-300×169.jpg” data-large-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/11/BYD-ATTO-3-FACELIFT-2025-TEST-16.jpg” width=”579″ height=”325″ align=”left” title=”BYD ATTO 3 FACELIFT 2025 TEST (16)”>
Οι διαστάσεις του C-SUV παραμένουν ως είχαν: μήκος 4,46 μέτρα, πλάτος 1,86 μ., ύψος 1.62 μ. και μεταξόνιο 2,72 μ. Αυτό σημαίνει πως οι χώροι δεν έχουν επηρεαστεί. Πίσω θα χωρέσουν ακόμη και τρεις ενήλικες, χάρη στο εντελώς επίπεδο πάτωμα, τον πολύ μεγάλο χώρο για τα γόνατα και τον επαρκή αέρα για το κεφάλι, παρά την στάνταρ πανοραμική ηλιοροφή με ηλεκτρικό σκιάδιο.

Η ευρύχωρη καμπίνα συνοδεύεται από μεγάλο χώρο αποσκευών 440 λίτρων που αυξάνει στα 1.380 λτ. με την αναδίπλωση (σε αναλογία 60:40) του πίσω καθίσματος.
Αυτό που άλλαξε στο εσωτερικό είναι οι επενδύσεις στο ταμπλό, τα καθίσματα και τις πόρτες που πλέον είναι σε μαύρο χρώμα. Νέα στοιχεία είναι το στάνταρ θερμαινόμενο τιμόνι και τα εμπρός καθίσματα που -εκτός από ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα- στην έκδοση Design είναι πλέον και αεριζόμενα, καθώς και πιο αποδοτικό σύστημα θέρμανσης.

Κατά τα άλλα, απαράλλαχτες μένουν οι δύο οθόνες στο ταμπλό: ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 5’’ και η κεντρική οθόνη αφής –12,8’’ στη βασική έκδοση Comfort και 15,6’’ στην έκδοση Design της δοκιμής- με ψηφιακό βοηθό και δυνατότητα περιστροφής από οριζόντια (landscape) σε κάθετη (portrait) θέση.
Στο νέο μοντέλο όλα αυτά άλλαξαν προς το καλύτερο, αισθητά. Φυσικά και το Atto 3 δεν μεταμορφώθηκε σε σπορ SUV. Πατά όμως σε μια σαφώς πιο σφιχτή ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός, ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων πίσω) που ελέγχει πολύ καλύτερα τις αντιδράσεις του αμαξώματος, χωρίς μάλιστα να θυσιάζει την άνεση και την ποιότητα κύλισης που παραμένουν σε πολύ υψηλό επίπεδο.
Γενικά σου εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη να κινηθείς γρήγορα ακόμη και σε σφιχτό στροφιλίκι. Έχεις άλλωστε συμμάχους το βελτιωμένο σε αίσθηση τιμόνι, τα δυνατά φρένα και το πλούσιο στάνταρ πακέτο συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης που μεταξύ πολλών άλλων περιλαμβάνει τα Automatic Emergency Braking, Lane Keep Assistant, Traffic Sign Recognition και Rear Cross Traffic Brake. Υπάρχουν φυσικά και τα modes Eco, Normal, Sport (συν ένα για ολισθηρές επιφάνειες) που προσαρμόζουν το στυλ οδήγησης στις εκάστοτε επιθυμίες.

Αλλαγές στο σύστημα κίνησης δεν έχουμε. Αυτό σημαίνει πως ο ηλεκτροκινητήρας συνεχίζει να αποδίδει ισχύ 204 ίππων και ροπή 310 Nm, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3’’ και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα -επαρκέστατα- 160 χλμ./ώρα.
Ίδια παραμένει και η μπαταρία των 60,4 kWh τεχνολογίας Blade Battery που υπόσχεται αυτονομία έως 420 χλμ. (ή 565 χλμ. στην πόλη). Στη πράξη ξεπεράσαμε εύκολα τα 370 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση.

Σημαντική αναβάθμιση αποτελεί η δυνατότητα φόρτισης DC με ισχύ έως 110 kW, από μόλις 88 kW που είχε το απερχόμενο μοντέλο. Έτσι, η μπαταρία μπορεί πλέον να φορτίσει από το 10% στο 80% σε 35’, ενώ μία πλήρης φόρτιση σε wallbox 11kW διαρκεί 6 ώρες και 20 λεπτά.
Θυμίζουμε τέλος ότι το Atto 3 είναι εξοπλισμένο και με λειτουργία τροφοδοσίας εξωτερικών ηλεκτρικών συσκευών (V2L), όχι όμως και με one-pedal-drive. Κάτι που μας έλειψε, όπως και η πιο ισχυρή ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα, η οποία ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα (standard και high) αλλά χωρίς μεγάλη διαφορά μεταξύ τους.

Τελικά;
Αναβαθμισμένο ακριβώς στους τομείς όπου υπήρχε περιθώριο βελτίωσης, το Atto 3 γίνεται ακόμη καλύτερο και πιο ενδιαφέρον. Παραμένει ένα πολύ καλοφτιαγμένο, πρακτικό, πλούσια εξοπλισμένο και αποδοτικό ηλεκτρικό C-SUV, που πλέον πατάει με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στο δρόμο και φορτίζει ταχύτερα τη μπαταρία του.
Και όλα αυτά, σε μια τιμή σκέτη πρόκληση: 28.990 € για την έκδοση Comfort ή 30.990 € για την ακόμη πιο πλούσια Design, συνυπολογίζοντας το BYD Electric Bonus που ισχύει αυτή την περίοδο και την επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».
ΦΩΤΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΗΜΝΑΙΟΣ

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.






