Δοκιμάζουμε το KGM Torres Hybrid των 204 ίππων – motorone.gr
H KG Mobility είναι μία κορεατική μάρκα η οποία εισήλθε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Ωστόσο, αποτελεί παράλληλα έναν παλιό γνώριμο, καθώς αποτελεί συνέχεια της SsangYong, την οποία αγόρασε το 2022 (αφότου είχε περάσει από τα χέρια της Daewoo, της SAIC και τη Mahindra), αποκτώντας την τεχνογνωσία της.
Στη νέα της ενσάρκωση, η KGM διαθέτει στην Ελλάδα μια ευρεία γκάμα αυτοκινήτων, από αυτοκίνητα πόλης και compact SUV, έως σκληροτράχηλα pick-up και εκπροσωπείται από την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., γνωστή ως αντιπροσωπεία της Nissan στη χώρα μας εδώ και πολλές δεκαετίες.
Σκληροτράχηλο στην όψη είναι και το D-SUV που προτάσσει η KGM, το Torres, το οποίο μόλις κυκλοφόρησε και σε Hybrid έκδοση, η οποία μειώνει την κατανάλωση καυσίμου, ιδίως στις αστικές μετακινήσεις.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας το KGM Torres Hybrid στο επίπεδο εξοπλισμού Club Plus, το οποίο βρίσκεται ένα σκαλοπάτι πριν από την κορυφαία έκδοση Platinum, και προσθέτει διάφορα καλούδια που συναντάς συνήθως σε premium αυτοκίνητα υψηλότερου budget, όπως δερμάτινο σαλόνι, με αεριζόμενα εμπρός καθίσματα και θερμαινόμενα πίσω.
Με μήκος 4,705 μέτρων, κατατάσσεται στο κατώτερο άκρο της κατηγορίας D, αλλά εξακολουθεί να έχει μεγάλο όγκο. Είναι αρκετά φαρδύ –1,89 μ.– αλλά και ψηλό (1,72 μ.), με μεταξόνιο 2,68 μ. και μεγάλο πρόβολο στο πίσω μέρος.
Το κιβώτιο αποτελεί ένα από τα καλύτερα highlight του Torres Hybrid, και αξιοποιώντας τον ηλεκτροκινητήρα, ανταποκρίνεται με αμεσότητα στις εντολές στο γκάζι. Μία ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου αποφασίζει αν θα χρησιμοποιήσει μόνο το ηλεκτρικό μοτέρ ή αμφότερους τους κινητήρες, εν σειρά ή παράλληλα, βασιζόμενο και στην επιλογή από τα τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Comfort, Sport). Η μετάβαση από τον ηλεκτροκινητήρα (σε χαμηλότερες ταχύτητες) στον βενζινοκινητήρα γίνεται απρόσκοπτα.
Συνήθως ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε χαμηλές στροφές για εξοικονόμηση καυσίμου, και τον ακούς συνήθως όταν τίθεται σε λειτουργία. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 180 χλμ./ώρα. Ανά πάσα στιγμή, νιώθεις ότι έχεις επαρκή ιπποδύναμη και ροπή για να κινηθείς ή να ταξιδέψεις όπως επιθυμείς, ακόμα και με βαρύ φορτίο, παρότι στο ανώτερο φάσμα των επιδόσεων, νιώθεις ότι έχεις λιγότερη ισχύ. Το σύνολο ζυγίζει 1.670 κιλά που ζυγίζει.
Η ανάρτηση εστιάζει στην άνεση και κάνει καλή δουλειά στην απορρόφηση των κραδασμών στις υψηλότερες ταχύτητες, δυσκολεύεται όμως λίγο περισσότερο όταν κινείσαι αργά. Διαθέτει ελαστικά με σεβαστό προφίλ που βοηθούν στην απόσβεση των κραδασμών, όπως και μεγάλη απόσταση 18 εκ. από το έδαφος. Υπάρχουν φορές που σε αργές στροφές θα απαντήσει σε κακοτεχνίες του οδοστρώματος με μία απότομη αντίδραση του τιμονιού την οποία δεν περιμένεις. Η θέση οδήγησης είναι ψηλά τοποθετημένη και προσφέρει καλή ορατότητα.
Στο δρόμο είναι άνετο, καθώς ανάρτηση ανταποκρίνεται καλά και έχει ταξιδιάρικο χαρακτήρα. Όταν το «πετάς» στις στροφές θα παρουσιάσει προβλέψιμη υποστροφή. Μπορεί να είναι λίγο απότομο στην εκκίνηση από στάση όταν «σανιδώσεις» το γκάζι, σπινάροντας τους εμπρός τροχούς έως ότου παρέμβουν τα ηλεκτρονικά για να περιορίσουν τη μέγιστη ροπή 300 Nm του ηλεκτροκινητήρα.
Η αναγεννητική πέδηση ορίζεται σε τρία επίπεδα από τα paddles πίσω από το τιμόνι. Η επιβράδυνση από τη λειτουργία φόρτισης του ηλεκτροκινητήρα καθυστερεί λίγο να έρθει όταν σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι, αλλά στη συνέχεια μειώνει την ταχύτητα αρκετά. Τα φρένα είναι δυνατά -λίγο ευαίσθητα σε χαμηλές ταχύτητες- ενώ παρέχεται και η βολική στην κυκλοφοριακή συμφόρηση λειτουργία Auto Hold.
Το υβριδικό σύστημα κάνει καλή δουλειά και στην εξοικονόμηση καυσίμου, αφού η κατανάλωση θα φλερτάρει με τα 7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, ενώ μέσα στην πόλη την είδαμε να πέφτει και κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ.
Μας παραξένεψε λίγο το γεγονός ότι έπρεπε να κουνήσουμε τον επιλογέα κίνησης δύο φορές για να μεταβούμε από Drive σε όπισθεν (και αντίστροφα), περνώντας πάντα υποχρεωτικά από τη νεκρά που μεσολαβεί, αλλά μετά από λίγο το συνηθίζεις αυτό, κάνοντας διπλό «κλικ» στον επιλογέα. Επίσης, το χειριστήριο του ηλεκτρικού χειρόφρενου είναι… διακοσμητικό, καθώς ενεργοποιείται ή απενεργοποιείται αυτόματα με την επιλογή Parking και ο οδηγός δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει ποτέ άλλοτε.
Το σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας είναι αρκετά παρεμβατικό και όσο και αν ψάξαμε δεν βρήκαμε τρόπο να το απενεργοποιήσουμε. Γενικά, οι προειδοποιητικοί ήχοι των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης έχουν αρκετά υψηλή ένταση.
Η ασφάλεια όμως βρίσκεται στο επίκεντρο, καθώς παρέχονται 8 αερόσακοι και πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης. Κάμερες εμπρός και πίσω παρέχουν οπτική 360 μοιρών, και τρισδιάστατη ψηφιακή αναπαράσταση την οποία ο οδηγός μπορεί να δει στην κεντρική οθόνη από όποια οπτική γωνία επιθυμεί, με την κίνηση ενός δάχτυλου.
Το KGM Τorres hybrid στοχεύει να κερδίσει την καρδιά σας όντας ένα στιβαρό, old-school -εκεί που πρέπει- προσιτό SUV με δόσεις πολυτέλειας, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μεγάλους χώρους. Όντας απλό στην καθημερινή του χρήση και άνετο στα ταξίδια και δεν έχει πολύ σημαντικά αδύναμα σημεία στο δρόμο.
H τιμή του Torres Hybrid ξεκινά από τα 33.190 ευρώ, αλλά στην έκδοση Club Plus την οποία είχαμε εμείς στα χέρια μας, το κόστος αυξάνεται στα 38.190 €. Αυτό δικαιολογείται από τον επιπλέον εξοπλισμό που μπορεί να χαρακτηριστεί πολυτελείας σε ορισμένα σημεία (όπως το δερμάτινο εσωτερικό και τα αεριζόμενα καθίσματα), τα οποία είναι καλά στοχευμένα. Ο εξοπλισμός που παρέχεται σε αυτό το επίπεδο τιμής, σε συνδυασμό με την πενταετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.), αποτελεί ένα προσιτό πακέτο με πολλά καλά στοιχεία.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

















