Οδηγούμε στην Γαλλία το νέο Leapmotor B10

Leapmotor B10 (16)


Leapmotor B10: Και για όσους αναρωτιούνται τι εστί Leapmotor ή δεν έχουν εντρυφήσει στον καταιγισμό Κινεζικών προτάσεων και εταιρειών, μια σύντομη επανάληψη της οντότητας Leapmotor ποτέ δεν βλάπτει.

Η κινεζική ραγδαίως αναπτυσσόμενη εταιρεία που ιδρύθηκε το 2015 πορεύεται ήδη υπό την ομπρέλα του ομίλου Stellantis. Το 2023 η Stellantis, απέκτησε μερίδιο 20% στην εταιρεία, με στόχο την αποκλειστικότητα στην πώληση σε αγορές εκτός Κίνας και το Μάιο του 2024, εδραιώθηκε η Leapmotor International, μια κοινοπραξία με ποσοστά 51:49 υπέρ του ομίλου.

Έτσι, η Leapmotor βρίσκει άμεσα δίκτυο διανομής πανευρωπαϊκά σε χρόνο ταχύτερο των ομοεθνών ανταγωνιστών – ώστε να βάλει πλώρη για δυναμικό “μπάσιμο” στην αγορά. Ταυτόχρονα, ο όμιλος Stellantis αποκτά λόγο στην προχωρημένη τεχνολογία των Κινέζων, που ομολογουμένως έχουν το… μαχαίρι και το καρπούζι.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Η μάρκα αναπτύσσεται τόσο ισχυρά που η παραγωγή έφτασε από τις 500.000 στις 1.000.000 μονάδες σε μόλις 343 ημέρες, διάστημα ρεκόρ για τις NEV (New Energy Vehicle) Startup μάρκες αυτοκινήτων της Κίνας.

Η Leapmotor διατηρεί την πρώτη θέση στις πωλήσεις τους τελευταίους έξι μήνες, ενώ για το ίδιο διάστημα θα συμπεριληφθεί στις λίστες “Fortune China 500”, “China’s Top 500 Private Enterprises” και “China’s Top 500 Manufacturing Enterprises”.

Στη σύντομη ενημέρωση περί Leapmotor λοιπόν οφείλουμε να πούμε ότι έχει κλείσει ήδη χρόνο στην χώρα μας μέσω του δικτύου της Italian Motion του Ομίλου Βασιλάκη, με το ντεμπούτο στην αγορά να περιλαμβάνει μέχρι πρότινος δυο επιλογές (Τ03 & C10) και πριν την είσοδο του 2026 να υποδέχεται και τρίτη.

Αμιγώς ηλεκτρικό Leapmotor Β10

 

Leapmotor B10 (7)

Τουλάχιστον για το λανσάρισμά του, το νέο C-SUV της Leapmotor θα είναι διαθέσιμο σε δυο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, με την πιο προικισμένη σε μπαταρία να μπορεί να την επιλέξει κανείς σε δυο εξοπλιστικές επιλογές. Από την άνοιξη του 2026 η γκάμα θα αποκτήσει και REEV (Range Extender Electric Vehicle) έκδοση, ώστε το B10 να ευρύνει την στόχευσή του στην C-SUV πιάτσα.

Leapmotor B10 (12)

Η οθόνη αφής 14,6 ιντσών στην κεντρική κονσόλα διαθέτει επεξεργαστή Snapdragon 8155 ώστε η εμπειρία χρήσης να είναι σχεδόν ίδια με ενός smartphone ενώ μια μικρότερη οθόνη 8,8 ιντσών πίσω από το τιμόνι αναλαμβάνει ρόλο πίνακα οργάνων.

Leapmotor B10 (8)

Το σύστημα πολυμέσων έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία συνδεσιμότητας (Android Auto και Apple CarPlay) με το νέο λειτουργικό Leap OS 4.0 Plus να συγκεντρώνει μέσω της οθόνης λειτουργίες που θα έβρισκες σε φυσικούς διακόπτες. Για παράδειγμα τους εξωτερικούς καθρέφτες, τον κλιματισμό και την ηλιοροφή πρέπει να τα αναζητήσεις σε ψηφιακό περιβάλλον και εδώ η εντυπωσιακή τεχνολογία μάλλον θυσιάζει το επίπεδο εργονομίας. Και δεν είναι κάτι που αφορά μόνο την Leapmotor, αλλά βρίσκει εφαρμογή σε αρκετούς κατασκευαστές.

Leapmotor B10 (22)

Συν τοις άλλοις στα υπερ της διάταξης και το γεγονός ότι μπορεί μελλοντικά να υποστηρίξει συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Η μπαταρία έχει εξελιχθεί εσωτερικά από την εταιρεία, βασιζόμενη σε χημική σύσταση LFP, και τοποθετείται απευθείας στο πλαίσιο, χωρίς προστατευτικό κλωβό που θα είχε ανάγκη έξτρα χώρου και θα φόρτωνε και με επιπλέον βάρος.

Σε ό,τι αφορά την μπαταρία υπάρχουν δύο επιλογές: Η πρώτη έχει χωρητικότητα 56,2 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία 361 χιλιόμετρα στον μικτό κύκλο WLTP ενώ η δεύτερη 67,1 kWh με αυτονομία 434 χιλιόμετρα.

Σε κάθε περίπτωση υποστηρίζεται φόρτιση ισχύος 11 kW στο εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) καθώς και 168 kW στο συνεχές ρεύμα (DC), κάτι που ισοδυναμεί με φόρτιση της μπαταρίας από το 30 στο 80% της ενεργειακής χωρητικότητας σε 20 λεπτά.

Leapmotor B10 (2)

Για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζει ένας σύγχρονος ηλεκτρικός κινητήρας τοποθετημένος στον πίσω άξονα με ισχύ 218 ίππων και 240 Nm ροπής, που προσφέρει ρεαλιστικές επιδόσεις. Οι τελευταίες αποτυπώνονται από τα 8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα  και τα 170 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Συνολικά ποιοτική είναι και η πληροφόρηση, όπως και η ηχομόνωση και κύλιση. Στην πόλη θα εκτιμήσεις το κόψιμο του τιμονιού και την συνολική άνεση της ανάρτησης, καθώς και την περιφερειακή ορατότητα.

Leapmotor B10 (24)

Η ισορροπημένη κατανομή βάρους και το σύστημα ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων πίσω υπόσχονται οδηγικά ευχάριστες στιγμές κάτι που διαπιστώνεις άμεσα κατά την οδήγηση σε πιο σβέλτο ρυθμό. Για την ρύθμιση της ανάρτησης στην ευρωπαϊκή έκδοση η Stellantis έβαλε το χεράκι της επιστρατεύοντας το πεδίο δοκιμών της Alfa Romeo, στο Μπαλόκο και το αποτέλεσμα βγήκε υπερ του C-SUV της Leapmotor.

Leapmotor B10 (11)

Στην Ελλάδα το Leapmotor Β10 αναμένεται πριν κλείσει το 2025, μέσα από επιλεγμένα σημεία του δικτύου της Italian Motion (Alfa Romeo, FIAT, Jeep). Οι τιμές αν και δεν έχουν ανακοινωθεί – σε κάποιες αγορές θα ξεκινάει κάτω από τα 30.000 ευρώ – υπολογίζονται να είναι ανταγωνιστικές ώστε να δικαιολογεί την value for money φιλοσοφία της κινεζικής εταιρείας.

Leapmotor B10 (20)


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων