Η ιστορική ισπανική μάρκα Santana επιστρέφει με σύγχρονα pickup
Η ιστορική ισπανική μάρκα Santana, με ρίζες που φτάνουν πίσω στη δεκαετία του 1950, ετοιμάζεται να επιστρέψει δυναμικά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή με σύγχρονα pickup. Η αναβίωση της εταιρείας, πραγματοποιείται στο πλαίσιο μιας κινεζο-ιαπωνικής κοινοπραξίας, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο, για ένα όνομα που έχει ταυτιστεί με σκληροτράχηλα εκτός δρόμου οχήματα.
Η Santana, υπήρξε για δεκαετίες στενά συνδεδεμένη με θρυλικά μοντέλα, καθώς το 1958 εξασφάλισε άδεια παραγωγής οχημάτων Land Rover, ενώ από το 1986 ανέλαβε την κατασκευή του Suzuki Jimny. Στη συνέχεια, ανέπτυξε δικές της προτάσεις εκτός δρόμου, αρκετές από τις οποίες χρησιμοποιήθηκαν και σε στρατιωτικές εφαρμογές. Παρά την ισχυρή της ταυτότητα, η πτώση των πωλήσεων και οι οικονομικές δυσκολίες, οδήγησαν στη διακοπή της παραγωγής το 2011.

Η επιστροφή της μάρκας γίνεται με έμφαση στα pickup, τα οποία αποτελούν την αιχμή του δόρατος της νέας στρατηγικής. Τα πρώτα δύο μοντέλα που θα παρουσιαστούν, είναι το 400D diesel και το 400 PHEV plug-in hybrid, βασισμένα στην πλατφόρμα Dongfeng Z9 και κατασκευασμένα από την κοινοπραξία Zhengzhou Nissan. Ο σχεδιασμός τους ακολουθεί σύγχρονες γραμμές, με κοινό εξωτερικό και εσωτερικό ύφος και δίνει έμφαση τόσο στην πρακτικότητα όσο και στην τεχνολογία.

Στο εσωτερικό, τα νέα pickup της Santana, υιοθετούν εξοπλισμό που συναντάται πλέον σε επιβατικά μοντέλα, με μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 14,6 ιντσών, αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών και σύγχρονες ανέσεις, όπως θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα. Παράλληλα, τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ενισχύουν την ασφάλεια και καθιστούν τα μοντέλα κατάλληλα τόσο για επαγγελματική χρήση, όσο και για καθημερινή μετακίνηση.

Το μοντέλο 400D τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 2,3 λίτρων που αποδίδει 190 PS και 500 Nm ροπής, σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό ή οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το 400 PHEV συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, αποδίδοντας 428 PS και 800 Nm ροπής.

Επιταχύνει από 0–100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 120 χιλιομέτρων. Το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα υψηλή απόδοση, εντυπωσιακές επιδόσεις και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Παράλληλα με τα pickup, τα μελλοντικά πλάνα της Santana περιλαμβάνουν στενότερη συνεργασία με την BAIC, η οποία από τα μέσα του 2026 θα αναλάβει τη συναρμολόγηση εκτός δρόμου μοντέλων όπως τα BJ40 και BJ30. Επιπλέον, εξετάζεται η εξέλιξη αποκλειστικών οχημάτων Santana, πάνω σε πλατφόρμες της BAIC, ενισχύοντας την αυτονομία και την ταυτότητα της μάρκας. Στο ίδιο τεχνολογικό υπόβαθρο βασίζεται και το Nissan Frontier Pro, η εκδοχή της Nissan στην πλατφόρμα Dongfeng Z9.

Με αυτά τα δεδομένα, η Santana φιλοδοξεί να τοποθετηθεί εκ νέου στις κατηγορίες των εκτός δρόμου και pickup οχημάτων σε Ευρώπη και Κίνα, προτείνοντας μοντέλα που συνδυάζουν παράδοση, σύγχρονη τεχνολογία και ανταγωνιστικές προδιαγραφές, σε μια αγορά που παραμένει ιδιαίτερα δυναμική.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




