Ηλεκτρικό Beetle «δράκος» με 600+PS λιώνει λάστιχα κάνοντας τα 0-100 σε 2,9”
Η ηλεκτροκίνηση έχει ανοίξει νέους ορίζοντες στον κόσμο των βελτιώσεων, δίνοντας στους ειδικούς την ευκαιρία, να τοποθετήσουν ακραίες επιδόσεις, σε αυτοκίνητα που δεν ήταν ποτέ σχεδιασμένα για τέτοια δύναμη.
Και ίσως το πιο εντυπωσιακό παράδειγμα είναι αυτό το απόλυτα ταπεινό, κλασικό VW Beetle — ένα αυτοκίνητο που εξωτερικά μοιάζει σαν να ανήκει ακόμη σε μια ήσυχη, πρώην δεκαετία, αλλά κρύβει επιδόσεις, που θα έκαναν πολλά σύγχρονα supercars να κοκκινίσουν.

Το συγκεκριμένο Beetle δημιουργήθηκε από την Knepper Bugs & More στη Γερμανία. Το αυτοκίνητο εντοπίστηκε αρχικά σε ερειπωμένη κατάσταση, σε μια μάντρα στην Καλιφόρνια, γεμάτο σκουριές και χωρίς κανένα σημάδι ζωής.

Η ομάδα της Knepper το αγόρασε, το μετέφερε στη Γερμανία και άρχισε μια εξαιρετικά λεπτομερή και χρονοβόρα ανακατασκευή, δίνοντάς του μια εντελώς νέα καρδιά, μια ηλεκτρική καρδιά που το μεταμόρφωσε σε κάτι ασύλληπτο.

Ένα κλασικό με σύγχρονη, εκρηκτική καρδιά
Ο κινητήρας που βρίσκεται πλέον στο πίσω μέρος, δεν έχει καμία σχέση με τον μικρό boxer που όλοι ξέρουμε από τα Beetle. Αντί αυτού, έχει τοποθετηθεί ο ηλεκτροκινητήρας ενός Tesla Model S, τροποποιημένος μάλιστα ώστε να λειτουργεί με υψηλότερη τάση. Το αποτέλεσμα; Πάνω από 600 PS ισχύος και περίπου 700 Nm ροπής. Δεν είναι λάθος: το κλασικό Beetle, αποδίδει σήμερα σχεδόν τριπλάσια δύναμη από πολλά σύγχρονα hot hatch.

Η μετάδοση της ισχύος, γίνεται μέσω κινητήριων αξόνων από Porsche 930, ενώ η ενέργεια αποθηκεύεται σε 17 μπαταριακές μονάδες από Porsche Taycan, δημιουργώντας ένα τεχνολογικό «Φρανκενστάιν», που συνδυάζει Tesla, Porsche και VW, σε ένα απίθανο σύνολο. Το αρχικό Beetle, σχεδιάστηκε για περίπου 50 PS, κάτι που κάνει το τελικό αποτέλεσμα ακόμη πιο αδιανόητο.

Δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για το νέο βάρος, αλλά η ηλεκτρική μετατροπή έχει μεταμορφώσει πλήρως τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και το έχει καταστήσει ένα πραγματικό «όπλο».

Ταχύτερο από Porsche 911 GT3 – Ναι, όντως
Σύμφωνα με την Knepper, το ηλεκτρικό Beetle επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι επίπεδο supercar, και μάλιστα όχι οποιουδήποτε supercar.
-
Η Lamborghini Temerario με twin-turbo V8 κάνει το ίδιο σε 2,7″.
-
Η Porsche 911 GT3 χρειάζεται 3,4″.

Με άλλα λόγια, το Beetle, θα εξαφανίζεται από τον καθρέφτη της GT3, πριν καν εκείνη αλλάξει ταχύτητα.

Σε ό,τι αφορά την αυτονομία, με πλήρη φόρτιση το Beetle, μπορεί να καλύψει περίπου 250 km. Εάν ο οδηγός αποφασίσει να αξιοποιήσει όλη τη δύναμη του μοτέρ, η αυτονομία μειώνεται σε περίπου 100 km. Φυσικά, όποιος το οδηγεί έτσι, μάλλον δεν θα ενδιαφερθεί ιδιαίτερα για την κατανάλωση.

Αναβαθμίσεις για να αντέξει η… τρέλα
Για να μπορέσει το Beetle να διαχειριστεί την τεράστια ισχύ, χρειάστηκε εξίσου σημαντική δουλειά και στο πλαίσιο. Πολλά εξαρτήματα της ανάρτησης και του συστήματος πέδησης προέρχονται από μια Porsche 944, εξασφαλίζοντας αντοχή και σταθερότητα. Προστέθηκαν επίσης εξαρτήματα από KW και Bilstein, ώστε το αυτοκίνητο να παραμένει ελεγχόμενο, ακόμη και όταν εκρήγνυται προς τα εμπρός με 600+ PS.

Κομψή κλασική εμφάνιση με διακριτικές πινελιές
Η εξωτερική εμφάνιση έχει ανανεωθεί με εξαιρετική φροντίδα. Το Beetle έχει βαφτεί σε μια υπέροχη απόχρωση Marathon Blue, που προσδίδει κλασική αλλά και premium παρουσία. Το ύψος έχει χαμηλώσει, οι τροχοί είναι κλασικοί Porsche, και στο πίσω μέρος υπάρχει μια μικρή αεροτομή από ανθρακονήματα. Ωστόσο, τίποτα σε αυτό το αυτοκίνητο δεν «φωνάζει» ότι κρύβει τόση δύναμη — και αυτό κάνει το αποτέλεσμα ακόμα πιο απολαυστικό.

Στην πραγματικότητα, εξωτερικά μοιάζει με ένα απλό Beetle που θα μπορούσε να οδηγά ο παππούς σας, ενώ στην πράξη, έχει ισχύ κοντά σε μια Lamborghini Huracán.

Μια καμπίνα που τιμά το παρελθόν
Το εσωτερικό διατηρεί την κλασική αισθητική, με μικρές, διακριτικές επεμβάσεις για λειτουργικότητα. Ο αρχικός πίνακας οργάνων έχει ανακαινιστεί, το ταμπλό παραμένει πιστό στις ρίζες του, ενώ τα καθίσματα έχουν αντικατασταθεί, από ένα ζευγάρι Recaro που προέρχονται από BMW 2002. Αντί για επιλογέα ταχυτήτων, μια μικρή οθόνη αφής, αναλαμβάνει την επιλογή των λειτουργιών κίνησης.

Δοκιμασμένο στην πράξη: 8.000 km περιπέτειας
Για να αποδείξει την ποιότητα της μετατροπής, ο δημιουργός του αυτοκινήτου οδήγησε το Beetle σε ένα ταξίδι περίπου 8.000 km μέσα από Βέλγιο, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Λουξεμβούργο και ακόμη και πέρα από το Στενό του Γιβραλτάρ στη Βόρεια Αφρική. Ένα πραγματικό «stress test», που επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο δεν είναι απλώς ένα εκθεσιακό κομμάτι — είναι απόλυτα ικανό να ταξιδεύει αποδοτικά και με αξιοπιστία.
Πηγή: carscoops.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.



