Η νέα Mercedes-AMG C 63 θα διαθέτει εξακύλινδρο κινητήρα
Η αμφιλεγόμενη Mercedes-AMG C 63 S E Performance θα εγκαταλείψει τελικά τον μη δημοφιλή τετρακύλινδρο κινητήρα στην επόμενη γενιά της. Δεν αναμένεται όμως να εξοπλιστεί με τον νέο V8 της AMG, αλλά θα αποκτήσει μια νέα έκδοση του 3λιτρου εξακύλινδρου κινητήρα που χρησιμοποιείται σε άλλα μοντέλα της AMG.
Ο Mattias Geisen, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes-Benz για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, δήλωσε στο Auto Express: «Θα έχουμε κάποιες επιλογές, εκεί που είχαμε τετρακύλινδρο κινητήρα, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες και με εξακύλινδρο κινητήρα στο μέλλον. Μπορεί να υπάρχει ή να μην υπάρχει υβριδικό μοντέλο, μπορεί να είναι αμιγώς θερμικά σύνολα. Θα σας ενημερώσουμε όταν θα είμαστε έτοιμοι».
Αυτό μας δείχνει ότι η Mercedes-AMG έχει ακούσει τους πελάτες της, έχει λάβει υπόψη τη χαμηλή ζήτηση για τα τετρακύλινδρα μοντέλα της, όπως η C 63, και θα προσφέρει μεγαλύτερους κινητήρες, όπως το 3λιτρο εξακύλινδρο μοτέρ.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Αυτή η μονάδα βρίσκεται επί του παρόντος στην CLE 53 coupé, αποδίδει 449 ίππους και υποστηρίζεται από ένα σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V.
Ο ίδιος κινητήρας βρίσκεται και στη μεγαλύτερη E 53 AMG, όπου συνδυάζεται με ένα πολύ πιο ισχυρό plug-in υβριδικό σύστημα που αυξάνει την ισχύ στους 612 ίππους – ειρωνικά, πρόκειται για το ίδιο νούμερο ισχύος με την προηγούμενη γενιά της E 63 S με κινητήρα V8. Το βάρος της όμως έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά, φτάνοντας τους 2,5 τόνους. Αυτή η διάταξη είναι απίθανο να τη δούμε στη μικρότερη C-Class.

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




