Μετατρέπεις το παλιό σου βαν σε ηλεκτρικό με μόλις €10.000 – Δες πώς! – Cars Electric

Η Stellantis εντείνει τη δέσμευσή της για βιώσιμη κινητικότητα, παρουσιάζοντας σε συνεργασία με τη γαλλική Qinomic, μια πρωτοποριακή λύση μετατροπής ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων βαν με κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε πλήρως ηλεκτρικά. Η νέα υπηρεσία, υπό την αιγίδα της Stellantis Pro One που απευθύνεται σε επαγγελματίες, είναι πλέον διαθέσιμη στην αγορά, έπειτα από δύο χρόνια ανάπτυξης.
Αρχικά, η μετατροπή του βαν, θα διατίθεται στη Γαλλία για van μεσαίου μεγέθους όπως τα Fiat Scudo, Opel Vivaro, Peugeot Expert και Citroën Jumpy, προσφέροντας στους ιδιοκτήτες την ευκαιρία, να αναβαθμίσουν τα οχήματά τους, στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, μειώνοντας ταυτόχρονα το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής των οχημάτων.
Το project υλοποιείται σε συνεργασία με τη SUSTAINera, μονάδα της Stellantis που ειδικεύεται στην κυκλική οικονομία. Η μετατροπή περιλαμβάνει την αντικατάσταση άνω των 200 εξαρτημάτων, όπως του κινητήρα, του κιβωτίου και του συστήματος εξάτμισης, τα οποία αφαιρούνται από τη Gruau, επαναχρησιμοποιούνται και ανακυκλώνονται στο Circular Economy Hub στο Τορίνο.
Η Qinomic προμηθεύεται τα νέα εξαρτήματα, μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα, απευθείας από τη Stellantis. Η τεχνολογία συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. Όλα τα οχήματα των συγκεκριμένων μοντέλων που κατασκευάστηκαν από το 2016 και μετά μπορούν να μετατραπούν. Ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει ισχύ 100 kW ή 136 PS, ενώ υπάρχουν δύο επιλογές μπαταρίας: 50 kWh με αυτονομία 230 χλμ. ή 75 kWh με αυτονομία 330 χλμ. Η φόρτιση DC φτάνει τα 100 kW, με αποτέλεσμα γρήγορη φόρτιση στο 80% σε 30 έως 45 λεπτά. Η Stellantis χαρακτηρίζει τη λύση ως «win-win» τόσο για την οικονομία, όσο και για το περιβάλλον, ενισχύοντας τον στρατηγικό της στόχο για απανθρακοποίηση.
Το κόστος μετατροπής στη Γαλλία ξεκινά από 25.000 ευρώ (προ ΦΠΑ), για την έκδοση με μικρή μπαταρία και φτάνει τα 33.000 ευρώ, με τη μεγάλη. Ωστόσο, με την αξιοποίηση κρατικών επιδοτήσεων, το τελικό κόστος μπορεί να μειωθεί στα 10.000 ή 18.000 ευρώ αντίστοιχα, σημαντικά χαμηλότερα από την αγορά ενός νέου ηλεκτρικού ë-Jumpy XL που ξεπερνά τα 41.000 ευρώ.
Πηγές: stellantis.com , largus.fr
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.