Η Audi ενισχύει την παρουσία της στην Κίνα με νέα ηλεκτρικά μοντέλα – Q6L, A5L και E5 Sportback – Cars Electric

ΔΕΗ Blue Προσφορά


Η Audi, θυγατρική της Volkswagen, αντιμετωπίζει προκλήσεις στην κινεζική αγορά, με λιγότερα από 8.000 νέα οχήματα να έχουν πωληθεί το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ωστόσο, η εταιρεία στοχεύει σε ανάκαμψη,, μέσω της παρουσίασης νέας γενιάς ηλεκτρικών και αποδοτικών μοντέλων εσωτερικής καύσης, ειδικά προσαρμοσμένων για τις ανάγκες των Κινέζων καταναλωτών.

Τα Audi Q6L e-tron και Q6L Sportback e-tron, βασισμένα στην ηλεκτρική πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), είναι τα πρώτα νέα μοντέλα που λανσάρονται στην Κίνα. Παράλληλα, κάνουν την είσοδό τους στην αγορά και τα Audi A5L και A5L Sportback, με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην πλατφόρμα PPC (Premium Platform Combustion).

Η επίσημη παρουσίαση των πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων, πραγματοποιήθηκε στις 7 Αυγούστου στο Χανγκτσόου, ενώ το νέο Audi E5 Sportback – το οποίο διαθέτει μοντέρνο λογότυπο χωρίς τους παραδοσιακούς τέσσερις δακτυλίους – αναμένεται να ακολουθήσει σύντομα. Οι παραγγελίες για το E5 Sportback, αναμένεται να ανοίξουν στις 18 Αυγούστου.

Τα μοντέλα Q6L εφοδιάζονται με σύστημα ψυχαγωγίας ειδικά σχεδιασμένο για την Κίνα, εκτεταμένο μεταξόνιο και αυτονομία έως και 700 χλμ., ανάλογα με τη μπαταρία (83kWh ή 100kWh). Αντίστοιχα, το Q6L Sportback θα ξεκινά από τις 45.000 ευρώ, ενώ το βασικό Q6L από 42.000 ευρώ.

Η παραγωγή των νέων μοντέλων γίνεται στην Changchun, από την Audi FAW NEV Company, κοινή επιχείρηση με την FAW. Η εταιρεία έχει επενδύσει σε νέες εγκαταστάσεις, για να υποστηρίξει την παραγωγή καινοτόμων ηλεκτρικών οχημάτων.

Ωστόσο, η σιωπή γύρω από τις προ-παραγγελίες προκαλεί ανησυχία. Σε αντίθεση με τη συνήθη πρακτική στην Κίνα, η Audi δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία για τον αριθμό των προπαραγγελιών, γεγονός που εγείρει ερωτήματα, για την αποδοχή των νέων μοντέλων στην τοπική αγορά.

Με τον ανταγωνισμό από κινεζικές εταιρείες όπως η Nio να εντείνεται – με μοντέλα όπως το ET5 Touring – η Audi επιχειρεί μια στρατηγική στροφή, εστιάζοντας στον εξηλεκτρισμό και την τοπική προσαρμογή, για να ενισχύσει τη θέση της στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου του κόσμου.

Πηγή: Audi

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων