Η BYD «ποντάρει» στην Ευρώπη με νέο 7θέσιο SUV, περισσότερα PHEV και «εξυπηρέτηση 6 αστέρων» – motorone.gr

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Η BYD, ο κινεζικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν φαίνεται πως θέλει να «αφήσει το πόδι από το γκάζι», παρά το γεγονός ότι μόλις πριν λίγο καιρό ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη (στην Ελλάδα η επίσημη παρουσίαση της μάρκας έγινε τον Μάρτιο του 2024).

Η Stella Li, εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, μίλησε σε αποκλειστική συνέντευξη στο Auto Express, δηλώνοντας ότι στοχεύει στην «κορυφή» των ετήσιων πινάκων πωλήσεων, με το βλέμμα στραμμένο σε εταιρείες όπως η Volkswagen και η Ford.

Το «κλειδί» για αυτή τη στρατηγική θα είναι τα νέα προϊόντα, όπως ένα 7θέσιο SUV και δύο επιπλέον PHEV υβριδικά με το σύστημα DM-i – τα οποία, σύμφωνα με την Li, θα είναι διαθέσιμα προς πώληση «τους επόμενους έξι μήνες». Η αντιπρόεδρος επιβεβαίωσε τη στρατηγική της BYD να διαθέτει EV και PHEV σε «κάθε τομέα».

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Η Li δήλωσε: «Θα δείτε ένα SUV 7 θέσεων να έρχεται. Είναι στο σχέδιό μας». Γνωρίζουμε ότι θα διατίθεται ως ηλεκτρικό όχημα και, όταν αναφερθήκαμε στο BYD Tang, το οποίο πωλείται επί του παρόντος στην Κίνα και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, η Li χαμογέλασε και είπε: «Είναι η νέα έκδοση {του Tang}. Αποκάλυψα το μυστικό». Αναμένεται να έχει αυτονομία τουλάχιστον 480 χιλιομέτρων, καθώς και εκδόσεις με δύο κινητήρες και πάνω από 500 ίππους.

BYD Tang 2024 (3)

Επιβεβαίωσε ότι το νέο SUV θα είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο (εκτός από το premium Denza Z9GT, που αναμένεται στις αρχές του 2026) που θα διαθέτει την πρωτοποριακή τεχνολογία «flash charging» της εταιρείας, η οποία μπορεί να φτάσει ταχύτητες έως 1.360 kW – αρκετές για να αναπληρώσει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας σε περίπου πέντε λεπτά.

Η BYD όμως δεν φαίνεται να είναι έτοιμη να λανσάρει ένα αυτοκίνητο με δυνατότητα φόρτισης megawatt, χωρίς οι πελάτες να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν. Μιλώντας συγκεκριμένα για το Ηνωμένο Βασίλειο, η Li δήλωσε: «Ο στόχος μας στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι τουλάχιστον 50 {σταθμοί φόρτισης} πριν από τον Μάιο του επόμενου έτους. Στη συνέχεια, μέχρι το τέλος του 2026 πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 200 έως 300 τεχνολογίες γρήγορης φόρτισης {στο Ηνωμένο Βασίλειο}». Η στρατηγική αυτή πιθανότατα να επηρεάσει και την ευρωπαϊκή αγορά, καθώς η εταιρεία φαίνεται πως θα επενδύσει στις υποδομές φόρτισης.

Η επιθυμία της Li για περισσότερα PHEV και τα σχόλιά της σχετικά με την ύπαρξη επιλογών διαφορετικών συστημάτων κίνησης σε κάθε κατηγορία, μπορεί να σημαίνουν ότι θα δούμε μια έκδοση του Tang εξοπλισμένη με την τελευταία τεχνολογία DM-I της BYD. Αυτό θα σήμαινε αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 100 χιλιόμετρα, καθώς και επιλογή ταχυφόρτισης.

BYD Tang 2024 (2)

Το τελευταίο σημείο που θέλει να λάβει υπόψιν η Li και η ομάδα της στην προσπάθειά τους να χτίσουν ένα ταχέως αναπτυσσόμενο brand στην Ευρώπη είναι η εστίαση στην εξυπηρέτηση πελατών, η οποία, σύμφωνα με την αντιπρόεδρο, θα αναδείξει την BYD πάνω από την ελίτ του mainstream. «Πρέπει να προσφέρουμε εξυπηρέτηση έξι αστέρων. Όχι πέντε αστέρων, έξι αστέρων. Πρέπει να προσφέρουμε κάτι που υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών», μας είπε η Li.

«Αν έχετε κάποιο πρόβλημα, το λύνουμε γρήγορα. Αν υπάρχει κάποιο θεμελιώδες τεχνικό πρόβλημα, διαθέτουμε έναν “ιπτάμενο γιατρό” που θα φτάσει στο χώρο εντός 24 ωρών για να το λύσει».

Η Li βλέπει εδώ μια ευκαιρία, ειδικά για στόλους όπως τα ταξί ή τα οχήματα ιδιωτικής μίσθωσης, που εξαρτώνται από τα αυτοκίνητά τους καθημερινά. «Δεν είναι εύκολο, αλλά αν μας εμπιστεύονται, αυτό σημαίνει ότι έχουμε ήδη περάσει μια πολύ δύσκολη δοκιμασία», είπε.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS
ΑΠΟΔΟΣΗ: ΝΙΚΟΣ ΝΑΟΥΜ

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων