Οδηγώντας το Peugeot 5008 Hybrid GT – Cars Electric

Από την πρώτη στιγμή που υποδέχτηκα το Peugeot 5008 GT, δεν μπόρεσα να κρύψω τον ενθουσιασμό μου. Πρόκειται για ένα SUV που εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά – τόσο σε επίπεδο εμφάνισης, όσο και λειτουργικότητας. Πρόκειται για ένα όχημα που συνδυάζει την άνεση, την πρακτικότητα και την premium αίσθηση, με εντυπωσιακή αρμονία, καθιστώντας το ιδανικό, τόσο για οικογενειακή χρήση όσο και για επαγγελματικές απαιτήσεις – στην περίπτωσή μου, ως φωτογραφικό «άλογο εργασίας».
Μετρώντας ήδη πάνω από 14.800 χλμ στο κοντέρ και με μια απόδοση κατανάλωσης περίπου 66 χλμ ανά λίτρο, το 5008 αποδεικνύεται εξαιρετικά αποδοτικό για το μέγεθός του και τον χαρακτήρα του. Η σύγκριση με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, ένα Skoda Superb hatchback, ήταν αναπόφευκτη και ειλικρινά, το Peugeot καταφέρνει να σταθεί αντάξιο, προσφέροντας παράλληλα ένα πιο premium περιβάλλον.
Η εξωτερική σχεδίαση του νέου 5008, αντικατοπτρίζει πλήρως τη σχεδιαστική αναγέννηση της Peugeot. Η αιχμηρή σχεδίαση των προβολέων, η εντυπωσιακή μάσκα και η τετραγωνισμένη πίσω όψη, το καθιστούν όχι μόνο κομψό αλλά και λειτουργικό, καθώς επιτρέπουν τη διατήρηση της τρίτης σειράς καθισμάτων. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, το νέο 5008, έχει ξεκάθαρα πιο τολμηρή και δυναμική ταυτότητα – και αυτό χωρίς να ξεφεύγει από τη λογική σχέση ποιότητας-τιμής. Η έκδοση GT που οδηγώ κοστίζει λίγο πάνω από 49.200 ευρώ, τιμή που φαντάζει ιδιαίτερα δελεαστική, αν σκεφτούμε την πολυτέλεια που προσφέρει.
Δείτε ακόμα: Νέα Peugeot E-3008 και E-5008 Dual Motor με τετρακίνηση και κορυφαία απόδοση
Η καμπίνα είναι ένα ακόμη μεγάλο ατού του 5008. Το εσωτερικό του αποπνέει αίσθηση πολυτέλειας με premium υλικά και μοναδικό σχεδιασμό, χάρη και στο χαρακτηριστικό Peugeot i-Cockpit. Αν και η διάταξη με το μικρό τιμόνι και τον ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων δεν είναι για όλους, σε μένα προσφέρει μια διαφορετική αλλά ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία. Ο πίνακας ψηφιακών οργάνων, είναι πλούσιος σε πληροφορίες, αν και, λόγω της θέσης του, κάποιες λεπτομέρειες καλύπτονται από το τιμόνι.
Η τεράστια οθόνη αφής 21 ιντσών που δεσπόζει στο ταμπλό, τραβά αμέσως το βλέμμα. Η ευκρίνεια, το μέγεθος και η αίσθηση που προσφέρει, θυμίζουν BMW ή ακόμα και Mercedes, ειδικά με τη φωτιζόμενη LED γραμμή που «αγκαλιάζει» το ταμπλό και τις πόρτες. Ο δευτερεύων πίνακας κάτω από την κεντρική οθόνη, προσφέρει συντομεύσεις για βασικές λειτουργίες, όπως πλοήγηση, κλιματισμό και πολυμέσα. Ωστόσο, θεωρώ πως η Peugeot έχασε την ευκαιρία να κάνει το σύστημα ακόμα πιο εργονομικό, αφού μετά την επιλογή μιας λειτουργίας, χρειάζεται να επιστρέψεις στην κύρια οθόνη για τον χειρισμό της.
Η πρακτικότητα του Peugeot 5008, είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Το SUV διαθέτει τρίτη σειρά καθισμάτων, η οποία είναι ιδανική για μικρής διάρκειας διαδρομές ή για παιδιά. Η πρόσβαση προς τα πίσω είναι εύκολη, καθώς η μεσαία σειρά καθισμάτων αναδιπλώνεται και μετακινείται εμπρός. Όταν τα πίσω καθίσματα είναι κατεβασμένα, ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος – κάτι που με έχει διευκολύνει ιδιαίτερα, καθώς χωράει εύκολα τον φωτογραφικό εξοπλισμό και τα βοηθητικά υλικά μου.
Αυτό που μου άρεσε επίσης ιδιαίτερα είναι ο πρόσθετος, βαθύτερος χώρος αποθήκευσης, πίσω από την τελευταία σειρά καθισμάτων. Εκεί μπορώ να αποθηκεύω πράγματα μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα, ή ακόμη και να καθίσω μέσα για να προετοιμάζω τον εξοπλισμό πριν από τις φωτογραφήσεις.
Στον δρόμο, το Peugeot 5008 αποδεικνύεται ένας ήσυχος, άνετος και ευχάριστος σύντροφος. Παρά τον σχετικά μικρό τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων, το υβριδικό σύστημα αποδίδει πολύ καλά, ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο. Η ηχομόνωση είναι ικανοποιητική, ενώ μόνο κατά την έντονη επιτάχυνση στην πόλη, παρατηρείται κάποιος θόρυβος. Το φρενάρισμα έχει έναν ελαφρώς αισθητό μεταβατικό χαρακτήρα, μεταξύ αναγεννητικής πέδησης και παραδοσιακών φρένων, αλλά αυτό είναι σύνηθες στα υβριδικά. Το τιμόνι, αν και ιδιαίτερα ελαφρύ, κάνει το SUV ευέλικτο και εύκολο στους ελιγμούς, κάτι που αποδεικνύεται πολύτιμο στην πόλη και σε στενούς χώρους στάθμευσης.
Συμπέρασμα
Το Peugeot 5008 GT καταφέρνει να ισορροπήσει ανάμεσα στη χρηστικότητα, την άνεση και την πολυτέλεια. Είτε το προσεγγίσεις ως οικογενειακό SUV, είτε ως επαγγελματικό εργαλείο, ανταποκρίνεται εξαιρετικά στις καθημερινές ανάγκες, με άψογο στυλ και αποδοτικότητα. Το θεωρώ μια από τις πιο ολοκληρωμένες και τίμιες προτάσεις της κατηγορίας του.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.