Η BYD στοχεύει στην «φόρτιση με φλας» στην Ευρώπη με ένα μόνο καλώδιο – Cars Electric

Τον Μάρτιο, η BYD τράβηξε την προσοχή με μια νέα πλατφόρμα 1.000 βολτ, για τα premium ηλεκτρικά της οχήματα. Χάρη στην «Super e-platform», μια ενσωματωμένη επανασχεδιασμένη μπαταρία Blade και αρκετές τεχνικές βελτιστοποιήσεις, τα Han L EV και Tang L EV, μπορούν να φορτίσουν με ισχύ άνω των 1.000 kW. Το βασικό κόλπο, είναι ότι για τόσο υψηλή ισχύ, δύο καλώδια φόρτισης εισάγονται ταυτόχρονα στο ίδιο όχημα, με κάθε μοντέλο να διαθέτει θύρα φόρτισης, πάνω από τους πίσω τροχούς.
Η ισπανική πύλη ηλεκτρονικής κινητικότητας TestCoches, αναφέρει ότι στην IAA, έμαθε μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια σχετικά με το σχεδιαζόμενο ευρωπαϊκό δίκτυο φόρτισης μεγαβάτ της BYD. Σε αντίθεση με την Κίνα, ένα μόνο καλώδιο ή θύρα, θα αρκεί για να επιτευχθεί η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC των 1.000 kW: «Στην IAA Mobility 2025, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε, ότι στην Ευρώπη απαιτείται μόνο ένα καλώδιο, για να επιτευχθεί η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC των 1.000 kW. Και φυσικά, ο ευρωπαϊκός τυποποιημένος σύνδεσμος, το βύσμα CCS, παραμένει σε χρήση», αναφέρει η έκθεση.
Στην επίσημη ομιλία της στην IAA Mobility, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της BYD Europe, Στέλλα Λι, επιβεβαίωσε μόνο ότι η τεχνολογία «Flash Charging» της BYD θα φτάσει στην Ευρώπη και ότι έχουν προγραμματιστεί 200 έως 300 σταθμοί, έως το δεύτερο τρίμηνο του 2026. Εσωτερικά, η τεχνολογία γρήγορης φόρτισης, θα χρησιμοποιηθεί κυρίως από την premium μάρκα Denza της BYD. Τα μοντέλα Denza Z9 GT και D9 MPV, θα παραμείνουν εκτεθειμένα στον ανοιχτό χώρο της IAA στις πλατείες Odeonsplatz και Königsplatz μέχρι το τέλος της έκθεσης την Κυριακή, όπου θα πραγματοποιήσουν επίσης «τις πρώτες ευρωπαϊκές επιδείξεις φόρτισης 1.000 kW Flash Charging», σύμφωνα με την BYD.
Το γεγονός είναι ότι όλο και περισσότεροι κατασκευαστές παρουσιάζουν δυνατότητες φόρτισης CCS, που υπερβαίνουν τους τυπικούς ταχυφορτιστές 400 kW που χρησιμοποιούνται σήμερα. Για να καλύψουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις των οχημάτων, οι κατασκευαστές σταθμών φόρτισης και οι προμηθευτές τους, εντείνουν τις προσπάθειές τους. Η Alpitronic, για παράδειγμα, επιτρέπει έως και 600 kW ανά υποδοχή CCS από την Phoenix Contact, με το σύστημα HYC1000. Η Phoenix Contact, έχει ήδη εισαγάγει έναν αναβαθμισμένο σύνδεσμο, ικανό να παρέχει δυνατότητες φόρτισης έως και 1.000 kW. Αυτές οι υψηλές τιμές, βασίζονται σε νέες ιδέες ψύξης. Παραμένει ασαφές εάν η BYD έχει αναπτύξει τον σύνδεσμο CCS, που χρησιμοποιείται στο σύστημά της εσωτερικά, ή βασίζεται σε έναν προμηθευτή.
Πηγή: testcoches.es
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.