Νέο Fiat 500 Hybrid: Επιστροφή στη βενζίνη – motorone.gr

Το αρχικό Fiat 500 παρουσιάστηκε πριν από 68 χρόνια και η ιταλική εταιρεία σηματοδότησε την περίσταση παρουσιάζοντας την πολυαναμενόμενη βενζινοκίνητη έκδοση του αγαπημένου της αυτοκινήτου πόλης, οπισθοχωρώντας στην απόφασή της να κατασκευάσει την τελευταία έκδοση μόνο με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Κάτω από το κοντό καπό του νέου Fiat 500 Hybrid βρίσκεται ένας χιλιάρης ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας «Firefly», με ήπια υβριδικό σύστημα 12V και δυνατότητα stop/start που προέρχεται από έναν ενσωματωμένο στον ιμάντα ηλεκτροκινητήρα μίζας. Συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Πρόκειται για ένα δοκιμασμένο και ελεγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιήθηκε στην προηγούμενη γενιά των Fiat Panda και 500 και παρήγαγε συνήθως 70 ίππους. Ωστόσο, η Fiat δεν έχει ακόμη ανακοινώσει στοιχεία σχετικά με την ισχύ, τις επιδόσεις ή την κατανάλωση καυσίμου του νέου 500 Hybrid.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
” data-medium-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/07/New-Fiat-500-Hybrid-11-300×200.jpg” data-large-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/07/New-Fiat-500-Hybrid-11.jpg” width=”579″ height=”386″ align=”left” title=”New Fiat 500 Hybrid (11)”>
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.