Εντοπίστηκε σε δοκιμές το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Micra

All new Nissan Micra


Το 2025 είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για τη Nissan, καθώς προσπαθεί να επανατοποθετηθεί στο εξηλεκτρισμένο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας ως ένας ανταγωνιστικός «παίκτης».

Γνωρίζουμε ότι η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζει την τρίτη γενιά του Leaf, με SUV αμάξωμα, ενώ μέσα στο 2025 θα παρουσιαστεί και το ολοκαίνουργιο Nissan Micra.

Το τελευταίο εντοπίστηκε σε διαδικασίες δοκιμών από τον κατασκοπευτικό φακό του Auto Express και, παρά το καμουφλάζ, μπορούμε ήδη να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα σχετικά με τον σχεδιασμό του.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Το Micra έκανε το ντεμπούτο του στις αγορές το μακρινό 1982. Από τότε έχουν παρουσιαστεί συνολικά 5 γενιές, ενώ η παραγωγή του σταμάτησε τον Αύγουστο του 2023. Για την 6η του γενιά, το supermini θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα AmpR Small με το Renault 5, κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά θα κινείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

Παρότι το Nissan Micra θα βασίζεται στην πλατφόρμα του R5, αυτό δε σημαίνει ότι θα μοιάζει εμφανισιακά με το γαλλικό supermini. Οι ιάπωνες σχεδιαστές επέλεξαν να υιοθετήσουν στοιχεία από το design της τρίτης γενιάς του Micra, που παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας σίγουρα θυμίζουν εκείνη τη γενιά.

Το Micra αποκτά επίσης διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα και νέες ζάντες αλουμινίου. Μια ανάγλυφη γραμμή στον σχεδιασμό, η οποία ξεκινά από τα εμπρός φτερά και φτάνει μέχρι και τις πίσω πόρτες, σε συνδυασμό με τους επανασχεδιασμένους θόλους τροχών βοηθούν το ιαπωνικό supermini να διαφοροποιηθεί από το γαλλικό «αδερφάκι» του.

Υπάρχουν βέβαια και ορισμένες λεπτομέρειες, όπως το τετραγωνισμένο πίσω μέρος και οι χειρολαβές των πίσω θυρών, οι οποίες προδίδουν σχεδιαστικά την «γαλλική» προέλευση της πλατφόρμας.

Nissan Micra spy shots 4

Η AmpR Small διατίθεται στο Renault 5 με μπαταρία 40 ή 52 kWh. Αυτή τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια έναν εμπρός τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα και υπόσχεται αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Υπάρχουν τρεις επιλογές από πλευράς ισχύος: με 95, 120 και ή 150 ίππους. Οι δύο πρώτες συνδυάζονται με τη μικρότερη μπαταρία των 40 kWh, ενώ η κορυφαία των 150 ίππων με τη μεγάλη μπαταρία των 52 kWh.

Περιμένουμε το Micra να υιοθετήσει παρόμοια – αν όχι τα ίδιακινητήρια σύνολα, καθώς η Nissan αναφέρει ότι η μεγάλη μπαταρία των 52 kWh θα προσφέρει λίγο παραπάνω από τα 400 χιλιόμετρα του R5. Η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης ποικίλλει ανάλογα με την ενσωματωμένη μπαταρία, με την κορυφαία των 52 kW να φορτίζει με ισχύ έως 100 kW. Μία φόρτιση 30 λεπτών επομένως αρκεί για να φορτίσει την μπαταρία από το 15 ως το 80%.

Το Nissan Micra θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Ampere ElectriCity στο Douai της Γαλλίας και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του έτους.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων