Η BYD αυξάνει την εγγύηση μπαταρίας των EVs σε 8 χρόνια ή 250.000 χλμ., ξεπερνώντας Tesla και VW

Suzuki S-Cross


Η BYD προχωρά σε μια στρατηγική κίνηση, που αλλάζει τα δεδομένα στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενισχύοντας ουσιαστικά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε σημαντική αναβάθμιση της εγγύησης μπαταρίας για τα μοντέλα της στην Ευρώπη, επεκτείνοντας την κάλυψη στα 8 χρόνια ή 250.000 χιλιόμετρα, όποιο από τα δύο έρθει πρώτο.

Η νέα πολιτική, ξεπερνά κατά πολύ τα καθιερωμένα πρότυπα του κλάδου και ασκεί άμεση πίεση σε μεγάλους ανταγωνιστές όπως η Tesla και η Volkswagen, οι οποίοι μέχρι σήμερα προσφέρουν σαφώς μικρότερη κάλυψη χιλιομέτρων.

Η ανακοίνωση έγινε επίσημα μέσω των καναλιών της BYD Europe, με την εταιρεία να επιβεβαιώνει ότι οι νέοι όροι εγγύησης, αφορούν ολόκληρη τη γκάμα NEV (New Energy Vehicles), που διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά.

Μέχρι πρότινος, η BYD κινούνταν κοντά στον μέσο όρο της αγοράς, προσφέροντας εγγύηση 8 ετών ή περίπου 160.000 χλμ., με ορισμένες εξαιρέσεις, που έφταναν έως τα 200.000 χλμ. σε επιλεγμένες αγορές. Η αύξηση στα 250.000 χλμ. αποτελεί πλέον ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς οδηγούς μεγάλων αποστάσεων, επαγγελματίες, στόλους ταξί και οδηγούς ride-hailing υπηρεσιών όπως η Uber, που παραμένουν επιφυλακτικοί, απέναντι στη μακροχρόνια υποβάθμιση των μπαταριών.

Πώς συγκρίνεται η BYD με τον ανταγωνισμό

  • BYD (νέα εγγύηση): 8 χρόνια / 250.000 χλμ.

  • Tesla Model 3 & Y RWD: 8 χρόνια / 160.000 χλμ.

  • Tesla Long Range & Performance: 8 χρόνια / 192.000 χλμ.

  • Volkswagen ID. σειρά: 8 χρόνια / 160.000 χλμ.

  • Hyundai / Kia: 8 χρόνια / 160.000 χλμ.

Η BYD προσφέρει πλέον σχεδόν 60% περισσότερη κάλυψη χιλιομέτρων σε σχέση με τα βασικά ηλεκτρικά της Tesla και της Volkswagen, ενώ ακόμη και απέναντι στις εκδόσεις μεγάλης αυτονομίας της Tesla, η διαφορά φτάνει τα 58.000 επιπλέον χιλιόμετρα.

Το «μυστικό όπλο»: η μπαταρία Blade

Η επιθετική αυτή πολιτική εγγύησης, βασίζεται στην υψηλή εμπιστοσύνη της BYD στη μπαταρία Blade, τεχνολογία που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ακόμη και ανταγωνιστών, όπως η Tesla.

Η Blade Battery χρησιμοποιεί χημεία LFP (φωσφορικού λιθίου-σιδήρου), η οποία φημίζεται για τη μεγάλη διάρκεια ζωής και την αυξημένη αντοχή σε σύγκριση με τις μπαταρίες NCM, που συναντώνται συχνότερα σε ηλεκτρικά μεγάλης αυτονομίας.

Σύμφωνα με τη BYD, η Blade μπορεί να αντέξει πάνω από 3.000 κύκλους φόρτισης, διατηρώντας αποδεκτά επίπεδα χωρητικότητας. Ακόμη και με υποβάθμιση έως το 70%, ένας ηλεκτρικός με αρχική αυτονομία 400 χλμ. θα μπορούσε θεωρητικά να φτάσει έως και 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα συνολικής χρήσης. Υπό αυτό το πρίσμα, η εγγύηση των 250.000 χλμ. παραμένει συντηρητική τεχνολογικά, αλλά εξαιρετικά επιθετική εμπορικά.

Η κίνηση αυτή συμπίπτει με τη συνεχιζόμενη επέκταση της BYD στην Ευρώπη, όπου πρόσφατα λανσαρίστηκαν το Sealion 7, καθώς και ανανεωμένες εκδόσεις των Seal και Atto 3, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της, στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.

Πηγή: electrek.co

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων