Νέο Toyota Aygo cross hybrid electric – Το ultra compact SUV
Το compact αστικό crossover Toyota Aygo X γράφει ένα νέο κεφάλαιο στην κατηγορία του με την εισαγωγή της πλήρως υβριδικής τεχνολογίας. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός και η συναρπαστική οδηγική εμπειρία συνδυάζονται με το σύγχρονο πνεύμα που χαρακτηρίζει το Aygo X. Εμπνευσμένο από το παιχνιδιάρικο Toyota Aygo, το Aygo X σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη και κυκλοφόρησε το 2022. Από τότε έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, κατέχοντας μερίδιο 20% στην κατηγορία του, από την αρχή του έτους.
Το νέο Aygo X συνδυάζει εξατομικευμένο στυλ, προηγμένες τεχνολογίες και υψηλή αισθητική. Η δυναμική σιλουέτα και οι ιδιαίτεροι χρωματικοί συνδυασμοί αποτυπώνουν μια μοντέρνα αστική αισθητική, που τώρα ενισχύεται από μια τολμηρή μπροστινή μάσκα και ανανεωμένο στυλ. Ως το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο στην κατηγορία του, το νέο Aygo X θέτει υψηλά πρότυπα απόδοσης. Η φημισμένη υβριδική τεχνολογία της Toyota εξασφαλίζει πλήρη πρακτικότητα χωρίς συμβιβασμούς. Το αποκλειστικά hybrid Aygo X επιτυγχάνει τις χαμηλότερες εκπομπές CO₂ από οποιοδήποτε μη επαναφορτιζόμενο αυτοκίνητο στην αγορά, σύμφωνα με το WLTP.

Οι οδηγοί απολαμβάνουν την απρόσκοπτη ορατότητα και την ευελιξία ενός compact crossover, τώρα με πιο δυνατή επιτάχυνση και αυξημένη ισχύ χάρη στο υβριδικό σύστημα. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την ηρεμία που προσφέρουν τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού της Toyota. Ακόμα πιο δυναμική οδήγηση προσφέρει η έκδοση GR SPORT – διαθέσιμη για πρώτη φορά στο Aygo X – που ξεχωρίζει με τον σπορ χαρακτήρα της. Το Aygo X είναι ένα ευρωπαϊκό μοντέλο, που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε αποκλειστικά στην Ευρώπη ανταποκρινόμενο στις ανάγκες των ευρωπαίων οδηγών. Το μοντέλο αναπτύχθηκε από την Toyota Motor Europe στο Βέλγιο. Η παραγωγή της νέας γενιάς ξεκίνησε στις 13 Νοεμβρίου στην Toyota Motor Manufacturing Czech Republic (TMMCZ) στο Kolin, ενώ οι πωλήσεις είναι ήδη σε εξέλιξη στις ευρωπαϊκές αγορές.

Ξεχωριστή σχεδίαση compact SUV
Το παρορμητικό, «έτοιμο για όλα» Aygo X ανανεώθηκε με έναν ολοκαίνουργιο σχεδιασμό εμπρός μέρους που ενισχύει την ταυτότητά του ως compact SUV. Η τρισδιάστατη μαύρη μάσκα υιοθετεί το εμβληματικό διπλό τραπεζοειδές σχήμα της Toyota και συνδυάζεται με τον μεγαλύτερο μπροστινό πρόβολο 76 mm, για μια επιβλητική εμφάνιση. Στη συνολική εικόνα συμβάλλουν επίσης οι ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών – ανάλογα με την έκδοση – και οι μαύροι φουσκωμένοι θόλοι τροχών. Ένα έγχρωμο ένθετο στην κάτω γρίλια ενισχύει το δυναμικό παρουσιαστικό και την εντύπωση ενός χαμηλού κέντρου βάρους.

Η αίσθηση κομψότητας ενισχύεται με τη μετακίνηση της γραμμής κλεισίματος του καπό πιο μπροστά, ώστε να καλύπτεται εν μέρει από τα φώτα και το εμπρός ένθετο και να μειώνονται τα ορατά κενά. Η τοποθέτηση των φλας σε πιο διακριτική θέση στους καθρέπτες, καθώς και η προσθήκη μιας λειτουργίας ηλεκτρικής αναδίπλωσης καθρεπτών, τονίζουν ακόμη περισσότερο τον σύγχρονο χαρακτήρα. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τα full LED εμπρός και πίσω φώτα στις ανώτερες εκδόσεις.

Μια χρωματική φιλοσοφία “mellow spice” ορίζει τέσσερις ξεχωριστές προσωπικότητες: Cinnamon, Jasmine, Tarragon και Lavandula, διαθέσιμες στις εκδόσεις High και Mid+. Το Cinnamon, με το φίνο μεταλλικό του εφέ, προσδίδει μια κομψή και εκλεπτυσμένη πινελιά, ενώ το Jasmin αλλάζει διακριτικά από ζεστές σε πιο δροσερές μεταλλικές αποχρώσεις. Το “solid” εφέ του Tarragon αποπνέει μια ήρεμη, μινιμαλιστική αίσθηση, σε αντίθεση με το ξεχωριστό και πιο σύνθετο Lavandula. Η διχρωμία στις εκδόσεις Mid+ και High τονίζει το δυναμικό ταμπεραμέντο του μοντέλου, με το μαύρο χρώμα να εκτείνεται απρόσκοπτα από την οροφή προς το πίσω μέρος και έως τα πλαϊνά μαρσπιέ.

Ευρυχωρία και στυλ στο εσωτερικό
Το ανανεωμένο εσωτερικό του νέου Aygo X είναι πιο ευρύχωρο, χωρίς να χάνει το παιχνιδιάρικο ύφος του. Η αίσθηση ποιότητας ενισχύεται μέσα σε ένα μινιμαλιστικό περιβάλλον, το οποίο είναι πιο άνετο, πρακτικό και πλήρως συνδεδεμένο, χάρη στις σύγχρονες τεχνολογίες και τον εργονομικό σχεδιασμό. Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις, το νέο Aygo X αξιοποιεί στο έπακρο τον διαθέσιμο χώρο και προσφέρει υψηλή θέση οδήγησης για απρόσκοπτη ορατότητα. Τέσσερις επιβάτες ταξιδεύουν με άνεση, ενώ ο χώρος αποσκευών των 231 λίτρων χωράει από τα απαραίτητα της καθημερινότητας έως και μεγαλύτερες αποσκευές.

Η χαμηλή οροφή σε σχήμα παγόδας ενισχύει την αίσθηση ευρυχωρίας, ενώ παράλληλα μειώνει τη μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου, συμβάλλοντας στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης και των εκπομπών CO₂. Η προαιρετική υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας, ανοίγοντας σχεδόν στο 60% του συνολικού μήκους της. Ο αποκλειστικός σχεδιασμός της ενσωματώνει στοιχεία εμπνευσμένα από τη μπροστινή μάσκα, σε ένα διαβαθμισμένο μοτίβο.

Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών – από 4,3″ στο προηγούμενο μοντέλο – και ένας ανανεωμένος πίνακας ελέγχου θερμοκρασίας εισάγουν νέα τεχνολογία στο ταμπλό. Παράλληλα, η κεντρική κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί, ώστε να ενσωματώνει το νέο ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Τόσο η κεντρική κονσόλα όσο και το ταμπλό διαθέτουν διακοσμητικά στοιχεία με σύγχρονο εφέ στην έκδοση x-Pulse, x-Trend και εντυπωσιακό μαρμάρινο εφέ στις εκδόσεις x-Envy, x-Limited .

Το τιμόνι είναι υπενδεδυμένο με υψηλής ποιότητας τεχνητό δέρμα και διαθέτει έγχρωμο ένθετο ασορτί με το εξωτερικό στην έκδοση High. Τα premium φινιρίσματα των καθισμάτων περιλαμβάνουν κομψό κέντημα σε μοτίβο Χ και διακριτική περιμετρική ραφή στην έκδοση Mid+, ενώ στην έκδοση High ξεχωρίζουν τα διάτρητα πάνελ σε SakuraTouch®. Για πρόσθετη άνεση, όλες οι εκδόσεις διαθέτουν δύο θύρες φόρτισης USB-C. Προαιρετικά διατίθενται η νέα βάση ασύρματης φόρτισης για smartphone, το ψηφιακό κλειδί και η τεχνολογία nanoeX™ για βελτιωμένη ποιότητα αέρα. Ένα προαιρετικό ηχοσύστημα JBL προσφέρει μία ανώτερη εμπειρία ήχου. Η απόδοση επιτυγχάνεται μέσω δύο ηχείων πλήρους φάσματος στις μπροστινές πόρτες σε συνδυασμό με tweeters 25 mm στις κολώνες Α. Στο πίσω μέρος, το subwoofer 200 mm – μεγάλο για ένα συμπαγές μοντέλο όπως το Aygo X – παράγει δυνατά μπάσα, ζωντανή απόκριση και καθαρό ήχο.

Ευέλικτη και αθόρυβη οδήγηση
Το Aygo X προσφέρει ευέλικτο χειρισμό στους πολυσύχναστους αστικούς δρόμους, χάρη στην πλατφόρμα GA-B της Toyota Global New Architecture (TNGA), που εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους και εξαιρετική ακαμψία του αμαξώματος. Τα συστήματα ανάρτησης, πέδησης και διεύθυνσης έχουν αναβαθμιστεί με σκοπό την πιο συναρπαστική οδήγηση και την ταχύτερη απόκριση. Το νέο προηγμένο σύστημα φρένων διαθέτει πλέον δίσκους και στους τέσσερις τροχούς, ενώ οι ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης προσφέρουν ελαφρύτερη αίσθηση στο τιμόνι και μεγαλύτερη ευελιξία στην πόλη, κάτι στο οποίο συμβάλλει και η μικρή ακτίνα στροφής, κάτω από πέντε μέτρα.

Η άμεση απόκριση και η ζωηρή επιτάχυνση είναι δεδομένα χάρη στην πλήρως υβριδική τεχνολογία της Toyota. Η ειδική ρύθμιση του κινητήρα δημιουργεί γραμμική σύνδεση μεταξύ στροφών και επιτάχυνσης, προσφέροντας μια πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Το σύστημα ελέγχου καθόδου υποστηρίζει την ασφαλή επιβράδυνση, ανιχνεύοντας τις αλλαγές στην κλίση και ρυθμίζοντας την ταχύτητα του οχήματος ακόμη και όταν ο οδηγός δεν πατά φρένο. Πέρα από τον ενθουσιασμό, το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει ομαλή και ήσυχη οδήγηση, ιδιαίτερα σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Επτά νέα μέτρα ηχομόνωσης μειώνουν τον θόρυβο και κάνουν το ταξίδι πιο άνετο και αθόρυβο. Ηχομονωτικά στοιχεία στο ταμπλό, η μόνωση του καπό και μία ποδιά κινητήρα συνεργάζονται με το αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης για μείωση του θορύβου κατά την οδήγηση. Επιπλέον, οι εκδόσεις Mid+ και High επωφελούνται από πρόσθετα μέτρα μείωσης του θορύβου, όπως παχύτερα τζάμια και αυξημένη ηχομόνωση σε όλο το αμάξωμα.

Το μικρότερο πλήρως υβριδικό μοντέλο της Toyota
Το νέο Aygo X φέρνει για πρώτη φορά πλήρως υβριδική τεχνολογία στην κατηγορία Α, επεκτείνοντας τον εξηλεκτρισμό στο μικρότερο και πιο προσιτό όχημα της γκάμας της Toyota, ενώ διατηρεί τον γνώριμο χαρακτήρα του compact crossover. Το νέο Aygo X προσφέρει πιο δυναμική και συναρπαστική οδήγηση, με περισσότερη ισχύ και πιο ζωηρή επιτάχυνση. Ο κινητήρας του, κοινός με τα μοντέλα Yaris και Yaris Cross, είναι μία μονάδα 1,5 λίτρων και αντικαθιστά πλήρως τον 1,0L βενζινοκινητήρα του προκατόχου του. Χάρη πλεονεκτήματα της πλήρως υβριδικής τεχνολογίας, το νέο Aygo X είναι ο ιδανικός σύντροφος για οδήγηση στην πόλη, με εκπομπές CO₂ 85 g/km – κορυφαίες στην κατηγορία του. Αυτό σημαίνει ότι πληροί τις απαιτήσεις των ζωνών χαμηλών εκπομπών, ενώ η αυξημένη ισχύς του κάνει τις μεγαλύτερες διαδρομές πιο άνετες.

Η συνολική ισχύς αυξάνεται κατά 44 DIN hp σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, φτάνοντας τα 116 DIN hp, προσφέροντας σημαντική βελτίωση στην οδηγική απόλαυση και τη δυναμική. Αυτό καθιστά το Aygo X πιο γρήγορο και ευέλικτο, άνετο σε κάθε περιβάλλον οδήγησης, από τις πόλεις μέχρι τους επαρχιακούς δρόμους και τους αυτοκινητόδρομους. Η ενσωμάτωση των υβριδικών εξαρτημάτων, διατηρώντας παράλληλα το μεταξόνιο των 2.430 mm και τον χώρο αποσκευών του Aygo X, απαιτούσε καινοτόμες λύσεις σχεδίασης. Για πρώτη φορά σε υβριδικό Toyota, οι δύο σειρές μπαταριών τοποθετούνται δίπλα-δίπλα σε διαμήκη διάταξη στο δάπεδο, κάτω από τα πίσω καθίσματα. Άλλα υβριδικά μοντέλα Toyota χρησιμοποιούν παράλληλη διάταξη, που καταλαμβάνει περισσότερο χώρο σε μήκος. Η έξυπνη αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου επέτρεψε επίσης τη μεταφορά της βοηθητικής μπαταρίας κάτω από τον χώρο αποσκευών, χωρίς να μειώνεται η αποθηκευτική ικανότητα.

Σας παρουσιάζουμε το Aygo X GR SPORT
Για πρώτη φορά, το Aygo X διατίθεται σε έκδοση GR SPORT, προσφέροντας πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία και εντυπωσιακή σπορ εμφάνιση. Η έκδοση GR SPORT είναι εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές ομάδες TOYOTA GAZOO Racing, που έχουν κατακτήσει παγκόσμια πρωταθλήματα. Βασισμένο στην έκδοση High, το Aygo X GR SPORT προσθέτει αποκλειστικά χαρακτηριστικά επιδόσεων και σχεδίασης, αναδεικνύοντας το αγωνιστικό του DNA. Ειδικά ρυθμισμένα αμορτισέρ και ελατήρια καθώς και μία νέα φαρδύτερη αντιστρεπτική δοκός βελτιώνουν το κράτημα, μειώνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ η ειδική ρύθμιση του υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης προσφέρει πιο άμεση και ακριβή απόκριση. Οι βελτιώσεις αυτές έχουν σχεδιαστεί ειδικά για μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία, διατηρώντας παράλληλα την άνεση κατά την οδήγηση στους δρόμους της πόλης.

Το Aygo X GR SPORT ξεχωρίζει με την αποκλειστική διχρωμία Mustard και το μοναδικό μαύρο καπό. Το χαρακτηριστικό πλέγμα «G-pattern», που συναντάται και σε άλλα μοντέλα της σειράς GR, ενσωματώνεται στη γυαλιστερή μαύρη μπροστινή μάσκα, ενώ οι αποκλειστικές νέες ζάντες GR SPORT 18 ιντσών προσδίδουν σπορ εμφάνιση. Το ασπρόμαυρο θέμα στο εσωτερικό αναδεικνύεται με λεπτομέρειες σε piano black και γκρι, καθώς και με κεντητά λογότυπα GR. Τα μπροστινά καθίσματα συνδυάζουν εκλεπτυσμένο υλικό SakuraTouch® με τύπου suede Dinamica στις κύριες επιφάνειες, ενώ οι πλαϊνές ενισχύσεις ξεχωρίζουν με γκρι Samara.

Συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης
Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα σε όλη τη γκάμα της Toyota, και το νέο Aygo X επωφελείται από το καλύτερο στην κατηγορία πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, χάρη στην αναβαθμισμένη τεχνολογία Toyota Safety Sense και σε νέα χαρακτηριστικά ειδικά για υβριδικά οχήματα. Η υβριδική τεχνολογία της Toyota προσθέτει στο νέο Aygo X μία σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, που βελτιστοποιούν την απόδοση και προσφέρουν μια πιο ομαλή και ελεγχόμενη οδήγηση. Το Predictive Efficient Drive μαθαίνει τη συμπεριφορά του οδηγού και τις συνθήκες στις διαδρομές που έχουν προγραμματιστεί στο σύστημα πλοήγησης που βασίζεται στο cloud. Το υβριδικό σύστημα αξιοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να βελτιστοποιεί τη φόρτιση και την εκφόρτιση της μπαταρίας, σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου και της κυκλοφορίας. Το Predictive State of Charge (SoC) Control λειτουργεί σε δύο σενάρια. Ο έλεγχος SoC σε κατηφόρες χρησιμοποιεί δεδομένα χαρτών για να προβλέψει ευκαιρίες ανάκτησης ενέργειας και μειώνει προληπτικά τη φόρτιση της μπαταρίας. Ο έλεγχος SoC σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης αξιοποιεί πληροφορίες της κυκλοφορίας για να διατηρεί τη φόρτιση της μπαταρίας, επιτρέποντας μεγαλύτερη διάρκεια οδήγησης σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες.

Το Extended Regeneration Control συμβάλλει στην πιο αποδοτική φόρτιση της μπαταρίας. Όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του γκαζιού, το φρένο του κινητήρα αυξάνεται πέρα από τα κανονικά επίπεδα, μεγιστοποιώντας την ανάκτηση ενέργειας. Το Adaptive Cruise Control, με πιο ομαλή απόκριση στο φρενάρισμα και την επιτάχυνση για μεγαλύτερη ασφάλεια, ενεργοποιείται μέσω διακόπτη στο τιμόνι. Περιλαμβάνει επίσης λειτουργία Overtake Protection, που αποτρέπει την ακούσια προσπέραση αργών οχημάτων, ενώ η λειτουργία Overtaking Support βοηθά στη διατήρηση της σωστής ταχύτητας κατά την αλλαγή λωρίδας. Νέο ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος και μονοφθαλμική κάμερα αναβαθμίζουν το Pre-Collision System (PCS), εντοπίζοντας πιο αποτελεσματικά μοτοσικλέτες και αντίθετα κινούμενα οχήματα σε διασταυρώσεις. Σε περίπτωση επικείμενου κινδύνου σύγκρουσης, το σύστημα εκπέμπει αυτόματα ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις, ενώ στη συνέχεια ενεργοποιούνται οι λειτουργίες brake assist και pre-collision braking. Όταν το PCS είναι ενεργό, το νέο Emergency Steering Assist συμβάλλει στη διατήρηση της λωρίδας και της σταθερότητας του οχήματος κατά απότομους ελιγμούς αποφυγής εμποδίου.

Το Lane Trace Assist βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στη λωρίδα του και υποστηρίζεται από τη λειτουργία Steering Assist, η οποία μπορεί να διορθώσει τυχόν ακούσιες αποκλίσεις. Για πιο ασφαλή οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, το Lane Centring ενεργοποιείται μαζί με το adaptive cruise control, διασφαλίζοντας ότι το όχημα παραμένει με ασφάλεια στη λωρίδα του. Όταν το cruise control δεν είναι ενεργό, η λειτουργία Vehicle Sway Warning ειδοποιεί τον οδηγό εάν το όχημα αποκλίνει από την πορεία του. Πρόσθετε χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα νέο περιοριστή ταχύτητας που συνεργάζεται με τα αναβαθμισμένα συστήματα Road Sign Assist και Automatic High Beam.

Μειωμένο ανθρακικό αποτύπωμα
Σήμερα, η περιβαλλοντική ευαισθησία καθορίζει όλο και περισσότερο την επιλογή ενός οχήματος, και το υβριδικό Aygo X συνδυάζει οδηγική απόλαυση, πρακτικότητα και αποδοτικότητα, ανταποκρινόμενο πλήρως στις ανάγκες και τις προσδοκίες των οδηγών. Η πολυτεχνολογική προσέγγιση της Toyota για την επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα επικεντρώνεται στην παροχή λύσεων, ανεξαρτήτως τόπου διαμονής ή προσωπικών αναγκών των πελατών. Με το υβριδικό Aygo X, η Toyota επεκτείνει την πρόσβαση στον εξηλεκτρισμό, για ένα ευρύτερο κοινό σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων.

Υιοθετώντας έναν σχεδιασμό με γνώμονα το αποτύπωμα άνθρακα και παρακαλουθώντας κάθε στάδιο χρήσης, παραγωγής και διανομής, η Toyota εκτιμά ότι το συνολικό αποτύπωμα του υβριδικού Aygo X μειώνεται κατά 18% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ο υπερ-αποδοτικός υβριδικός κινητήρας αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα, μαζί με τη χρήση νέων υλικών και τις προσπάθειες περιορισμού του αντίκτυπου της παραγωγής και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Για παράδειγμα, η τεχνολογία in-mould colouring εφαρμόζεται σε συγκεκριμένα εξαρτήματα, όπου το χρώμα εφαρμόζεται απευθείας κατά τη χύτευση με έγχυση. Αυτό δημιουργεί εντυπωσιακό αποτέλεσμα και μειώνει τις εκπομπές CO₂ σε σχέση με την παραδοσιακή βαφή.

Η χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού και υφασμάτων για καινοτόμα υλικά καθισμάτων, όπως το premium SakuraTouch® σε ένα εσωτερικό χωρίς ζωικά συστατικά, συμβάλλει επίσης στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα του οχήματος. Το SakuraTouch® αποτελείται από πάνω από 40% φυτικό PVC από υποπροϊόντα χαρτοπολτού, απόβλητα φελλού από τη βιομηχανία κρασιού και ανακυκλωμένο PET, διατηρώντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα. Αυτή η πρωτοποριακή σύνθεση χωρίς ζωικά συστατικά μειώνει τις εκπομπές CO₂ στη φάση της παραγωγής υλικών κατά 95% σε σχέση με το γνήσιο δέρμα. Επιπλέον, το εργοστάσιο της Toyota Motor Manufacturing Czech Republic (TMMCZ) στο Kolin χρησιμοποιεί ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια, ενώ οι βελτιωμένες και πιο αποδοτικές διαδικασίες διαχείρισης εξαρτημάτων και logistics οχημάτων έχουν επίσης συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.

Η ιστορία των υβριδικών της Toyota
Το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο, το Toyota Prius, λανσαρίστηκε το 1997. Αρχικά, η υβριδική τεχνολογία εφαρμόστηκε κυρίως σε μεγαλύτερης κατηγορίας μοντέλα, όπως το Camry Hybrid το 2006 και το RAV4 Hybrid το 2016. Σταδιακά, η τεχνολογία πέρασε και σε πιο compact κατηγορίες. Στην κατηγορία C, το Auris ήταν το πρώτο μοντέλο που εξοπλίστηκε με υβριδικό σύστημα κίνησης το 2010, ακολουθούμενο από τα Toyota C-HR, Corolla και Corolla Cross. Το 2012, το Toyota Yaris έγινε το πρώτο μας μοντέλο της κατηγορίας B με υβριδική τεχνολογία, ενώ πιο πρόσφατα ακολούθησε το Yaris Cross. Με το νέο hybrid Aygo X, ολόκληρη η ευρωπαϊκή γκάμα της Toyota είναι πλέον εξηλεκτρισμένη, καλύπτοντας όλες τις κατηγορίες, από τα compact μοντέλα της κατηγορίας Α μέχρι τα μεγάλα off-roaders, όπως το Toyota Hilux. Από την κυκλοφορία του Prius το 1997, η Toyota έχει πουλήσει περισσότερα από 35 εκατομμύρια εξηλεκτρισμένα οχήματα Toyota και Lexus σε όλο τον κόσμο.
Πηγή: Δελτίο τύπου
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.





