Ο πιο ισχυρός κινητήρας μεσαίας κατηγορίας της BYD μπήκε στην παραγωγή

Suzuki S-Cross


Η BYD προχωρά σε σημαντική αναβάθμιση της γκάμας των ηλεκτρικών της οχημάτων, επεκτείνοντας τη χρήση του νέου ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης TZ200XYAT. Ο κινητήρας αυτός, με μέγιστη ισχύ 326 PS, ενσωματώνεται πλέον σε αρκετά μοντέλα μεσαίας κατηγορίας, σύμφωνα με πρόσφατες κανονιστικές καταθέσεις. Ανάμεσα στα οχήματα που τον αποκτούν βρίσκονται τα Seal 07 EV, Seal 06 GT, Seal 06 EV, Qin Max, Han EV και Ti3, καλύπτοντας τόσο τη σειρά Dynasty όσο και τη σειρά Ocean. Οι σχετικές πληροφορίες αποκαλύπτουν αναλυτικές τεχνικές προδιαγραφές και διαστάσεις, υπογραμμίζοντας ότι ο κινητήρας των 326 PS, αποτελεί πλέον την κορυφαία επιλογή απόδοσης στη μεσαία κατηγορία.

Ο TZ200XYAT είναι ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, με ονομαστική ισχύ 120 kW και μέγιστη ισχύ 240 kW (326 ίπποι). Είναι πλήρως συμβατός με την αρχιτεκτονική 800V της BYD και υποστηρίζει το εξελιγμένο σύστημα Megawatt Flash Charge, επιτρέποντας στις περιελίξεις του κινητήρα, να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία φόρτισης. Παράλληλα, η BYD έχει αναβαθμίσει τα συστήματα διαχείρισης ενέργειας και τα ενσωματωμένα ηλεκτρικά συστήματα ελέγχου των μεσαίων EV, ώστε να ταιριάζουν ιδανικά με αυτόν τον κινητήρα.

Οι καταθέσεις μοντέλων αποκαλύπτουν τη διάδοσή του σε πολλές εκδόσεις. Το Seal 07 EV θα διαθέτει τον κινητήρα των 326 PS και προαιρετικό αισθητήρα LiDAR στην οροφή, ενώ το αμάξωμα φτάνει τα 4.995 mm μήκος, 1.910 mm πλάτος και 1.495 mm ύψος. Στο Seal 06 GT ο TZ200XYAT τοποθετείται στον πίσω άξονα, αποδίδοντας τα ίδια 326 PS. Το Seal 06 EV διατίθεται σε μεγαλύτερες διαστάσεις και σε δύο εκδόσεις: μία με τον κινητήρα 326 PS και μία με πιο ήπια διαμόρφωση 163 PS.

Το Qin Max EV εξοπλίζεται επίσης με τον κινητήρα των 326 PS και έχει διαστάσεις 4.866 x 1.880 x 1.495 mm. Το Ti3 αντικαθιστά τους προηγούμενους πίσω κινητήρες 231 PS και 272 PS με τον TZ200XYAT, ενώ διατηρεί μπροστινό ασύγχρονο κινητήρα AC 35 kW, με μέγιστη συνδυαστική ισχύ 183 PS. Στην περίπτωση του Han EV, παραμένουν οι εκδόσεις διπλού κινητήρα με έως 408 PS ονομαστική και 788 PS μέγιστη ισχύ, με τους μπροστινούς κινητήρες να κυμαίνονται μεταξύ 204 και 272 PS.

Η BYD διαφοροποιεί την μονάδα TZ200XYAT από τις πιο ισχυρές λύσεις της σειράς TZ220XY, όπως οι κινητήρες TZ220XYAE και TZ220XYBS, που τοποθετούνται κυρίως σε μεγαλύτερα ή περισσότερο προσανατολισμένα στην απόδοση διπλοκινητήρια μοντέλα. Οι ισχυρότερες αυτές εκδόσεις. προσφέρουν υψηλότερη συνολική απόδοση συστήματος και πιο σύνθετη διαμόρφωση. σε σύγκριση με την μεσαία κατηγορία στην οποία ανήκει ο TZ200XYAT.

Τα μοντέλα που χρησιμοποιούν τον νέο κινητήρα 326 PS τοποθετούνται στην κατηγορία τιμής 14.150–21.250 δολάρια, καθιστώντας τον TZ200XYAT, μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική λύση στην αγορά των μεσαίων EV.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας, ενσωματώνεται σε προηγμένες πλατφόρμες όπως η e-Platform 3.0 Evo και η νεότερη Super e-Platform 1000V, που υποστηρίζουν φόρτιση μεγαβάτ. Ο TZ200XYAT αναπτύσσεται εξ ολοκλήρου από την BYD και ενσωματώνει τεχνολογία SiC (καρβίδιο του πυριτίου), παρόμοια με άλλους υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικούς κινητήρες της εταιρείας. Με ισχύ 326 PS, ο κινητήρας είναι ιδανικός για ηλεκτρικά οχήματα μεσαίας κατηγορίας, ενώ είναι εξίσου κατάλληλος και για μεγαλύτερες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών λεωφορείων.

Πηγή: carnewschina.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων