Δοκιμάζουμε 5 υβριδικά οικογενειακά Crossover & SUV

Citroen C4 Hybride Max 024 resize


Τα υβριδικά μοντέλα αποτελούν πλέον την πρώτη επιλογή στην ελληνική αγορά καινούριων αυτοκινήτων.

Ο εξηλεκτρισμός ωφελεί από τη μία την απόδοση και την οικονομία καυσίμου, ενώ παράλληλα συνοδεύεται από κάποια προνόμια, όπως τα μηδενικά ή πολύ χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και η ελεύθερη κυκλοφορία στον Δακτύλιο της Αθήνας, καθημερινά.

Στο MotorOne.gr δοκιμάζουμε κάθε εντελώς νέο ή ανανεωμένο μοντέλο που διατίθεται στην ελληνική αγορά. Πρόσφατα δοκιμάσαμε πέντε οικογενειακά crossover και SUV.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Δείτε τα παρακάτω και πατήστε στα σχετικά links για να διαβάσετε τις αναλυτικές τους δοκιμές.

Citroen C4 1.2Τ Hybrid

  • Κινητήρας: 1.2 Turbo Mild Hybrid 145 PS
  • Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
  • 0-100 χλμ/ώρα: 8’’
  • Μέγιστη ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα
  • Κατανάλωση: 4,7 λ./100 χλμ.
  • Χώρος αποσκευών: 380 λίτρα
  • Τιμή: Από € 24.900 ευρώ

Citroen C4 Hybride Max 035 resize

Με την ανανεωμένη C4, οι διαχρονικές αξίες Citroen επιστρέφουν στην επικαιρότητα. Η ολιστική άνεση που προσφέρεται γενναιόδωρα και διαχρονικά στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της γαλλικής φίρμας, διατηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει, όπως η συνολική καινοτομία και η ευχάριστη έκπληξη που προκύπτει στο ταμείο.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Citroen C4 1.2Τ Hybrid

Honda HR-V 1.5 i-MMD e:HEV

Honda HR V (6)

  • Κινητήρας: 1.5 Hybrid 131 PS
  • Κιβώτιο: eCVT σταθερής σχέσης μετάδοσης
  • 0-100 χλμ./ώρα: 10,6’’
  • Μέγιστη ταχύτητα: 170 χλμ./ώρα
  • Κατανάλωση: 5,4 λτ./100 χλμ.
  • Χώρος αποσκευών: 319 λίτρα
  • Τιμή: Από € 35.300

Honda HR V (28)

Το πιο προηγμένο υβριδικό σύστημα από τα πέντε μοντέλα βρίσκεται εδώ. Κινεί κατά βάση ηλεκτρικά το όχημα με τον βενζινοκινητήρα να έχει κυρίως ρόλο φόρτισης της μπαταρίας. Παράλληλα, το ανανεωμένο Honda HR-V είναι compact, αλλά ταυτόχρονα ευρύχωρο, ισορροπεί την ευελιξία με την απόδοση και με όπλο του την υβριδική ταυτότητα διαπρέπει σε οικονομία και ουσία στην καθημερινότητα.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Honda HR-V 1.5 i-MMD e:HEV

Kia Sportage 1.6T 48V 7DCT

Kia Sportage 1.6 160 test 5

  • Κινητήρας: 1.6 Turbo Mild Hybrid 160 PS
  • Κιβώτιο: Αυτόματο DCT 7 σχέσεων
  • 0-100 χλμ/ώρα: 9,2’’
  • Μέγιστη ταχύτητα: 192 χλμ./ώρα
  • Κατανάλωση: 6,2 λ./100 χλμ.
  • Χώρος αποσκευών: 562 λίτρα
  • Τιμή: Από 29.990 ευρώ

Kia Sportage 1.6 160 test 10

Το ελαφρώς ανανεωμένο Kia Sportage MY2025 καταφέρνει να συνδυάσει την κομψότητα με την απόδοση, προσφέροντας έναν αναβαθμισμένο κινητήρα που ισορροπεί μεταξύ ισχύος και οικονομίας καυσίμου, εκμεταλλευόμενος φυσικά και την υβριδική του τεχνολογία. Με τον πλούσιο εξοπλισμό και την ανταγωνιστική τιμή του, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν ένα σύγχρονο και αξιόπιστο C-SUV.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Kia Sportage 1.6T 48V 7DCT

Renault Symbioz Hybrid E-Tech

Renault Symbioz (21)

  • Κινητήρας: 1.6 Hybrid 145 PS
  • Κιβώτιο:  Αυτόματο 6 σχέσεων
  • 0-100 χλμ./ώρα: 10,6’’
  • Μέγιστη ταχύτητα: 170 χλμ./ώρα
  • Κατανάλωση: 4,7 λτ./100 χλμ.
  • Χώρος αποσκευών: 492 – 624 λίτρα
  • Τιμή: Από €28.900

Renault Symbioz (43)

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η συμβίωση με το νέο τολμηρό σε design και με πολύπλευρες δυνατότητες C-SUV της Renault υπερκαλύπτει τον ρεαλισμό της εποχής και δεν αφήνει την τιμή του σε παραλογισμό αναρρίχησης. Κάθε άλλο μάλιστα, παραμένει τεχνολογικά σύγχρονο, οπτικά ενδιαφέρον και ουσιαστικά δελεαστικό στο σύνολό του, για να σε κερδίσει με την πρώτη και την δεύτερη ματιά και γιατί όχι να καλπάσει προς την εμπορική επιτυχία.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Renault Symbioz Hybrid E-Tech

Volkswagen Tayron 1.5 eTSI

Volkswagen Tayron 1.5 eTSI 150PS 7seat 2025 (9)

  • Κινητήρας: 1.5 Turbo Mild Hybrid 150 PS
  • Κιβώτιο: Αυτόματο DSG 7 σχέσεων
  • 0-100 χλμ/ώρα: 9,4’’
  • Μέγιστη ταχύτητα: 204 χλμ./ώρα
  • Κατανάλωση: 6,4 λτ./100 χλμ.
  • Χώρος αποσκευών: 652 λίτρα
  • Τιμή: Από 47.900 ευρώ

Volkswagen Tayron 1.5 eTSI 150PS 7seat 2025 (31)

Το 7θέσιο D-SUV της Volkswagen καλύπτει με γενναιοδωρία το πεδίο τεχνολογίες και premium προσέγγιση, διαπρέπει σε χώρους και έξυπνες λύσεις που απαλύνουν την καθημερινότητα και ακολουθεί με συνέπεια την φιλικότητα, την ασφάλεια, την απόδοση και την κατανάλωση. Ενσωματώνει στο καλάθι τα ουσιαστικά θέλω του ώριμου αγοραστή, διαθέτει γκάμα και δεν κανει εκπτώσεις στις παροχές του ακόμα και από την βάση που το γνωρίσαμε στην δοκιμή μας. Αν θεωρείτε το Tiguan μικρό για τις ανάγκες σας, το Tayron είναι η λύση.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Volkswagen Tayron 1.5 eTSI


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων