Η Hongqi ετοιμάζει δύο μοντέλα για την Ευρώπη – Τιμές – Cars Electric

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Hongqi, μέρος του ομίλου FAW, προφανώς ετοιμάζει δύο μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά οχήματα για την ευρωπαική αγορά. Ο συντάκτης μας είχε την ευκαιρία να αποκτήσει τις πρώτες εντυπώσεις των οχημάτων κατά τη διάρκεια μιας μη δημοσιογραφικής δοκιμαστικής οδήγησης και συνέντευξης. Ενώ το ηλεκτρικό SUV πιθανότατα προορίζεται να ανταγωνιστεί το Xpeng G6, μεταξύ άλλων, η BYD είναι πιθανό να αποτελέσει σημαντικό σημείο αναφοράς για το ηλεκτρικό sedan. Δεν έχουν αποκαλυφθεί ονομασίες οχημάτων, αλλά είναι πιθανό να είναι τα μοντέλα Hongqi EH5 και Hongqi EHS5.
Δεν μας επιτράπηκε να τραβήξουμε φωτογραφίες των οχημάτων προ-παραγωγής με πολωνικές πινακίδες κυκλοφορίας, αλλά πήραμε το SUV με την χαρακτηριστική, ομώνυμη «κόκκινη σημαία» στο καπό για μια σχεδόν ωριαία βόλτα γύρω από την περιοχή Ρήνου-Μάιν, καθισμένο σε εντυπωσιακές ζάντες 20 ιντσών. Μια ακριβής εκτίμηση είναι δύσκολη, ωστόσο, εν μέρει επειδή το σύστημα ψυχαγωγίας ήταν ακόμα εξ ολοκλήρου στα κινέζικα, και δεν σχεδιάστηκαν όλα τα εξαρτήματα και τα υλικά, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, όπως προορίζονταν για τα οχήματα παραγωγής. Η φωτογραφία δείχνει το EHS5 για την κινεζική αγορά, το οποίο είναι πιθανό να διαφέρει από την ευρωπαϊκή έκδοση.
Πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Hongqi, είναι αξιόπιστα οχήματα με ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων συμπαθητικών επιπλέον χαρακτηριστικών για τη μεσαία κατηγορία, όπως καθίσματα μασάζ και μια αξιοπρεπή κάμερα 360 μοιρών. Όπως και η Tesla, δεν υπάρχει επίσης οθόνη ταχύμετρου, αλλά – σε αντίθεση με τα Αμερικανικά – υπάρχει μια επιπλέον οθόνη ενδείξεων στο παρμπρίζ. Αυτό που έλειπε από το αυτοκίνητο, ωστόσο, ήταν ένας ορισμένος «εξευρωπαϊσμός» με ένα λιγότερο θορυβώδες και ενοχλητικό σύστημα προειδοποίησης, αλλά η Hongqi οργάνωσε τις δοκιμαστικές οδήσεις, ακριβώς για αυτό το είδος ανατροφοδότησης.
Προφανώς, σχεδιάζονται δύο μεγέθη μπαταριών, με χωρητικότητα 62 και 85 kWh. Ο συντάκτης μας οδήγησε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τη μικρότερη μπαταρία, η οποία, παρά την τεχνολογία των 400 βολτ, αναμένεται να επιτύχει εντυπωσιακά υψηλές δυνατότητες φόρτισης άνω των 200 kW. Τα οχήματα θα διατεθούν στην αγορά τόσο απευθείας όσο και μέσω αντιπροσώπων, για τους οποίους βρίσκεται σε εξέλιξη συνεργασία με την Hedin. Μερικά μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς και τα μεγαλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα EH7 και EHS7, παρουσιάζονται ήδη στο διαδίκτυο. Η συνάδελφός μας Vanessa Lisa Oelmann μπόρεσε ήδη να δει από κοντά την EH7 στο Παρίσι.
Η επιτυχία της εισόδου της Hongqi στη γερμανική αγορά, πιθανότατα θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την τιμολόγηση. Εάν η εταιρεία καταφέρει να βελτιώσει την ποιότητα των οχημάτων προπαραγωγής της όπως έχει προγραμματιστεί, προσαρμόζοντάς τα στα ευρωπαϊκά πρότυπα και προσφέροντας τα σε τιμές περίπου ή και κάτω από 40.000 ευρώ, ο κατασκευαστής θα μπορούσε σίγουρα να εδραιωθεί. Ωστόσο, η δανέζικη εταιρεία Nordiskbil αναμένει ότι οι τιμές από περίπου 40.200 ευρώ για το EH5 και 46.900 ευρώ για το EHS5.
Ωστόσο, η εμπειρία δείχνει ότι οι μάρκες που είναι ακόμη άγνωστες σε αυτή τη χώρα, δυσκολεύονται να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των Γερμανών πελατών. Τουλάχιστον η πρώτη εντύπωση έδειξε, ότι μια ματιά στα οχήματα σίγουρα αξίζει τον κόπο.
Πηγή: Nordiskbil – elektroauto-news.net
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.