Η Orbis Electric παρουσιάζει τον κινητήρα αξονικής ροής HaloDrive – Cars Electric

Η Orbis Electric, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης, παρουσίασε το HaloDrive, έναν κινητήρα αξονικής ροής για χρήση στην ηλεκτροκίνηση – συμπεριλαμβανομένων των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων. Το νέο μοντέλο χαρακτηρίζεται, μεταξύ άλλων, από την αρθρωτή, τετραμερή αρχιτεκτονική του.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το HaloDrive, θα πρέπει να προσφέρει υψηλό επίπεδο απόδοσης, αποδοτικότητας και δυνατότητας διαμόρφωσης, με υψηλή ροπή και πυκνότητα ισχύος και βελτιωμένη θερμική σταθερότητα ταυτόχρονα. Η εταιρεία με έδρα την Καλιφόρνια, παρέχει επίσης ορισμένα στοιχειώδη στοιχεία: Με πυκνότητα ροπής 100 Nm/kg, για παράδειγμα, το HaloDrive λέγεται ότι ξεπερνά τα συμβατικά σχέδια ακτινικής και αξονικής ροής και προσφέρει τη ροπή ενός κινητήρα V8. Ωστόσο, η Orbis δεν παρέχει συγκεκριμένα στοιχεία, για μια συγκεκριμένη παραλλαγή του HaloDrive.
Η εταιρεία βλέπει επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα κόστους, καθώς λέγεται ότι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι έως και 35% φθηνότερο από τους σημερινούς ευρέως χρησιμοποιούμενους κινητήρες ακτινικής ροής. Ο κινητήρας όχι μόνο προσφέρει την προαναφερθείσα πυκνότητα ροπής, αλλά και απόδοση 97%.
Οι κινητήρες αξονικής ροής, διαφέρουν από τους γνωστούς κινητήρες ακτινικής ροής στον προσανατολισμό του μαγνητικού πεδίου στον στάτορα – μία φορά ακτινικά προς τον άξονα περιστροφής του ηλεκτροκινητήρα και μία φορά αξονικά. Από τη μία πλευρά, αυτό έχει ως αποτέλεσμα διαφορετικό σχεδιασμό. Οι κινητήρες αξονικής ροής, μοιάζουν συχνά περισσότερο με δίσκο με σημαντικά μεγαλύτερη διάμετρο από έναν συγκρίσιμο κινητήρα ακτινικής ροής, αλλά είναι πολύ μικρότεροι. Η πυκνότητα ισχύος και ροπής, είναι επίσης συνήθως υψηλότερες, γι’ αυτό και οι κινητήρες αξονικής ροής, είναι συχνά ελαφρύτεροι και πιο συμπαγείς. Μέχρι στιγμής, ωστόσο, τέτοιοι κινητήρες έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο σε λίγα (υβριδικά) σπορ αυτοκίνητα.
Η Orbis Electric θέλει επίσης να αξιοποιήσει τις πιο συμπαγείς διαστάσεις και ως εκ τούτου επαινεί το υψηλό επίπεδο ευελιξίας, κατά την εγκατάσταση του Halo Drive. Η μονάδα έχει ήδη «δοκιμαστεί από κορυφαίους κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού (OEM) επιβατικών οχημάτων για συστήματα πρόωσης εντός των τροχών». Ωστόσο, δεν θα πρέπει να είναι κατάλληλη μόνο ως κινητήρας πλήμνης τροχού, αλλά μπορεί επίσης να τοποθετηθεί στο σύστημα μετάδοσης κίνησης ως P2, P3, P4 ή P5. Στα υβριδικά συστήματα κίνησης, αυτό αναφέρεται στις θέσεις εγκατάστασης των ηλεκτρικών κινητήρων, από τον άξονα εισόδου του κιβωτίου ταχυτήτων (μεταξύ του κιβωτίου ταχυτήτων και του κινητήρα καύσης), την έξοδο του κιβωτίου ταχυτήτων, έως τον διαχωρισμό του άξονα, χωρίς μηχανική σύνδεση μεταξύ του ηλεκτροκινητήρα και του κινητήρα καύσης.
Θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί ως γεννήτρια σε σταθερή παραγωγή ενέργειας, καθώς και στην κινητικότητα, για παράδειγμα, σε επαγγελματικά οχήματα. Εδώ, η εταιρεία αναφέρει συγκεκριμένα τη χρήση της μονάδας κίνησης για ηλεκτρικές μονάδες ψύξης μεταφορών. «Κατά την αντικατάσταση των μονάδων ντίζελ, το HaloDrive προσφέρει έως και 100% μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων ψύξης ντίζελ και είναι 90% λιγότερο ακριβό στη λειτουργία του. Εγκατεστημένος στον άξονα μετάδοσης κίνησης ή σε έναν άξονα, ο κινητήρας HaloDrive, μετατρέπει την ενέργεια πέδησης του φορτηγού, σε ηλεκτρική ενέργεια εξοικονόμησης κόστους για την τροφοδοσία κινητής ψύξης, χωρίς να εξαρτάται από την σύνδεση στο δίκτυο», έγραψε η Orbis Electric.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το HaloDrive είναι άμεσα διαθέσιμο. Ωστόσο, η Orbis Electric εξακολουθεί να αναζητά ενεργά συνεργάτες παραγωγής Tier 1, καθώς και κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού (OEM), στόλους οχημάτων και βιομηχανικούς πελάτες, για να επιταχύνει τους στόχους της, για την ηλεκτροκίνηση και τη βιωσιμότητα.
«Το όραμά μας με το HaloDrive, είναι να βελτιώσουμε σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μεταβαίνουν στην ηλεκτροκίνηση, εξαλείφοντας τα εμπόδια στους ηλεκτροκινητήρες, όπως το κόστος ανάπτυξης, τους κινδύνους υλικών και κατασκευαστικότητας, καθώς και τους περιορισμούς απόδοσης», δήλωσε ο Chance Claxton, Διευθύνων Σύμβουλος της Orbis Electric. «Με το HaloDrive, προσφέρουμε έναν κινητήρα αξονικής ροής υψηλής απόδοσης, που δεν είναι μόνο εξαιρετικά αποδοτικός και ισχυρός, αλλά και περιβαλλοντικά βιώσιμος».
Πηγή: businesswire.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.