Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα με το C-HR+

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!


Η Toyota επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV, με το ολοκαίνουργιο C-HR+, ένα μοντέλο, που συνδυάζει μοντέρνα αισθητική, τεχνολογική ωριμότητα και αξιοσημείωτη αποδοτικότητα. Αν και δεν στοχεύει να είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής σε κάθε τομέα, το C-HR+ ξεχωρίζει για τη συνολική του ισορροπία, προσφέροντας καθαρή οδηγική εμπειρία, στιβαρή κατασκευή και εξαιρετική ενεργειακή απόδοση.

Νέα πλατφόρμα, νέα ταυτότητα

Παρά το όνομα, το Toyota C-HR+ δεν έχει ουσιαστική συγγένεια με το γνωστό υβριδικό ή PHEV C-HR. Το ηλεκτρικό SUV, βασίζεται στη σύγχρονη αρχιτεκτονική e-TNGA, την ίδια που χρησιμοποιείται και στα μεγαλύτερα bZ4X και Lexus RZ EV, διασφαλίζοντας κορυφαία ακαμψία και χαμηλό κέντρο βάρους.

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Το C-HR+ θα διατίθεται σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς και δύο επίπεδα ισχύος – 165 ή 221 ίππων – με την πιο ισχυρή έκδοση, να ενσωματώνει μπαταρία 74 kWh, η οποία προσφέρει εντυπωσιακή αυτονομία έως και 680 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Ακόμη και η βασική έκδοση με μπαταρία 54 kWh, διατηρεί κορυφαία απόδοση, φτάνοντας κοντά στα 480 χιλιόμετρα.

Σχεδίαση με ευρωπαϊκό χαρακτήρα

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Το νέο C-HR+ υιοθετεί έναν κομψό και διακριτικό σχεδιασμό, που συνδυάζει δυναμικές γραμμές με σύγχρονη αισθητική. Το εμπρός μέρος, θυμίζει το μεγαλύτερο bZ4X, ενώ το πίσω τμήμα, φέρνει στοιχεία από το αιχμηρό Peugeot E-3008. Παρά τις σπορ αναλογίες του, το μοντέλο διατηρεί μια ήρεμη, ώριμη παρουσία στον δρόμο.

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Με μήκος ελαφρώς μικρότερο από το bZ4X, το C-HR+ εστιάζει στη βελτίωση της αεροδυναμικής και στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Οι μηχανικοί της Toyota δηλώνουν πως η ροή του αέρα γύρω από το αμάξωμα, είναι από τις πιο αποδοτικές στην κατηγορία, γεγονός που συμβάλλει ουσιαστικά στην αυτονομία και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Οδηγική εμπειρία: Ευελιξία και ισορροπία

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Η Toyota ρύθμισε το C-HR+ ειδικά για τους ευρωπαϊκούς δρόμους, εστιάζοντας σε ακριβές τιμόνι, καλή απορρόφηση ανωμαλιών και υψηλό επίπεδο άνεσης. Παρά το βάρος του, που αγγίζει τα 1.900 κιλά, το SUV εμφανίζεται ευέλικτο και σταθερό, με ελεγχόμενες κλίσεις και καλή απόκριση στις στροφές.

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Η πρόσφυση είναι επαρκής για την πλειονότητα των οδηγικών συνθηκών, ενώ το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, προσφέρει τέσσερα επίπεδα ρύθμισης, επιτρέποντας ημιαυτόνομη οδήγηση τύπου «one-pedal» χωρίς να σταματά πλήρως το όχημα. Στην πράξη, η κατανάλωση ενέργειας, κινείται γύρω στα 6–6,5 χλμ ανά kWh, τιμή που μεταφράζεται σε πραγματική αυτονομία πάνω από 480 χιλιόμετρα.

Εσωτερικό: Λειτουργικότητα και ποιότητα

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Στο εσωτερικό, το C-HR+ εντυπωσιάζει με την 14 ιντσών κεντρική οθόνη αφής, η οποία συνοδεύεται από φυσικούς διακόπτες για τις βασικές λειτουργίες του κλιματισμού – μια επιλογή που πολλοί οδηγοί θα εκτιμήσουν, ειδικά σε σχέση με τα πλήρως ψηφιακά περιβάλλοντα άλλων κατασκευαστών. Η ποιότητα των υλικών είναι υψηλή, με μαλακές επιφάνειες και μοντέρνο σχεδιασμό, αν και σε κάποια σημεία, χρησιμοποιούνται πιο σκληρά πλαστικά. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι ικανοποιητικοί, με βαθύ ντουλαπάκι στην κεντρική κονσόλα, δύο ασύρματες βάσεις φόρτισης και πολλαπλές θύρες USB-C. Απουσιάζει, ωστόσο, το παραδοσιακό ντουλαπάκι συνοδηγού.

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επαρκή χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι, αν και το ψηλό πάτωμα που προκύπτει από την τοποθέτηση της μπαταρίας, επηρεάζει ελαφρώς τη στάση των ποδιών. Οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν πλήρως, κάτι που ίσως δυσκολέψει τη διαδικασία τοποθέτησης παιδικών καθισμάτων, ενώ η ορατότητα προς τα πίσω είναι περιορισμένη, λόγω της σχεδίασης των κολόνων και της απουσίας πίσω υαλοκαθαριστήρα.

Χώροι και πρακτικότητα

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Το πορτμπαγκάζ του C-HR+ προσφέρει 416 λίτρα χωρητικότητας, λιγότερα από κάποιους ανταγωνιστές, αλλά επαρκή για την κατηγορία. Η διαμόρφωση είναι έξυπνη, με διπλό πάτωμα και αποθηκευτικό χώρο, κάτω από αυτό, για το καλώδιο φόρτισης. Με τα πίσω καθίσματα πεσμένα, δημιουργείται επίπεδο δάπεδο φόρτωσης, διευκολύνοντας τη μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων.

Τεχνολογία και εξοπλισμός

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Η Toyota έχει εξοπλίσει το νέο C-HR+ με ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτει η γκάμα της. Οι ανώτερες εκδόσεις περιλαμβάνουν κάμερα 360 μοιρών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, ζάντες 20 ιντσών, μαύρη οροφή σε αντίθεση με το αμάξωμα και ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών. Το σύστημα πολυμέσων, υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ τα συστήματα ασφαλείας Toyota Safety Sense, παραμένουν από τα πιο πλήρη της αγοράς.

Συμπέρασμα: Ένα ισορροπημένο ηλεκτρικό SUV με premium αίσθηση

Η Toyota πέρασε στην επόμενη πίστα: Το C-HR+ αλλάζει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά SUV!

Το νέο Toyota C-HR+ δεν επιδιώκει να ανατρέψει τα δεδομένα, αλλά να προσφέρει μια ολοκληρωμένη και ώριμη πρόταση στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV. Διαθέτει μεγάλη αυτονομία, ευρωπαϊκή οδική συμπεριφορά, σύγχρονη τεχνολογία και κομψή σχεδίαση, στοιχεία που το καθιστούν μία από τις πιο λογικές επιλογές, για όσους αναζητούν ένα ηλεκτρικό SUV καθημερινής χρήσης, με κύρος και αξιοπιστία.

Πηγή: autoexpress.co.uk

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων