Η Mercedes ετοιμάζει ένα ηλεκτρικό SUV AMG 900 ίππων
Η Mercedes-AMG κάνει ένα ακόμη βήμα μπροστά, στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης με την ανάπτυξη μιας έκδοσης υψηλών επιδόσεων, της επερχόμενης ηλεκτρικής GLC. Με τους ανακοινωθέντες 900 ίππους και τα πρωτοφανή τεχνικά χαρακτηριστικά του, αυτό το ηλεκτρικό SUV, στοχεύει άμεσα στα πρότυπα της κατηγορίας premium επιδόσεων.
Η επερχόμενη GLC AMG βασίζεται στην αρχιτεκτονική AMG.EA , μια πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη, για ηλεκτρικά οχήματα υψηλών επιδόσεων. Αυτή η τεχνική βάση επωφελείται από τα διδάγματα που αντλήθηκαν, από το πρωτότυπο GT XX, ένα κυλιόμενο εργαστήριο που απέδειξε τις δυνατότητες του Γερμανού κατασκευαστή με τους 1.341 ίππους του. Η προσέγγιση της Mercedes διαφέρει ριζικά, από αυτήν που υιοθετήθηκε για τα mainstream ηλεκτρικά μοντέλα της.
Η φιλοσοφία της AMG, είναι να επανεξετάσει πλήρως την εμπειρία της ηλεκτρικής οδήγησης. Σε αντίθεση με άλλα ηλεκτρικά μοντέλα GLC της γκάμας, αυτή η έκδοση υψηλών επιδόσεων ενσωματώνει εξαρτήματα, ειδικά σχεδιασμένα για να αντέχουν σε ακραίες θερμικές και μηχανικές καταπονήσεις. Θα βρείτε ένα ενισχυμένο πλαίσιο, προσαρμοσμένη ανάρτηση και ηλεκτρονική διαχείριση, αποκλειστικά αφιερωμένη στην απόδοση.
Το βασικό τεχνικό χαρακτηριστικό αυτής της GLC AMG, έγκειται στο σύστημα μετάδοσης κίνησης αξονικής ροής τριών κινητήρων. Αυτή η τεχνολογία, που εξακολουθεί να είναι σπάνια στην αυτοκινητοβιομηχανία, προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, σε σχέση με τους συμβατικούς ακτινικούς κινητήρες. Η οικονομία καυσίμου βελτιώνεται, ενώ η απόκριση στην επιτάχυνση, γίνεται πιο άμεση.
Η κατανομή του κινητήρα ακολουθεί μια ακριβή λογική: ένας κινητήρας κινεί τον μπροστινό άξονα, ενώ δύο άλλοι μοιράζονται τον πίσω άξονα. Αυτή η διαμόρφωση, βελτιστοποιεί την τετρακίνηση και μεγιστοποιεί την διαθέσιμη πρόσφυση. Οι μηχανικοί της AMG, μπορούν έτσι να ρυθμίσουν με ακρίβεια την κατανομή ροπής μεταξύ των τροχών, προσφέροντας αξιοσημείωτη ευελιξία παρά το μέγεθος του SUV.
Για να τροφοδοτήσει αυτή την τεράστια ποσότητα ενέργειας, η Mercedes-AMG, αναπτύσσει μια κυλινδρική μπαταρία νέας γενιάς, που λειτουργεί στα 800 βολτ. Αυτή η υψηλή τάση έχει το πλεονέκτημα, ότι μειώνει το ρεύμα που ρέει μέσω των καλωδίων, περιορίζοντας έτσι την απώλεια ενέργειας και την παραγωγή θερμότητας. Η γρήγορη φόρτιση, γίνεται επίσης ευκολότερη.
Το καινοτόμο σύστημα ψύξης, είναι ένα ακόμη βασικό στοιχείο του σχεδιασμού. Η AMG ανακοινώνει «ταχεία απαγωγή θερμότητας», απαραίτητη για τη διατήρηση της απόδοσης στην πίστα, ή κατά την επαναλαμβανόμενη επιτάχυνση. Αυτή η θερμική διαχείριση, θα επιτρέψει στην GLC AMG, να διατηρεί τη μέγιστη ισχύ της, ακόμη και υπό εντατική χρήση, σε αντίθεση με ορισμένα ηλεκτρικά οχήματα, των οποίων η απόδοση είναι περιορισμένη μετά από λίγες χρήσεις.
Οι αρχικές εκτιμήσεις κάνουν λόγο για χρόνο επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, κατατάσσοντας την GLC AMG, ανάμεσα στα ταχύτερα οχήματα της αγοράς. Αυτά τα στοιχεία απόδοσης, τοποθετούν το γερμανικό ηλεκτρικό SUV, στο ίδιο επίπεδο με τα πιο αποδοτικά supercars με κινητήρα εσωτερικής καύσης, διατηρώντας παράλληλα, την πρακτικότητα ενός οικογενειακού οχήματος.
Για να βελτιώσει την αισθητηριακή εμπειρία, η AMG σχεδιάζει να εξοπλίσει το SUV της με μια προσομοίωση κιβωτίου ταχυτήτων, που συνοδεύεται από ένα ηχοσύστημα που αναπαράγει τα χαρακτηριστικά ενός κινητήρα V8. Αυτή η προσέγγιση, που έχει ήδη υιοθετηθεί στο Hyundai Ioniq 5 N, στοχεύει στην αναδημιουργία των αισθήσεων, που είναι οικείες στους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης. Έτσι, θα μπορείτε να απολαμβάνετε τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής ενέργειας, χωρίς να θυσιάζετε την παραδοσιακή ακουστική απόλαυση.
Αυτή η ηλεκτρική GLC AMG, αποτελεί μέρος της κούρσας των εξοπλισμών μεταξύ των premium κατασκευαστών στην κατηγορία των SUV υψηλών επιδόσεων. Η BMW ετοιμάζει επίσης ένα iX3 M για να αντιμετωπίσει αυτή την γερμανική επίθεση, ενώ οι ιταλικές και βρετανικές μάρκες, δεν μένουν στάσιμες. Επομένως, γινόμαστε μάρτυρες της εμφάνισης μιας νέας γενιάς οχημάτων, που συνδυάζουν ακραίες επιδόσεις και μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων, επαναπροσδιορίζοντας τα πρότυπα της σύγχρονης αυτοκινητιστικής πολυτέλειας.
Πηγή: rouleur-electrique.fr
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




