Οι μονάδες ισχύος της F1 για το 2026

Η Formula 1 θα εισέλθει σε μία νέα εποχή το 2026, με πολύ σημαντικές αλλαγές τεχνικών κανονισμών που επηρεάζουν εκτός από τη μορφή και τη λειτουργία των μονοθεσίων και τη φύση των turbo υβριδικών V6 μονάδων ισχύος.
Οι κατασκευαστές μονάδων ισχύος καθώς και οι εταιρείες καυσίμων και λιπαντικών βοήθησαν στη διαμόρφωση των κανονισμών του 2026. Μέχρι φέτος, ο turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων παρήγαγε περίπου το 80% της συνολικής ισχύος με το υπόλοιπο 20% να προέρχεται από το υβριδικό σύστημα.
Για το 2026, αυτός ο διαμοιρασμός ισχύος θα γίνει σχεδόν 50-50 (ή καλύτερα 55-45%) . Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, η MGU-H, που συνδέεται με το turbo, θα καταργηθεί από το 2026, καθώς δεν έχει χρήση στην πραγματικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Αυτό επιτρέπει σε νέους κατασκευαστές μονάδων ισχύος να εισέλθουν στη Formula 1 με πιο ισότιμους όρους ανταγωνισμού. Επίσης, θα κάνει τους κατασκευαστές να βασίζονται περισσότερο στην MGU-K, τον ηλεκτροκινητήρα που είναι συνδεδεμένος με τον στροφαλοφόρο άξονα του V6.
H ισχύς της MGU-K σχεδόν θα τριπλασιαστεί, ανεβαίνοντας από τα 120 kW (163 ίπποι) στα 350 kW (476 ίπποι). Αυτό θα δώσει στους οδηγούς πολύ περισσότερες επιλογές κατά την επίθεση σε αντίπαλο, ή την υπεράσπιση της θέσης τους στις μάχες τροχό με τροχό.
Τα καύσιμα θα είναι 100% βιώσιμα, αντί να αποτελείται μόνο το 10% αυτών από βιώσιμα συστατικά. Η Petronas έχει κάνει αλλαγές στη χημική σύσταση του καυσίμου για να ταιριάζει καλύτερα με το σχεδιασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς αυτός εξελίσσεται.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.