Η BYD στην Ευρώπη: Η MariaGrazia Davino αποκαλύπτει τα μυστικά της στρατηγικής επέκτασης – Cars Electric

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD κινείται με ταχύτατους ρυθμούς στην ευρωπαϊκή αγορά και η MariaGrazia Davino, Περιφερειακή Διευθύνουσα Σύμβουλος, βρίσκεται στο κέντρο αυτής της μετάβασης. Με ευθύνη για στρατηγικές αγορές όπως η Γερμανία, η Αυστρία, η Ελβετία, η Πολωνία, η Ουγγαρία, η Τσεχία και η Σλοβακία, η Ιταλίδα manager μίλησε στο Elektroauto-News για τον πόλεμο τιμών στην Κίνα, το νέο εργοστάσιο της BYD στην Ουγγαρία και τη δυναμική των PHEV στην Ευρώπη.
Ο πόλεμος τιμών και η θέση της BYD
Η Κίνα ζει έναν άνευ προηγουμένου «πόλεμο τιμών» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπου η BYD θεωρείται βασικός πρωταγωνιστής. Ωστόσο, σύμφωνα με τη Davino, η εικόνα στην Ευρώπη είναι διαφορετική:
«Η BYD στη Γερμανία και στην Ευρώπη εκπροσωπεί τη σταθερότητα. Δεν μπορούμε να ηγηθούμε σε μειώσεις τιμών, οφείλουμε να ακολουθούμε την αγορά».
Όπως εξηγεί, στην Κίνα βρίσκεται σε εξέλιξη μια φυσιολογική διαδικασία ενοποίησης, στην οποία η BYD κατέχει ηγετική θέση. Στην Ευρώπη, αντίθετα, η στρατηγική στηρίζεται στη διατήρηση αξιών και στη στήριξη της χρηματοδοτικής μίσθωσης.
Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία και το όραμα για το 2030
Με την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου στο Σέγκεντ, η BYD φιλοδοξεί να μετατραπεί σε «Ευρωπαίο κατασκευαστή». Η Davino τονίζει πως σε πέντε χρόνια, η εικόνα της μάρκας θα είναι ριζικά διαφορετική:
«Οι πελάτες θα αντιλαμβάνονται την BYD ως ευρωπαϊκή – αν όχι παγκόσμια – μάρκα».
Η ίδια υποστηρίζει ότι η εταιρεία, δεν είναι πλέον «εξειδικευμένος παίκτης», καθώς με δέκα διαφορετικά μοντέλα καλύπτει το 90% των αναγκών των καταναλωτών. Το κλειδί για την επιτυχία είναι πέντε στοιχεία: σωστό δίκτυο, κατάλληλα προϊόντα, τοπικές ομάδες, ισχυρό μάρκετινγκ και έξυπνη τιμολογιακή στρατηγική.
Vehicle-to-Grid: η επόμενη μεγάλη κίνηση
Η BYD συνεργάζεται ήδη με την Octopus Energy στο Ηνωμένο Βασίλειο για την τεχνολογία Vehicle-to-Grid (V2G), που επιτρέπει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να τροφοδοτούν το δημόσιο δίκτυο. Σύμφωνα με τη Davino, η περιοχή DACH (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία) θα είναι η επόμενη στην οποία θα εφαρμοστεί το V2G:
«Η τεχνολογία είναι έτοιμη και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον, ειδικά στην Αυστρία».
Το νέο Seal 6 DM-i Touring: «Το νέο ντίζελ»
Η BYD λανσάρει το Seal 6 DM-i Touring, ένα PHEV, που απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρικούς στόλους. Τα βασικά του πλεονεκτήματα:
-
Αυτονομία έως 1.350 χλμ. (με δυνατότητα μεγάλων ταξιδιών χωρίς φόρτιση).
-
Χαμηλή κατανάλωση και κόστος χρήσης.
-
Μεγάλος εσωτερικός χώρος και άνεση.
Δεν είναι τυχαίο που στον ξένο τύπο χαρακτηρίστηκε «το νέο ντίζελ». Η σχέση τιμής-απόδοσης θεωρείται εξαιρετική, καθιστώντας το μοντέλο ιδανικό για την ευρωπαϊκή αγορά.
Τα PHEV σε άνοδο
Η Davino παραδέχεται ότι τα PHEV κερδίζουν συνεχώς έδαφος στη Γερμανία, στην Αυστρία και στην Ελβετία. Παράλληλα και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα – όπως το Dolphin Surf – παρουσιάζουν αυξανόμενη ζήτηση, χάρη στη βελτίωση της καθημερινής χρηστικότητας και της τιμής. Όπως σημειώνει:
«Δεν μιλάμε για νέα εποχή, αλλά για μια νέα φάση της τεχνολογίας των PHEV στην Ευρώπη».
Συμπέρασμα
Η BYD δεν κρύβει τις φιλοδοξίες της: επιθυμεί να κατακτήσει την ευρωπαϊκή αγορά με έναν ισορροπημένο συνδυασμό ηλεκτρικών και PHEV. Με επενδύσεις σε τοπική παραγωγή, καινοτόμες τεχνολογίες όπως το V2G και στρατηγικά μοντέλα όπως το Seal 6 DM-i Touring, η κινεζική φίρμα, δείχνει έτοιμη να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού.
Πηγή: elektroauto-news.net
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.