Η νέα «μικρή» Mercedes-Benz G-Class θα φέρει την τετραγωνισμένη αισθητική της G-Class σε περισσότερο κοινό – motorone.gr
Ο Markus Schafer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes-Benz για την έρευνα και ανάπτυξη, έδωσε νέες πληροφορίες για την επερχόμενη «μικρή» G-Class.
Μέχρι στιγμής έχουν αποκαλυφθεί μόνο περιορισμένες λεπτομέρειες για αυτή τη «μικρή» έκδοση του εμβληματικού off-road μοντέλου, όμως τώρα έχουμε μια καλή εικόνα για το τι να περιμένουμε όταν θα κυκλοφορήσει το 2027.
Το μοντέλο εμφανίστηκε σε ένα νέο teaser μαζί με την επερχόμενη G-Class Cabrio, και θα μπει στην αγορά για να προσφέρει στους οπαδούς της G-Class μια μικρότερη και πιο φιλική προς την πόλη επιλογή. Για να αποφευχθεί η αποδυνάμωση της «μαγείας» του κανονικού μοντέλου, η Mercedes δεν έχει κάνει εκπτώσεις στην ανάπτυξη του νέου οχήματος.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ποια θα είναι η πλατφόρμα της «μικρής» G;
Ο Markus Schafer δήλωσε στο Auto Express: «Το G είναι ένα πολύ ξεχωριστό και αυθεντικό αυτοκίνητο, οπότε και η μικρότερη G πρέπει να είναι αυθεντική. Επομένως, δεν μπορούμε απλά να χρησιμοποιήσουμε μια υπάρχουσα πλατφόρμα. Πρέπει να δημιουργήσουμε τις δικές μας πλατφόρμες και αυτό ακριβώς κάνουμε».
Αυτό μας δείχνει ότι έχει καταβληθεί τεράστια προσπάθεια για την ανάπτυξη ενός νέου σασί που έχει παρόμοια ελκυστικότητα με την σημερινή G-Class, αλλά σε μικρότερη κλίμακα. Η μικρή G όμως θα έχει μια σημαντική διαφορά. Ο Markus εξηγεί: «Δεν είναι ένα σασί τύπου “σκάλας”, αλλά όσον αφορά το μέγεθος των τροχών και την άρθρωση, είναι μια εντελώς νέα ανάπτυξη, που έπρεπε να κάνουμε».
Χωρίς το σασί τύπου «σκάλας», είναι πιθανό η νέα G-Class να μην προσφέρει την ίδια οδηγική εμπειρία με την αρχική έκδοση, όμως ο Markus το αναγνώρισε αυτό λέγοντάς μας: «Αφιερώσαμε πολύ χρόνο στο στήσιμο του αυτοκινήτου και με την πάροδο του χρόνου αρχίσαμε να αναπτύσσουμε πολλά μοναδικά εξαρτήματα για να το κάνουμε ένα πολύ όμορφο και πολύ ικανό αυτοκίνητο. Στην πραγματικότητα, σχεδιάσαμε πάρα πολλά μοναδικά εξαρτήματα, αλλά πιστεύουμε ότι αυτό είναι που χρειάζεται».
Όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο Schafer ήταν λιγότερο αποκαλυπτικός, λέγοντας: «Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά κοιτάζοντας τις τρέχουσες δυνατότητες και τις ανάγκες, καταλήγω όλο και περισσότερο στο συμπέρασμα ότι πρέπει να είναι μοναδικό».
Αυτό υποδηλώνει ότι, ενώ υπάρχει στο πλάνο ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, δεν είναι ακόμη γνωστό αν έχουν αποκλειστεί εντελώς εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε άλλες δηλώσεις του, ο Schafer απέκλεισε επίσης τα συστήματα μετάδοσης κίνησης με επέκταση αυτονομίας σε μικρά και μεσαία μοντέλα, στα οποία θα περιλαμβάνεται και η νέα G.
Πότε θα είναι διαθέσιμη η νέα «μικρή» G και ποια μοντέλα θα ανταγωνιστεί;
Τα πρωτότυπα αναμένεται να βγουν στο δρόμο σύντομα, αλλά η παρουσίασή τους δε θα πραγματοποιηθεί πριν από το τέλος του 2026, με την κυκλοφορία στην αγορά να αναμένεται το 2027. Η τιμή του νέου ηλεκτρικού G-Class θα είναι σημαντικά χαμηλότερη από το μοντέλο πλήρους μεγέθους, αλλά το πόσο χαμηλότερη δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί.

Η G-Class ξεκινά σήμερα από περίπου 180.000 ευρώ στην Ελλάδα, σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή, όμως μένει να δούμε πού θα το νέο μοντέλο στην γκάμα της Mercedes-Benz. Θα μπορούσε να είναι ένας πιθανός ανταγωνιστής του Land Rover Defender ή πιο κοντά στο «μικρό» Defender της Land Rover που αναμένεται το 2027.
Πώς θα είναι σχεδιαστικά η «μικρή» G;
Όντας κυρίως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, η νέα «μικρή» G-Class θα πρέπει να έχει μια επίπεδη μάσκα με φωτιζόμενο περίγραμμα. Οι τετράγωνες ρετρό γραμμές θα διατηρηθούν, όπως και το επιβλητικό μπροστινό μέρος και το σχεδόν όρθιο παρμπρίζ, αν και θα πρέπει να αποκτήσει μερικές από τις βελτιώσεις που βρίσκονται στην τρέχουσα ηλεκτρική G-Class, όπως μικρότερο χώρο για την ρεζέρβα – η οποία φιλοξενεί τα καλώδια φόρτισης.
Το μικρότερο μοντέλο θα έχει προφανώς χαμηλότερο και στενότερο αμάξωμα με μικρότερο μεταξόνιο – το τελευταίο θα μπορούσε στην πραγματικότητα να του προσφέρει την ίδια ικανότητα εκτός δρόμου.
Δεν έχουν αποκαλυφθεί λεπτομέρειες σχετικά με το μέγεθος της μπαταρίας, αλλά είναι σίγουρο ότι θα είναι μικρότερη από την τεράστια μπαταρία των 116 kWh που βρίσκεται στην G 580.
Το εσωτερικό, όπως και το εξωτερικό, πιθανότατα θα έχει επιρροές από την τρέχουσα G-Class, με τετράγωνους αεραγωγούς, μια μεγάλη χειρολαβή για τον συνοδηγό και μια όρθια θέση οδήγησης. Θα διαθέτει επίσης το τελευταίο σύστημα MBUX της Mercedes-Benz, με τεράστιες οθόνες αφής και κομψό λογισμικό.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS
ΑΠΟΔΟΣΗ: ΝΙΚΟΣ ΝΑΟΥΜ
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




