Νέα ηλεκτρική Porsche Cayenne – Με 1000 ίππους και ήχο V8 – Cars Electric

Η νέα, πλήρως ηλεκτρική Porsche Cayenne παρουσιάστηκε σε μια πρώτη δοκιμή από το βρετανικό περιοδικό Autocar στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood. Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV, που ξεχωρίζει με εντυπωσιακές επιδόσεις, επιταχύνοντας από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3 δευτερόλεπτα. Παρά το βάρος και τον όγκο της, χάρη στα φαρδιά ελαστικά, την ενεργή ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, η Cayenne διατηρεί σπορ οδική συμπεριφορά, στρίβοντας σταθερά, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες.
Η μπαταρία, άνω των 100 kWh, τοποθετείται χαμηλά για καλύτερη κατανομή βάρους, ενώ η απόσταση από το έδαφος, επιτρέπει οδήγηση και εκτός δρόμου. Στο εσωτερικό, επικρατεί ησυχία ακόμη και σε έντονη επιτάχυνση, αν και υπάρχει προαιρετικό ηχητικό σύστημα, που μιμείται τον ήχο V8. Η αναγεννητική πέδηση ενεργοποιείται άμεσα, προσφέροντας αποτελεσματικό φρενάρισμα και ανάκτηση ενέργειας.
Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, το πρωτότυπο μοντέλο, με οδηγό τη Gabriela Jilkova, πέτυχε ρεκόρ χρόνου ανάβασης 31,3 δευτερολέπτων — τέσσερα δευτερόλεπτα ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο SUV, γεγονός που την καθιστά το ισχυρότερο ηλεκτρικό SUV έως σήμερα.
Η εμπορική διάθεση της ηλεκτρικής Cayenne, προγραμματίζεται για το 2026. Ωστόσο, λόγω των αβέβαιων συνθηκών στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και της ύπαρξης σταθερού κοινού για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Porsche θα συνεχίσει να διαθέτει και τις δύο εκδόσεις του μοντέλου μέχρι τουλάχιστον το 2035.
Η ηλεκτρική Cayenne αναμένεται σε τρεις εκδόσεις: βασική με 400 ίππους, Cayenne S με 600 ίππους και Turbo με περίπου 1.000 ίππους. Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν μπροστά και έναν πίσω – με τον πίσω να έχει εξελιχθεί ειδικά, για αυξημένη ισχύ. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα επίσημα στοιχεία για την αυτονομία, η Porsche στοχεύει σε περίπου 600 χλμ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
Σε σύγκριση με το μικρότερο Macan, η Cayenne έχει βελτιωμένο σύστημα κατανομής ροπής, ενώ ορισμένες εκδόσεις, θα προσφέρουν και τετραδιεύθυνση, για καλύτερη ευελιξία και σταθερότητα. Παρά την επιτυχία του ηλεκτρικού Macan στις πωλήσεις το 2025, μένει να φανεί αν η Cayenne, θα συνεχίσει να κυριαρχεί στην κατηγορία των ηλεκτρικών σπορ SUV.
Πηγή: elektroauto-news.net
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.