Ξέχασε το Hyundai IONIQ 5 N – Αυτό το «τέρας» των 641 ίππων είναι η νέα Integrale που πάντα ήθελες! – Cars Electric

Η Vanwall επαναπροσδιορίζει τον όρο high performance με το νέο της δημιούργημα: το Vandervell H-GT. Βασισμένο στην εντυπωσιακή ηλεκτρική πλατφόρμα του Hyundai IONIQ 5 N, το H-GT «ντύνεται» με ένα ακραίο ανθρακονημά-τινο αμάξωμα, εμπνευσμένο από την θρυλική Lancia Delta HF Integrale και το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό.
Η ουσία, όμως, δεν είναι μόνο η εντυπωσιακή εμφάνιση. Η πραγματική «μαγεία» κρύβεται κάτω από το καπό: με μείωση βάρους άνω των 230 κιλών, το H-GT γίνεται ακόμα πιο επιθετικό και αποδοτικό, από το ήδη δυνατό IONIQ 5 N. Με τη δύναμη να παραμένει ίδια, 641 ίπποι και ροπή 770 Nm, η διαφορά στην επιτάχυνση είναι πλέον αισθητή. Από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα, μετά την «δίαιτα».
Η εξέλιξη, ανήκει στην αυστριακή ByKOLLES Racing, μια ομάδα με ρίζες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και εμπειρία σε πρωτότυπα τύπου Le Mans. Το όνομα «Vandervell» δεν είναι τυχαίο: πρόκειται για φόρο τιμής στην ομάδα Formula 1 της δεκαετίας του ’50. Και με αυτό το υπόβαθρο, δεν είναι περίεργο που το H-GT δίνει έμφαση στο χαμηλό βάρος και την «αγωνιστική» φιλοσοφία.
Ολόκληρο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από «λεπτού τοιχώματος» ανθρακονήματα, κάτι που προσδίδει όχι μόνο ελαφρότητα, αλλά και ακατέργαστη αισθητική. Εξωτερικά παραπέμπει σε rally icons του παρελθόντος, αλλά κάτω από το αμάξωμα, κρύβεται ένα πλήρως ηλεκτρικό «θηρίο» του σήμερα.
Ακόμη και ο Bernie Ecclestone, ο ιστορικός παράγοντας της Formula 1, εθεάθη να δοκιμάζει το αυτοκίνητο, κάτι που φουντώνει τις φήμες, για τις προοπτικές του project. Όσο για την τιμή; Η Vanwall διατηρεί τη βασική τιμολόγηση του 2023 στις 128.000 €, σχεδόν διπλάσια από το «ταπεινό» IONIQ 5 N των 58.187 €, αλλά με σαφώς άλλο χαρακτήρα και φιλοσοφία.
Το Vandervell H-GT δεν είναι απλώς ένα Hyundai με νέο «κοστούμι». Είναι ένα αγωνιστικό όραμα, που πέρασε στον δρόμο, με vintage αισθητική και μελλοντική τεχνολογία. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό rally weapon με DNA από πίστα.
Δείτε ακόμα: Το Hyundai IONIQ 5 N σημειώνει ρεκόρ ταχύτερου γύρου για EV
Πηγή: electrek.co
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.