Η Bugatti παραμένει στην υβριδική τεχνολογία
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti, Mate Rimac, ξεκαθαρίζει ότι η πολυτελής μάρκα hypercars, δεν βλέπει το μέλλον της στην πλήρη ηλεκτροκίνηση. Παρά τις προσδοκίες, η Bugatti δεν προγραμματίζει να εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, επιλέγοντας έναν συνδυασμό υβριδικής τεχνολογίας, για τα μελλοντικά της μοντέλα.
Μάλιστα, η δήλωση αυτή προκαλεί έκπληξη, καθώς ο Rimac, είναι ο ιδρυτής της κροατικής Rimac, μιας εταιρείας που έχει κατακτήσει τη φήμη της στα πλήρως ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα. «Όλοι περίμεναν ότι η Bugatti θα γινόταν πλήρως ηλεκτρική με την ένταξή μου», ανέφερε ο Rimac, «αλλά συνέβη το ακριβώς αντίθετο».
Το 2021, η Bugatti εντάχθηκε στην κοινοπραξία Bugatti Rimac, με την Porsche και την Rimac, να κατέχουν αντίστοιχα 45% και 55%. Παρά τις προσπάθειες εξαγοράς, η Bugatti διατηρεί την ταυτότητά της, με τον Rimac να τονίζει, ότι η πλήρης ηλεκτροκίνηση δεν είναι κατάλληλη για τα hypercars της μάρκας.
Η Bugatti παραμένει πιστή στην υβριδική τεχνολογία. Ο Rimac επανέλαβε σε εκδήλωση για την 20ή επέτειο του Veyron, ότι όλα τα μελλοντικά μοντέλα, θα συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας τόσο ισχύ, όσο και συναισθηματική απόλαυση για τον οδηγό.
Η ιστορία της Bugatti ξεκινάει το 1909, με πολλές ανακατατάξεις μέχρι την εξαγορά από τη Volkswagen το 1998 και την κυκλοφορία της Veyron το 2005. Η Rimac, από την πλευρά της, προμηθεύει ηλεκτρικά συστήματα για άλλα αυτοκίνητα και αναπτύσσει δικά της μοντέλα, όπως το Nevera, που κοστίζει πάνω από δύο εκατομμύρια ευρώ.
Το τελευταίο μοντέλο της Bugatti, το Tourbillon, με τιμή 3,8 εκατομμύρια ευρώ και περιορισμένη παραγωγή 250 αυτοκινήτων, χρησιμοποιεί σύστημα κίνησης της Rimac. Παρά την επιτυχία του, ο Rimac τονίζει ότι οι πελάτες θα συνεχίσουν να προτιμούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, με την υβριδική τεχνολογία, να προσφέρει επιπλέον απόδοση και ευκολία έγκρισης κυκλοφορίας.
Η Bugatti σχεδιάζει τώρα να επεκταθεί στην Ασία και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ανοίγοντας νέα γραφεία στη Σαγκάη και συνεργαζόμενη με την Wearnes Automotive στη Σιγκαπούρη. Παρά τις νομικές προκλήσεις σε χώρες όπως η Μαλαισία, η Ταϊλάνδη και η Κίνα, η ζήτηση παραμένει υψηλή, με τα αυτοκίνητα να εκτιμώνται ως επενδύσεις, ή έργα τέχνης, ξεπερνώντας συχνά την αρχική τους αξία.
Ο Rimac προβλέπει μια χρονιά ρεκόρ με πάνω από 100 παραγόμενα αυτοκίνητα και συνεχίζει να επενδύει σε μικρές, περιορισμένες παραγωγές, διατηρώντας την αποκλειστικότητα που χαρακτηρίζει την Bugatti, εδώ και πάνω από έναν αιώνα.
Πηγή: Business Times
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




