Νέο Mercedes Sprinter 2027: Το βαν-γλυπτό που προαναγγέλλει την επανάσταση στα επαγγελματικά οχήματα – Cars Electric

Νέο Mercedes Sprinter 2027: Το βαν-γλυπτό που προαναγγέλλει την επανάσταση στα επαγγελματικά οχήματα


Η Mercedes-Benz κατάφερε για ακόμη μια φορά να τραβήξει τα βλέμματα – αυτή τη φορά όχι με ένα πρωτότυπο, αλλά με… ένα γλυπτό. Το ολοκαίνουργιο Sprinter παρουσιάστηκε μέσα από ένα teaser-γρίφο, καθώς η μάρκα αποκάλυψε ένα μοντέλο λαξευμένο σαν να έχει φτιαχτεί από ένα ενιαίο κομμάτι πέτρας. Η εταιρεία διευκρινίζει πως πρόκειται για ένα «γλυπτό με όψη πέτρας», το οποίο λειτουργεί ως προάγγελος της τέταρτης γενιάς του Sprinter, του πιο εμβληματικού επαγγελματικού van της Mercedes.

Πρώτη ματιά στο νέο Sprinter

Από το εντυπωσιακό αυτό γλυπτό, μπορούμε να διακρίνουμε τη μεγάλη χαρακτηριστική μάσκα με το αστέρι της Mercedes, καθώς και ένα μακρύ και επίπεδο καπό, στοιχεία που δίνουν μια πρώτη γεύση από τον σχεδιασμό του νέου μοντέλου. Η Mercedes αναφέρει ενδεικτικές διαστάσεις για το γλυπτό (6,5 μέτρα μήκος, 2,75 μέτρα ύψος και 2,5 μέτρα πλάτος), αν και το τελικό μοντέλο πιθανότατα θα έχει διαφορετικές αναλογίες, πιο προσαρμοσμένες στην παραγωγή και στις ανάγκες επαγγελματιών.


Νέα αρχιτεκτονική – VAN.EA και VAN.CA

Η επόμενη γενιά του Sprinter θα βασίζεται σε εντελώς νέα πλατφόρμα:

Η νέα αρχιτεκτονική υπόσχεται μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα, επιτρέποντας τη δημιουργία διαφορετικών τύπων αμαξώματος και τη φιλοξενία από ηλεκτρικά συστήματα έως υβριδικά και πετρελαιοκίνητα σύνολα. Παράλληλα, η Mercedes επιβεβαιώνει ότι οι μελλοντικές μεγάλες λιμουζίνες (MPV) με κωδικούς VLE και VLS θα χρησιμοποιούν επίσης την VAN.EA, με σαφή διαφοροποίηση από το επαγγελματικό Sprinter.

Νέο Mercedes Sprinter 2027: Το βαν-γλυπτό που προαναγγέλλει την επανάσταση στα επαγγελματικά οχήματα
Εντυπωσιακές επιδόσεις και αυτονομία

Οι πρώτες δοκιμές της πλατφόρμας VAN.EA έδειξαν εντυπωσιακές επιδόσεις, με το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο VLE να καλύπτει περίπου 1.100 χιλιόμετρα με μόλις δύο στάσεις φόρτισης των 15 λεπτών. Η αυτονομία έως και 480 χλμ φαίνεται απολύτως εφικτή και για το νέο eSprinter, το οποίο θα βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με την τρέχουσα γενιά που προσφέρει έως 427 χλμ. Αυτό σημαίνει πως η Mercedes στοχεύει να κάνει το Sprinter πιο αποδοτικό, με ταχύτερη φόρτιση και μεγαλύτερη αυτονομία, καθιστώντας το ιδανικό για διανομές μεγάλων αποστάσεων, χωρίς εκπομπές ρύπων.

Νέο Mercedes Sprinter 2027: Το βαν-γλυπτό που προαναγγέλλει την επανάσταση στα επαγγελματικά οχήματα
Απόλυτη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες του επαγγελματία

Οι VAN.EA και VAN.CA θα είναι αρθρωτές πλατφόρμες, προσφέροντας τεράστια ευελιξία. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν διαφορετικά μήκη, μεταξόνια και εκδόσεις βάρους, ενώ θα διατίθενται και ειδικές μετατροπές για:

  • Εταιρείες διανομής

  • Ψυγεία ή οχήματα μεταφοράς ευπαθών προϊόντων

  • Υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης

  • Κινητά συνεργεία

  • Τροχόσπιτα και camper vans

Έτσι, το Sprinter παραμένει ένα πολυεργαλείο της επαγγελματικής μετακίνησης, αλλά με τεχνολογική υποδομή που «βλέπει» προς το μέλλον.

Νέο Mercedes Sprinter 2027: Το βαν-γλυπτό που προαναγγέλλει την επανάσταση στα επαγγελματικά οχήματα
Πότε το περιμένουμε

Η πρώτη Mercedes που θα βασιστεί στην πλατφόρμα VAN.EA θα είναι η VLE, με λανσάρισμα το 2026. Θα ακολουθήσει η μεγαλύτερη VLS, ενώ το νέο Sprinter αναμένεται να κάνει την επίσημη εμφάνισή του προς τα τέλη του 2027. Μέχρι τότε, το «πέτρινο γλυπτό», θα παραμένει ως ένα προφητικό σύμβολο της επόμενης εποχής των επαγγελματικών Mercedes, όπου η αντοχή, η αποδοτικότητα και η αισθητική, θα συνδυάζονται με τρόπο που μόνο η γερμανική εταιρεία γνωρίζει.

Πηγή: autoexpress.co.uk

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων